Nee, ja mam origo naftovy ohrev motoru. Nevim presne co ohriva, jestli nejak motor nebo chladici kapalinu ci ktereho hroma, ale pri teplote chladici kapaliny mensi nez 4°C se to zapne a kdyz otevres motor, tak je slyset takove huceni a dole couha vyfucek. Po ohrati se to samo vypne. Topit se da po ujetem kilometru, po 2km je rucicka teploty presne v polovine. Ex majitel si asi potrpel na teplicko, kdyz je tam nezavisle topeni a vyhrivane sedacky

Je to fajn v -20 sednout do auta ve svetru a jet v teple a ohrat si promrzlou zadnici. Akorat topeni v sedadlech je obycejne, jenom sedak, nahreje se, vypne, po klesnuti teploty zase hreje. Novy Fous ma tusim i s nastavitelnym termostatem a vyhrivane i operadlo.
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black

Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black