Restart riadiacej jednotky

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
chudas
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Restart riadiacej jednotky

Příspěvek od chudas » 27.04.2006 13:21

Chcem sa spytat ci aj u Focusoch plati to, ze ked ti vela zerie benzionu, myslim tym motory Ze-tec E a SE, ako u Escortoch, ci sa da spravit restart riadiacej jednotky, a ak hej aky je postup. Diky
Ford Mondeo 2,0 TDCI 6st automat, Titanium - 2010

Uživatelský avatar
pema01
Nováček
Nováček
Příspěvky: 43
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brezová pod Bradlom

Příspěvek od pema01 » 27.04.2006 14:19

skus pozrieť toto, možno ti to pomôže http://www.fordclub.sk/index.php?kat=2&clanok=1
FORD FOCUS 1.4 16V HATCHBACK 55 KW, modrý r.v. 1999

chudas
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od chudas » 27.04.2006 22:18

no jasne o tomto som vedel, takze asi Zatec ako Zetec, je asi jedno ci to je SE alebo E, ci nie? no mozno to skusim
Ford Mondeo 2,0 TDCI 6st automat, Titanium - 2010

Uživatelský avatar
romec
Nováček
Nováček
Příspěvky: 126
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SR

Reštart RJ

Příspěvek od romec » 05.05.2006 10:19

Na stránkach Mondea som čítal, že pri problémoch s otáčkamy ale aj pri výmene vzduch. filtra ( hlavne pri starších autách ) sa robí reštart riad. jednotky odpojením batérie na 1 hod., nastavenie továrnych hodnôt, tak isto pri kúpe auta po inom majiteľovi, robil to niekto aj na Fokusoch?
Ford Focus 1,4 16V, Ambiente 1999 HB

Uživatelský avatar
bruno1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bruno1 » 27.08.2006 18:27

Na diagnostice mi tvrdili ze u focuse to nefunguje, ze si pocitac podrzi nastaveni i bez baterie...no zatim jsem to nezkousel...musi se pak taky zadat kod od radia....
Je: S-MAX 2.5T DuratecST 220PS, 2007, Titanium, Nav NX, LPG BRC
Byl: FF II Combi 2.0i 145PS DuratecHE, 2007, Titanium, Xenony, DENSO nav.
Byl: - FF I Combi 1.8i 115PS ZetecE, 1999, orig. sport. podvozek

Uživatelský avatar
hide
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 872
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od hide » 27.08.2006 18:40

mě tvrdili to stejný, akorát mi přehráli soft a spotřeba mi klesla o litr na sto. 8)

Uživatelský avatar
bruno1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bruno1 » 27.08.2006 19:07

To bylo primo ve fordu? Na kolik ti to priso?..ja byl tedy spis u takovyho garaznika;-)
Je: S-MAX 2.5T DuratecST 220PS, 2007, Titanium, Nav NX, LPG BRC
Byl: FF II Combi 2.0i 145PS DuratecHE, 2007, Titanium, Xenony, DENSO nav.
Byl: - FF I Combi 1.8i 115PS ZetecE, 1999, orig. sport. podvozek

Uživatelský avatar
hide
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 872
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od hide » 27.08.2006 19:57

Jo jo ve Fordu, 490,- bez DPH.

Uživatelský avatar
bruno1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bruno1 » 27.08.2006 20:02

A to ti jen přehráli soft na tvou žádost a nebo ti delali i diagnostiku??...ja dal za diagnostiku v neznackovym 1000,- a ve Fordu prej i pres 2000...
Je: S-MAX 2.5T DuratecST 220PS, 2007, Titanium, Nav NX, LPG BRC
Byl: FF II Combi 2.0i 145PS DuratecHE, 2007, Titanium, Xenony, DENSO nav.
Byl: - FF I Combi 1.8i 115PS ZetecE, 1999, orig. sport. podvozek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 27.08.2006 20:35

Diagnostika by mela stat kolem 600 - 800,- to nacteni zavad. Vice by to snad melo stat jenom s nejakyma prohlidkama od vysoce proskoleneho odpornika. Si najdi nejakeho garazoveho, co to dela za 200,- jako ten muj :wink:
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
Frost
Junior
Junior
Příspěvky: 271
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Český Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frost » 28.08.2006 10:07

U Focuse to funguje, když jsem sejmul zajíce tak se mi rozsvítila kontrolka motoru. Po opravě mechanických částí jsem odpojil baterku asi na hoďku a kontrolka zmizela...motor běží tak jak má.
Ford Focus 5dv 1.6 Ghia 00 Eibach+OZ Racing+Rieger+Brembo+K&N+MOMO
Frost Focus

Uživatelský avatar
bruno1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bruno1 » 28.08.2006 10:11

Ahmed píše:Diagnostika by mela stat kolem 600 - 800,- to nacteni zavad. Vice by to snad melo stat jenom s nejakyma prohlidkama od vysoce proskoleneho odpornika. Si najdi nejakeho garazoveho, co to dela za 200,- jako ten muj :wink:
Jojo, byly v tom i skoro 2hod práce..čištění klapky, volnoběžnýho ventilu, výměna svíček....
Je: S-MAX 2.5T DuratecST 220PS, 2007, Titanium, Nav NX, LPG BRC
Byl: FF II Combi 2.0i 145PS DuratecHE, 2007, Titanium, Xenony, DENSO nav.
Byl: - FF I Combi 1.8i 115PS ZetecE, 1999, orig. sport. podvozek

Uživatelský avatar
bruno1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bruno1 » 28.08.2006 10:12

Frost píše:U Focuse to funguje, když jsem sejmul zajíce tak se mi rozsvítila kontrolka motoru. Po opravě mechanických částí jsem odpojil baterku asi na hoďku a kontrolka zmizela...motor běží tak jak má.
A jak to bylo s radiem?..musel jsi zadavat kod?
Je: S-MAX 2.5T DuratecST 220PS, 2007, Titanium, Nav NX, LPG BRC
Byl: FF II Combi 2.0i 145PS DuratecHE, 2007, Titanium, Xenony, DENSO nav.
Byl: - FF I Combi 1.8i 115PS ZetecE, 1999, orig. sport. podvozek

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od zirafak » 28.08.2006 10:25

....kod radia treba zadat.....

Uživatelský avatar
hide
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 872
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od hide » 28.08.2006 10:28

Mě ten soft přehráli, když mi měnili volnoběžnej ventil.

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů