hluk pri teplom starte

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: hluk pri teplom starte

Příspěvek od chmelko » 24.04.2008 12:26

bag píše:po tejto oprave budete mat so zotrvacnikom a spojkou pokoj na dalsich 100 000km (mam najazdenych 83000) :!:
tak som pochopil, že minimalne do 183 000 km na tachači :wink:

bag
Nováček
Nováček
Příspěvky: 35
Registrován: 17.03.2008 09:47

Re: hluk pri teplom starte

Příspěvek od bag » 24.04.2008 20:52

pojdem si po focus az zajtra, takze este nie som zruinovany, nechali si ma na piatok..asi mi chcu sprijemnit vikend 30perc. zlavou :P

to jamaka: preco musis mat prosim ta vzdy pravdu?! zase si to trafil presne - za piskanim pocas studeneho startu bol udajne klinovy remen, uz je vymeneny, dufam, ze to pomoze.

to vodik: medzicasom som si okolo dvojhmotnych zotrvacnikov co-to pozistoval a je to problem vacsiny modernych dieslov. mondeo ma tento problem samozrejme tiez. mi vraveli u forda servisaci, ako uplne normalnu vec, ze zotrvacnik je udajne najcastejsie meneny diel u dieslov ford, ale ze tym trpia udajne aj ine znacky. takze tak.

to chmelko: chcel by som im verit, ale neviem, neviem..
Ford Focus 2003, 1.8tdci 85kW, GHIA

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Re: hluk pri teplom starte

Příspěvek od jamaka » 25.04.2008 12:58

dakujem :)

A mozno vydrzi trosku dlhsie, ak tam bola napr urobena nejaka konstrukcna zmena. A cenu nevies ani predbezne?
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

bag
Nováček
Nováček
Příspěvky: 35
Registrován: 17.03.2008 09:47

Re: hluk pri teplom starte

Příspěvek od bag » 25.04.2008 20:35

takze uz to mam za sebou. suma z toho vypadla strasidelna, ale ma to cele 2 zasadne pozitiva:
ad1.: kedze autoriz. servis dodal vsetky diely, tak mam zaruku na vykonane prace 2 roky
ad2.: preplati mi to firma :P

slo o toto:
zotrvacnik
spojka
spojkove lozisko
brzd.kvapalina
olejovy filter
olej 5w-30
pelovy filter
vyvazenie a prezutie letnych kolies
klinovy remen
repas startera
+kontrola tlmicov a brzd na stolici, vycistenie brzd
+nejake drobnosti
------------------
46,5k Skk

este ma caka vymena unavenej brzdovej hadicky, nemali skladom, objednali.
celkovy pristup v servise hodnotim ako velmi dobry, nikto mi neponukal vymenu 1/2 auta, ako to obvykle robia inde.
Ford Focus 2003, 1.8tdci 85kW, GHIA

bag
Nováček
Nováček
Příspěvky: 35
Registrován: 17.03.2008 09:47

Re: hluk pri teplom starte

Příspěvek od bag » 25.04.2008 20:43

to jamaka: servisak mi bol ukazat vybraty zotrvacnik a volu sme mu napocitali cca 11 zubov - docela dost by som povedal na 83000km.
ked som to povedal sefovi v praci, tak sa zaprisahal, ze on si uz v zivote nekupi ine auto ako japonske (rozumej vyrobene v japonsku) a benzinove (vyhlasenie typu:"ropak uz nikdy viac"). on totiz uz tiez kedysi zazil vymenu dvojhmot. zotrvacniku a odvtedy zanevrel na koncern VW :twisted: ,skoncil nadobro u hondy a tam je spokojny.

vymeneny zotrvak urcite nevydrzi dlhsie ako ten povodny, lebo je to udajne ten isty LUK 415 0185 10A.
Ford Focus 2003, 1.8tdci 85kW, GHIA

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Re: hluk pri teplom starte

Příspěvek od jamaka » 26.04.2008 10:11

Pokial to plati firma, tak jasne ze je to jedno :)
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

Uživatelský avatar
JiH
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 27.03.2008 18:56

Re: hluk pri teplom starte

Příspěvek od JiH » 26.04.2008 16:43

Někdo tu zmiňoval, co všechno škodí a tak podobně a že vadí brždění motorem a jízda na extrémě pomalých otáčkách.

Jak je tedy "nejlepší" jezdit? Co jsou extrémě malé otáčky?
U 1.6 benzinu, je lepší "lechtat" vyšší stupeň (menší spotřeba), nebo jet na nižší stupeň, na XXXX (kolik je XXXX?) otáčkách?

Na kolika otáčkách udržujete plynulou jízdu při rychlejším popojíždění?
Třeba 3.ka - 3000, nebo raději 4.ka - 2000-
Ford Focus Combi 1.6 74kW, Trend, 09/2001, Pacific Green

Uživatelský avatar
Jemar
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1693
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: čáslavsko

Re: hluk pri teplom starte

Příspěvek od Jemar » 27.04.2008 08:51

JiH píše:Někdo tu zmiňoval, co všechno škodí a tak podobně a že vadí brždění motorem a jízda na extrémě pomalých otáčkách.

Jak je tedy "nejlepší" jezdit? Co jsou extrémě malé otáčky?
U 1.6 benzinu, je lepší "lechtat" vyšší stupeň (menší spotřeba), nebo jet na nižší stupeň, na XXXX (kolik je XXXX?) otáčkách?

Na kolika otáčkách udržujete plynulou jízdu při rychlejším popojíždění?
Třeba 3.ka - 3000, nebo raději 4.ka - 2000-
V tomhle oboru nejsem žádný velký expert, ale myslím že příspěvek o brždění motorem a jízda v nízkých otáčkách je poplatný tomuto tématu. Dvouhmotový setrvačník tu mají jen ropáci, my benzíňáci to v tomhle případě máme jednodušší. U benzínu si myslím je optimální držet otáčky motoru v rozmezí 2-3000. Čím vyšší otáčky, tím motor více papá. Opačně pod 2000 ot. už je motor namáhaný víc než je zdrávo.

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti