na tom by som sa hned zviezol
115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
- victor
- Junior

- Příspěvky: 293
- Registrován: 24.02.2008 22:13
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
5 litrove turbo? to bude asi nejake dvojjadrove 2.5 litrove turbo od volva
na tom by som sa hned zviezol
ale muselo by to mat 4x4
na tom by som sa hned zviezol
- kasi
- Test driver

- Příspěvky: 8468
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Domažlice(CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
to by bylo brutal jinak tam asi chybí 2.
2.5l 
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

- misoka
- Pokročilý

- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
No zapojim sa aj ja konecne. Tiez by som povedal , ze to bolo tak narovnako, velmi zalezalo na tom , ako sa komu podari odstartovat a preradit, cize myslim, ze v idealnych podmienach by to bolo uplne rovnako. Trosku navrch mal benzin, to musim uznat , ale naozaj len trosku navrch. Ked sme sa ale vymenili
a misoo sedel v dieslu a ja v jeho benzine , tak tam vyhraval benzin na plnej ciare
1.jazda diesel skapal
2. a 3.tia jazda minimalne o auto bol benzin rychlejsi, cize tu je vidiet aj to kolko zavazi jazdec a jeho skusenost s dieslom. No a nakoniec pri pumpe bol jasnym vitazom diesel , ale to sa tu nikto nehadal - diesel 5.6l/100km a benzin 10,2l/100km.
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
- zewl
- Test driver

- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
krasna tecka na zavermisoka píše:....diesel 5.6l/100km a benzin 10,2l/100km.
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
hej, hej 2.5 litrovy 5 valec z STcka som myslelvictor píše:5 litrove turbo? to bude asi nejake dvojjadrove 2.5 litrove turbo od volva![]()
![]()
na tom by som sa hned zviezolale muselo by to mat 4x4
ale ako hovoris, 5-litrovy benzin by bol este lepsi, keby existoval
- vcedula
- .

- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
ja sa na to pozeram zasa takto: diesel sice zozral menej, ale bol pomalsizewl píše:krasna tecka na zavermisoka píše:....diesel 5.6l/100km a benzin 10,2l/100km.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- MobyDick
- Test driver

- Příspěvky: 4547
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
můj názor je stejný, ať sežere co potřebuje, hlavně ať se práší za kočárem
- misoo
- Test driver

- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
trochu OT, admini hadam odpustia 
dnes sme boli podobne blbnut s vcedulom. jeho 2,0 benzin vs. moj 1,6ti-vct benzin
to je vsetko, viac info odo mna nechcite
no dobre, je to vonku, na velke prekvapenie vsetkych s prehladom a vo vsetkych disciplinach zvitazil vcedula. 0-100 tak o auto-dve a 60-10 tak o tri auta... potom som mal tu cest prevetrat jeho tatosa. odovzdal mi kluce a bol som sa trochu povozit po meste... co k tomu napisat, auto taha DLHO a SILNO !!, viac si nepamatam

edit: ale co musim pochvalit moje avetko, tak zas "vyhoda" mensieho motora bola v okamzitej reakcii na plynovy pedal. predsa len dvojliter je vacsi a tazsi a nejaky cas mu trvalo ked sa zacal tocit.
dnes sme boli podobne blbnut s vcedulom. jeho 2,0 benzin vs. moj 1,6ti-vct benzin
to je vsetko, viac info odo mna nechcite
edit: ale co musim pochvalit moje avetko, tak zas "vyhoda" mensieho motora bola v okamzitej reakcii na plynovy pedal. predsa len dvojliter je vacsi a tazsi a nejaky cas mu trvalo ked sa zacal tocit.
Naposledy upravil(a) misoo dne 23.03.2008 21:50, celkem upraveno 1 x.
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
objem nicim nenahradis
to je dalsia stara pravda

to je dalsia stara pravda
- zewl
- Test driver

- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
no jo novcedula píše:ja sa na to pozeram zasa takto: diesel sice zozral menej, ale bol pomalsi
btw: mohli bychom udelat zavod, ze oba dostanou plnou nadrz a kdo ujede vice km, jakymkoliv stylem (teda jako na lane ne)
misoo: hezky popsany zazitek s dvoulitrem
-
chmelko
- Test driver

- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
zewl chce skrartka počut, že diesel je na samotný provoz (nepočítam ine naklady) ekonomickejší, ano máš pravdu
všade inde ale vyhrava benzin
všade inde ale vyhrava benzin
- vcedula
- .

- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
ja by som este k tomu provnaniu 2.0 vs 1.6 napisal, ze som cakal vacsi rozdiel. Mozno som nevyhral ani o tiie 2 dlzky, skor len o 1. Ale ked si misoo spravil mensi casovy naskok (moja slabsia reakcia), tak som mal co robit, aby som ho dobehol.
To s tym roztocenim motora je pravda. To som pisal, uz ked som mal pozicanu 1.6 zo servisu TT. Ten rozdiel je naozaj velky. Moje velka krava potrebuje na roztocenie o dost vacsi cas.
Uvidime po servise, co sa zmeni
To s tym roztocenim motora je pravda. To som pisal, uz ked som mal pozicanu 1.6 zo servisu TT. Ten rozdiel je naozaj velky. Moje velka krava potrebuje na roztocenie o dost vacsi cas.
Uvidime po servise, co sa zmeni
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- misoo
- Test driver

- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
zewl: no ta sutaz s dojazdom neni vobec zly napad a urcite dalej zajde diesel aj ked ma vraj mensiu nadrz
dovolim si vsak vypichnut jednu vlastnost variabilneho casovania ventilov, ze ked sa jazdi pomaly tak malo zere a ked rychlo, tak vela. pri jazde na spotrebu mam priemer v meste 6,1 a mimo mesta 5,1

Naposledy upravil(a) misoo dne 24.03.2008 11:18, celkem upraveno 1 x.
- misoo
- Test driver

- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
ok, pisem koisovi dalsiu vec : v dvoch ciernych vymenit motory a prevodovkyvcedula píše:Uvidime po servise, co sa zmeni
-
chmelko
- Test driver

- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
misoo, tak ta spotreba je špičkova
ja jazdím len po dialnici a to su tam tie hodnoty malinko ine, a tiež mam ešte staručku 1.6
ja jazdím len po dialnici a to su tam tie hodnoty malinko ine, a tiež mam ešte staručku 1.6
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů









