přebíjení
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
přebíjení
takže mi altík určitě přebíjí...
fakta: při cca 3tis. ot. se rozsvěcí kontrolka, napětí je tehdy těsně pod 16V
Regulátor je vyměněný za nový...
Prý je "někde nějaký relátko, co spíná nějaký diody a asi je v přístrojovce". Ví někdo víc?
Díky.
fakta: při cca 3tis. ot. se rozsvěcí kontrolka, napětí je tehdy těsně pod 16V
Regulátor je vyměněný za nový...
Prý je "někde nějaký relátko, co spíná nějaký diody a asi je v přístrojovce". Ví někdo víc?
Díky.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
16V je naměřeno v palubní síti nebo přímo na baterce?
Někde je tady odkaz na soubor ford_focus_2002.pdf, který obsahuje schéma obvodu pro nabíjení (Charging Circuit). Alternátor spolupracuje jen s obvodem uvniř alternátoru a s jednotkou PCM (Powertrain Control Module). V nabíjecím obvodu není zapojeno žádné relé.
Nejsou přehozeny některé vodiče u alternátoru?
na č. 1 - šedý
na č. 2 - modrý
na č. 3 - červený
na B+ - 2 červené (velký průřez)
Někde je tady odkaz na soubor ford_focus_2002.pdf, který obsahuje schéma obvodu pro nabíjení (Charging Circuit). Alternátor spolupracuje jen s obvodem uvniř alternátoru a s jednotkou PCM (Powertrain Control Module). V nabíjecím obvodu není zapojeno žádné relé.
Nejsou přehozeny některé vodiče u alternátoru?
na č. 1 - šedý
na č. 2 - modrý
na č. 3 - červený
na B+ - 2 červené (velký průřez)
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem měl u Š105 kouppené v mototechně od začátku přehozeny dva dráty na alternátoru. Ze začátku jsem nechápal, proč na mne v noci protijedoucí řidiči blikají, trochu se mi zdálo, že svítím intenzivněji než oni. Jednou při cestě do Ostravy jsem si všiml, že mi začala vřít baterie, měl jsem mechanický regulátor, tak jsem narychlo jen vyhodil z něho pružinu. Po příjezdu domů mi to nedalo a studoval jsem knížku od Andrta. Napadlo mne, že jediná možnost je, že jsou přehozeny dráty. Na parkovišti v 10h večer jsem je zapojil správně. Nevím, jestli mi to udělali v mototechně, že jsem jim nedal dýško nebo měli v Ml. Boleslavi špatnou výstupní kontrolu. Napětí bylo 18V. Z 55W jsem měl světla 55*(18/12)^2=124W.
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Vymenila se baterka (jinou, jetou) a dobijeni je asi OK... Jen ted se stane
1. otocim klickem, rozsviti se kontrolky, rucicka palivomeru zaujme spravnou polohu, kotrolky zhasnou
2. startuji a napeti klesna az k 8 (9)V (mereno na zapalovaci), pristrojvka rozsviti snad vsechny kontrolky a rucicky tachometru a otackomeru vyleti na maximum
3. po nastarovani je vsechno jak ma...
Je bod cislo dve znakem nejake zavady, nebo je to "normalni vlastnost"?
1. otocim klickem, rozsviti se kontrolky, rucicka palivomeru zaujme spravnou polohu, kotrolky zhasnou
2. startuji a napeti klesna az k 8 (9)V (mereno na zapalovaci), pristrojvka rozsviti snad vsechny kontrolky a rucicky tachometru a otackomeru vyleti na maximum
3. po nastarovani je vsechno jak ma...
Je bod cislo dve znakem nejake zavady, nebo je to "normalni vlastnost"?
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
-
- Junior
- Příspěvky: 335
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava, Bílovec
Ma stejny startovaci proud jako ta puvodni? Kolik je na ni V pred startovanim?hihi píše:Vymenila se baterka (jinou, jetou) a dobijeni je asi OK... Jen ted se stane
1. otocim klickem, rozsviti se kontrolky, rucicka palivomeru zaujme spravnou polohu, kotrolky zhasnou
2. startuji a napeti klesna az k 8 (9)V (mereno na zapalovaci), pristrojvka rozsviti snad vsechny kontrolky a rucicky tachometru a otackomeru vyleti na maximum
3. po nastarovani je vsechno jak ma...
Je bod cislo dve znakem nejake zavady, nebo je to "normalni vlastnost"?
Ford Focus 1.8, combi, panther black, '03
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: hotovo
Ma spravne hodnoty, dobre jsi vybral.hihi píše:Koupil jsem dnes zcela novou baterku a potíže jsou pryč... (72Ah,680A)
Takže ani altík, ani, dráty.. BATERIE!
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
To bylo znameni, ze je spatna. Pri startovani napeti nesmi klesat pod 9V. Ja jsem mel na stare napeti 12,4V a kdyz bylo trosku chladneji, tak uz to muselo dele tocit motorem a slysel jsem, jak se to otaceni zpomaluje, preventivne jsem ji vymenil a ted mam na nove 12,8V pri castem startovani a plouzeni se po meste.
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Lidicky, jenze v tom je asi deset hodin hledani. 3600,- za vymenu regulatoru... Baterka nikoho nenapadla, protoze (ta co tam v tu chvili byla) mela napeti i pri startovani OK. Takze at nam to jezdi.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti