chlazení

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 25.06.2007 22:33

To, co pises, to mi delala hlava na S105. Byla prohnuta a pri zahrati sebou skubla podobne jako Spencerova membrana, provedla hydraulicky raz a ten uzavrel termostat. Pak sla teplota nahoru. Nekdo se tu zminoval, ze ve chaldicim okruhu je v nejake trubce jakysi kulickovy ventil nebo nejaka redukce. Spise bych tam hledal ten problem.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Magic
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 620
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín/Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Magic » 25.06.2007 22:56

Jo a zapoměl sem dodat, že při zastavení mi hučí chlazení naplno, ale jakmile vypnu motor je všemu konec. :wink: To nevím zda je normální.
Ford Focus hatchback 1,6 16V ZETEC 74kW, r.v. 99/00 v provozu, moondust silver
Obrázek

Uživatelský avatar
harmonek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od harmonek » 30.07.2007 20:13

prosimvas nemate nekdo foto kde je ten ventyl abych tu kapalinu vypustil?
:oops: :oops: :oops: :oops:
diky moc

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 30.07.2007 20:41

harmonek píše:prosimvas nemate nekdo foto kde je ten ventyl abych tu kapalinu vypustil?
:oops: :oops: :oops: :oops:
diky moc
Přílohy
chladici kapalina.jpg
(222.94 KiB) Staženo 320 x
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 23.11.2007 18:07

--
Naposledy upravil(a) Jozkablack dne 26.02.2008 18:46, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
martinsk
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 554
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Liesek-Orava-Slovensko

Příspěvek od martinsk » 23.11.2007 21:28

Moja skúsenosť s hustomerom je nanič. Prvý krát keď som meral ukazoval okolo -20, tak som kúpil origo nemrznúcu kapalinu a dolial. Po premiešaní mi ukazoval okolo 35 až 40, ale keď som si to dal zmerať bratrancovi do podniku, tak sa mu začali smiať či doniesol chladiacu zo aliašky namerali skoro -50. :lol: Čo myslíte nechať to tak, alebo trošku zriediť.
Focus combi, TDCi, 6/2004, 85 kW,Ghia, Machine Silver   Obrázek

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 23.11.2007 21:36

Myslím, že to klidně nech, směs ukáže po každý něco jiného, záleží na kolik je ohřátá, jde o velikost molekul proto takové rozdíly.

Uživatelský avatar
civl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: chlazení

Příspěvek od civl » 24.02.2008 21:49

Zdravím,
jsem novým majitel FoFo a podařila se mi neuvěřitelná věc - nalil jsem zimní směs do ostřikovačů (asi 0,7L) do nádržky pro chladící kapalinu!!!!!!! :oops:

Co ted s tím?
Ihned vypustit?
Můžu s tím jezdit? Aspon pár km?
Nehrozí nevratné poškození motoru?

Díky za rady.
FoFo combi 1.8 TDCi, r.v. 2004, tmavě modrá

Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1017
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: chlazení

Příspěvek od hihi » 24.02.2008 23:36

Ethylenglykol (coz je imho neco s lihovou bazi) v chladici neni zrovna prima vec. Ja bych to rozhodne vypustil - na dolni casti chladice je vypousteci ventil. Celkem draha sranda...
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: chlazení

Příspěvek od pelen » 26.02.2008 18:10

Myslim, ze s tim muzes jezdit, mozna se ti jen trochu snizila odolnost proti mrazu. Kdyby to mezi sebou chemicky pusobilo, tak by to bylo hned po naliti. Jestli ti to chladi stejne jako predtim, to zjistis podle nabehu teploty motoru. Na podzim bych tu kapalinu celou vymenil.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Jemar
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1693
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: čáslavsko

Re: chlazení

Příspěvek od Jemar » 26.02.2008 20:25

Nevím co je to za typ kapaliny do ostřikovačů, ale je možné že obsahuje nějaký saponát, který by mohl při vyšší teplotě začít pěnit.

Uživatelský avatar
civl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: chlazení

Příspěvek od civl » 26.02.2008 20:34

Přesně toho se bojím - pěnění - ale kontroloval jsem to a zatím nic. Nicméně rozhodl jsem se, že zítra, při příležitosti kompletního servisu, necham vyměnit i chladící směs.

Sichr je sichr.

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: chlazení

Příspěvek od pelen » 26.02.2008 21:28

Saponatu tam moc neni, to poznas zatrepanim v originalnim baleni kapaliny do ostrikovacu. Bude ho tam jen par kapek na zlepseni roztekavosti po skle - snizeni povrchoveho napeti kapaliny.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
civl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: chlazení

Příspěvek od civl » 28.02.2008 21:39

Tak již vyměněno - stálo mě to 381 Kč.
Ted už jsem klidnější - říkal jsem si, že se nemůže nic stát, ale znáte to, červík pochybnosti furt vrtal

No příště si už dám pozor .... :lol:

Uživatelský avatar
patcha
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 08.03.2008 19:15
Bydliště: CHRUDIM
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od patcha » 18.04.2008 10:45

Magic píše:Jeden kamarád mechanik mi taky říkal, že mám možná zavzdušněno, ale to je spíše lama teoretik. Můj dvorní mechanik tvrdí, že není vůbec potřeba cokoli tlakovat a že nejspíše naprasklo těsnění hlavy motoru, nedejbože je poškozená samotná hlava a proto se mi to občas přehřeje do třičtvrtě rozsahu a zase klesne. Každopádně co někde zastavím, tak slyším i na neutrál chladit auto jako o život. Co na to poví lidi od fochu, např. Foki? 8O
Máš už nějaké řešní tvého problému, myslím že mě trápí ta samá věc. I po krátké jízdě se spustí ventilátor a ručička teploty je přitom v normálu.Po vypnutí motoru ventilátor ztichne. Navíc se mi taky při delší jízdě motor přehříval. Teplota vylítla a za chvilku zase spadla do normálu. To dělalo zhruba každých 30km. Teď mi mechanik vyměnil vodní pumpu i termostat,ale sám říkall že netuší jestli je to tím, že obojí se zdálo v pořádku.Teď budu testovat. Každopádně problém se spínáním ventilátoru to neresi a reseni nezna. Budu vděčnej, za každou radu.
Ford Focus kombi, silver, 1.6 16V, r.v.2000, trend

Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti