 
  

 Otázka zní. Lze na vyčištění použít třeba i čistící sadu od Greenu (kámoš jí má doma a už jí nepotřebuje) nebo si mam raději objednat přímo čistící sadu KN?
  Otázka zní. Lze na vyčištění použít třeba i čistící sadu od Greenu (kámoš jí má doma a už jí nepotřebuje) nebo si mam raději objednat přímo čistící sadu KN?

 do které sem dával taky vložku od greenu za 1200kč a po čištění vše ok a kámoš měl kn filtr a neměl sadu umyl to mou a vše ok asi je to na stejném složení akorád jiná firma si myslím já
 do které sem dával taky vložku od greenu za 1200kč a po čištění vše ok a kámoš měl kn filtr a neměl sadu umyl to mou a vše ok asi je to na stejném složení akorád jiná firma si myslím já 





Nedá mi aby som sa nepridal. ÁNO choď do toho.FLA píše:Dnes som natrfil na celkom zaujimavu stranku ohladom filtrov na FOFO:
http://www.dragtimes.com/Ford-Focus-KN- ... .html[code][/code]



Musíš si koupit pořádnej sportovní filtr a né nějakej levnej na benzince nebo v tescuDala píše:Nazdárek, nechci Vás odrazovat od sportovního filtru, každého věc, ale já bych si ho určitě nenamontoval. Základní funkce vzduchového filtru spočívá v odfiltrování pevných, pilových a ostatních částic z nasávaného vzduchu. Sportovní filtr má větší rozměr mikropórů narozdíl od papírového (sériového filtru), tzn. že sice klade menší odpor při průchodu vzduchu, ale také propustí větší částice!!!. Ty samozřejmě způsobují větší opotřebení motoru (válec, píst, pístní kroužky), dostávají se do mot. oleje a také poškozují (zalepují-pilové částice) váhu vzduchu, která pak neměří skutečné množství nasávaného vzduchu. Výrobce se tak brání použitím papírových vložek těmto poruchám. Proto bych doporučoval pravidelnou kontrolu sériového filtru, podle potřeby výměnu.
Přeji hodně šťastných kilometrů.







Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host