
Studený motor
- abe
- Junior
- Příspěvky: 201
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bohumin
- Noah
- Junior
- Příspěvky: 327
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
Cauko,takze dalsi postreh jelikoz jeste neni ta spravna zima starty cim dal horsi uz me to nedalo a zacal jsem patrat sam.udelal jsem dnes rano diagnostiku pomoci tachometru a nestacil sem se divit,napeti v siti 11.3V po nastartovani max 13.6V dost divny vzhledem ze na baterii napeti 12.6 V po nastartovani 14.5V.Dalsi teplota nasavaneho vzduchu rano sotva 5 stupnu a ukazuje 14.Ted babo rad :(Jdu kouknout jestli nejsou nekde od baterie svody pak pisnu ale je to divny teda.
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
- Noah
- Junior
- Příspěvky: 327
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
Bateri zmerena napeti 12,4V,nahodne vybrane napeti v kabine 12.4V jevi se vse jako OK.Opet proveden test pomoci diagnostickeho modu tachometru,stav stejny naprazdno 11.3-11.5V,pri startu to klesne az na 8.5V,pri jizde max 13.3V.Teplota nasavaneho vzduchu se po ujeti cca 15km nezmenila porad 14 stupnu.Tak kde hledat?Jestli ridici jednotka meri takhle nizke napeti davalo by to smysl ze to blbe startuje v zime ale ta teplota,moc nejasnosti pohromade.
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
- sir
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Starty za studena - smutna historie
Jak jsem tu jiz jednou psal, mel sem jen maly problem pri startech pod teplotou 3 stupnu, chytlo to az tak na 2. ci 3 protoceni. Jinak pohoda. Pro jistotu jsem to dal borcovi, ktery ma neznackovy servis na promereni zhavicich svicek. Kdyz sem to vyzvedaval, tvaril se dost divne a rikal, ze je to v riti. Po nastartovani auto okamzite chciplo. V manualu je napsano, ze pokud se odpoji baterka a smaze se nastaveni motoru v pameti, muze to 8-16 km skytat, skakat, pak se to autonastaveni vrati do nejakeho ok nastaveni. Asi po 10km neskutecne bolestive jizdy se to skutecne zlepsilo, ale porad pri otackach nad 2100 se motor lehce trepe, auto vibruje. Volal sem v Brne do Ford Carentu na diag, borec rikal, az tak za 12 dni, maji plno. Kdyz jsem mu popisoval historii, rikal :"aj, jaj, jaj..radsi to zatim odstavte a nejezdete...".
Poradte borci co tim muze byt, nebo nejaky jiny seriozni servis v Brne, kde mate zkusenosti (positivni) a maji diagnostiku. Bojim se bojim, ze to moje kapsicka neprezije.
Diky,
desperate Peta Sir
Poradte borci co tim muze byt, nebo nejaky jiny seriozni servis v Brne, kde mate zkusenosti (positivni) a maji diagnostiku. Bojim se bojim, ze to moje kapsicka neprezije.
Diky,
desperate Peta Sir
FF 1.8TDCI 74kW COMBI, r.v. 01/2004, Tm.seda metaliza
- RaFko
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 02.02.2008 03:18
necital som sice toto vlakno cele - ale k tomu zlemu zimnemu startovaniu ked auto viackrat skape tesne po nastartovani. Podla mna to moze byt aj palivovym filtrom. Totiz v nom sa zachytava vselijaky bordle a voda z paliva(ktora v nom moze v zime zamrznut). Ak je ten filter zaneseny, skuste ho vypustit(neviem ci sa to na tomto type da) alebo vymenit.
Pozor, po vypusteni alebo vymene je treba filter cely naplnit naftou!
Pozor, po vypusteni alebo vymene je treba filter cely naplnit naftou!
- RaFko
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 02.02.2008 03:18
S tym zhavenim to je tak, ze po otoceni klucikom riadiaca jednotka zhavenia zapne zhavenie a tiez sa rozsvieti kontrolka zhavenia na palubke. V bloku motora je cidlo teploty. Teplota v bloku stupa a ked dosiahne nejaku prednastavenu hodnotu, kontrolka zhasne, ale zhavenie prebieha dalej a vypne sa az po nejakom pevne definovanom case.
Ta kontrolka proste len hovori, ze uz je teplota dostatocna a moze sa startovat. Lenze samozrejme riadiaca jednotka nevie v akom stave je motor(kompresia, vstrekovanie, baterka, starter atd...), preto je lepsie si to poistit a pockat dlhsie. Zhavenie dokonca prebieha aj po nastartovani(aspon teda na starych diesloch).
Ta kontrolka proste len hovori, ze uz je teplota dostatocna a moze sa startovat. Lenze samozrejme riadiaca jednotka nevie v akom stave je motor(kompresia, vstrekovanie, baterka, starter atd...), preto je lepsie si to poistit a pockat dlhsie. Zhavenie dokonca prebieha aj po nastartovani(aspon teda na starych diesloch).
- honolulu
- Junior
- Příspěvky: 225
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Komárno, SK
- Noah
- Junior
- Příspěvky: 327
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
- Hugo72
- Junior
- Příspěvky: 399
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trencin, SK
Nebola náhodou tá prevodovka opravovaná? Takéto niečo môžu spôsobiť nové synchrony. Je to otázka času, zabehnú sa a bude to O.K. /mám takú skúsenosť po generálke prevodovky v Rapide/ no či je toto tvoj prípad neviem.honolulu píše:Ahojte, pišem to sem lebo to má niečo spoločné so studeným motorom...
Dvojka mi nejak ťažko zapada po rozbehu so studenym motorom, po cca 3-4 km je to pohoda.![]()
Má niekto recept na liečbu?

FF Combi 1,8 TDCI, 85kw, 12/02, K&N air filter, Dark Grey...


- honolulu
- Junior
- Příspěvky: 225
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Komárno, SK
- Noah
- Junior
- Příspěvky: 327
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host