Studený motor

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
abe
Junior
Junior
Příspěvky: 201
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od abe » 31.10.2007 21:53

to OPICAK,auto jsi měl půjčené od ředitele?Nabízel mi nějaké auto kdybych chtěl.Jinak dej pak vědět pls.,jestli ti to startuje už bez problému třeba za týden.Jestli to pročištění fakt pomohlo,jsem zvědav co budu mít já :roll:
1.8 TDci combi r.v.12/2002 sřibrné COMBI Obrázek

Uživatelský avatar
opicak
Junior
Junior
Příspěvky: 342
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od opicak » 31.10.2007 22:18

Od ředitele ne. Je to hračka tchána. Jak fofo šlape určitě napíšu. :wink:
focus 1.8 TDCi 85kW kombi,rok výroby 2002, výbava GHIA
Obrázek

Uživatelský avatar
abe
Junior
Junior
Příspěvky: 201
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od abe » 31.10.2007 22:24

Jasně :wink:
1.8 TDci combi r.v.12/2002 sřibrné COMBI Obrázek

Uživatelský avatar
Noah
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Lounsko

Příspěvek od Noah » 07.11.2007 07:59

Cauko,takze dalsi postreh jelikoz jeste neni ta spravna zima starty cim dal horsi uz me to nedalo a zacal jsem patrat sam.udelal jsem dnes rano diagnostiku pomoci tachometru a nestacil sem se divit,napeti v siti 11.3V po nastartovani max 13.6V dost divny vzhledem ze na baterii napeti 12.6 V po nastartovani 14.5V.Dalsi teplota nasavaneho vzduchu rano sotva 5 stupnu a ukazuje 14.Ted babo rad :(Jdu kouknout jestli nejsou nekde od baterie svody pak pisnu ale je to divny teda.
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium

Uživatelský avatar
Noah
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Lounsko

Příspěvek od Noah » 07.11.2007 09:57

Bateri zmerena napeti 12,4V,nahodne vybrane napeti v kabine 12.4V jevi se vse jako OK.Opet proveden test pomoci diagnostickeho modu tachometru,stav stejny naprazdno 11.3-11.5V,pri startu to klesne az na 8.5V,pri jizde max 13.3V.Teplota nasavaneho vzduchu se po ujeti cca 15km nezmenila porad 14 stupnu.Tak kde hledat?Jestli ridici jednotka meri takhle nizke napeti davalo by to smysl ze to blbe startuje v zime ale ta teplota,moc nejasnosti pohromade.
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium

Uživatelský avatar
sir
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Starty za studena - smutna historie

Příspěvek od sir » 07.11.2007 10:28

Jak jsem tu jiz jednou psal, mel sem jen maly problem pri startech pod teplotou 3 stupnu, chytlo to az tak na 2. ci 3 protoceni. Jinak pohoda. Pro jistotu jsem to dal borcovi, ktery ma neznackovy servis na promereni zhavicich svicek. Kdyz sem to vyzvedaval, tvaril se dost divne a rikal, ze je to v riti. Po nastartovani auto okamzite chciplo. V manualu je napsano, ze pokud se odpoji baterka a smaze se nastaveni motoru v pameti, muze to 8-16 km skytat, skakat, pak se to autonastaveni vrati do nejakeho ok nastaveni. Asi po 10km neskutecne bolestive jizdy se to skutecne zlepsilo, ale porad pri otackach nad 2100 se motor lehce trepe, auto vibruje. Volal sem v Brne do Ford Carentu na diag, borec rikal, az tak za 12 dni, maji plno. Kdyz jsem mu popisoval historii, rikal :"aj, jaj, jaj..radsi to zatim odstavte a nejezdete...".
Poradte borci co tim muze byt, nebo nejaky jiny seriozni servis v Brne, kde mate zkusenosti (positivni) a maji diagnostiku. Bojim se bojim, ze to moje kapsicka neprezije.
Diky,
desperate Peta Sir
FF 1.8TDCI 74kW COMBI, r.v. 01/2004, Tm.seda metaliza

Uživatelský avatar
RaFko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od RaFko » 07.11.2007 16:47

necital som sice toto vlakno cele - ale k tomu zlemu zimnemu startovaniu ked auto viackrat skape tesne po nastartovani. Podla mna to moze byt aj palivovym filtrom. Totiz v nom sa zachytava vselijaky bordle a voda z paliva(ktora v nom moze v zime zamrznut). Ak je ten filter zaneseny, skuste ho vypustit(neviem ci sa to na tomto type da) alebo vymenit.

Pozor, po vypusteni alebo vymene je treba filter cely naplnit naftou!

Uživatelský avatar
RaFko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od RaFko » 07.11.2007 17:50

S tym zhavenim to je tak, ze po otoceni klucikom riadiaca jednotka zhavenia zapne zhavenie a tiez sa rozsvieti kontrolka zhavenia na palubke. V bloku motora je cidlo teploty. Teplota v bloku stupa a ked dosiahne nejaku prednastavenu hodnotu, kontrolka zhasne, ale zhavenie prebieha dalej a vypne sa az po nejakom pevne definovanom case.

Ta kontrolka proste len hovori, ze uz je teplota dostatocna a moze sa startovat. Lenze samozrejme riadiaca jednotka nevie v akom stave je motor(kompresia, vstrekovanie, baterka, starter atd...), preto je lepsie si to poistit a pockat dlhsie. Zhavenie dokonca prebieha aj po nastartovani(aspon teda na starych diesloch).

Uživatelský avatar
honolulu
Junior
Junior
Příspěvky: 225
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Komárno, SK

Příspěvek od honolulu » 08.11.2007 08:40

Ahojte, pišem to sem lebo to má niečo spoločné so studeným motorom...
Dvojka mi nejak ťažko zapada po rozbehu so studenym motorom, po cca 3-4 km je to pohoda. :(
Má niekto recept na liečbu?
Obrázek FORD FOCUS 1.8 TDDI,kombi, 66kw, GHIA,tmavomodrá metla

Uživatelský avatar
Noah
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Lounsko

Příspěvek od Noah » 08.11.2007 09:57

Nikdo nemate napad kde hledat pricinu ze ridici jednotka meri blbe napeti?viz moje prispevky vyse,prosel jsem vse okolo baterie a OK baterie plny napeti beze svodu.
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium

Uživatelský avatar
Hugo72
Junior
Junior
Příspěvky: 399
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trencin, SK

Příspěvek od Hugo72 » 08.11.2007 21:18

honolulu píše:Ahojte, pišem to sem lebo to má niečo spoločné so studeným motorom...
Dvojka mi nejak ťažko zapada po rozbehu so studenym motorom, po cca 3-4 km je to pohoda. :(
Má niekto recept na liečbu?
Nebola náhodou tá prevodovka opravovaná? Takéto niečo môžu spôsobiť nové synchrony. Je to otázka času, zabehnú sa a bude to O.K. /mám takú skúsenosť po generálke prevodovky v Rapide/ no či je toto tvoj prípad neviem. 8)
FF Combi 1,8 TDCI, 85kw, 12/02, K&N air filter, Dark Grey...
Obrázek

Uživatelský avatar
honolulu
Junior
Junior
Příspěvky: 225
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Komárno, SK

Příspěvek od honolulu » 09.11.2007 08:00

Hugo: neviem lebo auto mám 5 mesiacov a v lete to šlo pekne..teraz ako je zimšie veru tá dvojka tam trošku ťažšie ide..Po 5-6 tom preradeni cez dvojku je to už dobré.
Na vine je zima! :lol:
Obrázek FORD FOCUS 1.8 TDDI,kombi, 66kw, GHIA,tmavomodrá metla

Uživatelský avatar
Noah
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Lounsko

Příspěvek od Noah » 11.11.2007 15:32

Zdravim,takze baterie dana jina,fungl nova zapujcena,absolutne nic se nezmenilo,starty cim dal horsi,minuly rok to jakz takz chytalo treba na popate,ted uz toci dost dlouho nez se chytne.Kurna prace,uz nevim kudy kam :(
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 11.11.2007 16:34

Ja bych zkusil pripravek na jednorazove cisteni vstriku.
Vzduchovy filtr jsi menil?
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Noah
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Lounsko

Příspěvek od Noah » 11.11.2007 16:39

Vzduchovy filtr vymenen pred mesicem,naftovej uz bude mit rocek.Ten pripravek jak pises jak se to jmenuje?
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host