Křupání při zapnutém tempomatu

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
Hurvajs
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 746
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Hurvajs » 28.10.2007 17:56

Hmm, tak to ti bohužel neporadím. Já to dávám k pantátovi, je automechanik, takže s tím problémy nemám. Ale nenapadá mne, kde by ta vůle mohla vznikat. Že by někde u plynového pedálu? To by pak možná vysvětlovalo to křupání. :(
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat

Obrázek

Uživatelský avatar
d3DEk
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 902
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od d3DEk » 28.10.2007 21:45

Já myslel, že lanko vede od škrtící klapky někam do tý "kostky" a pak další lanko z "kostky" k plynovému pedálu. Nebo to je propojený?
Zkusim se poptat takhle po hospodách, třeba narazím na někoho kdo má se spravováním tempomatu nějakou zkušenost - v hospodě člověk sežene nejvíc věcí!! :D

Akorát asi teda každý auto má jinej šistém tempomatu, jezdil jsem v hondě a toyotě s tempomatem a ani jednomu se nehejbal sám plynovej pedál podle toho jak tempomat přidával.. :)
zetec DOHC 1.8 16V, combi 2000, Silver ST paket, tempomat

PictureObrázekgallery!

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
Hurvajs
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 746
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Hurvajs » 28.10.2007 21:52

Tak to fakt nevím, ale když se nahoře sbíhají dvě lanka, tak to asi bude tak, že jedno jde od pedálu a jedno z tý kostky, ale proč by se potom hýbal pedál, když třeba tempomat přidává.... Nevím, bohužel :(
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat

Obrázek

Uživatelský avatar
d3DEk
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 902
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od d3DEk » 03.11.2007 14:32

něco mi začlo mlátit pod palubkou, myslim, že to souvisí s pedálama a tím pádem i stím tempomatem/lankem. Du to celý rozdělat. :?
zetec DOHC 1.8 16V, combi 2000, Silver ST paket, tempomat

PictureObrázekgallery!

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
Hurvajs
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 746
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Hurvajs » 03.11.2007 19:07

Hm, tak to ti nezávidím. :? Pak sem napiš, jak jsi dopadl. :?:
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat

Obrázek

Uživatelský avatar
d3DEk
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 902
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od d3DEk » 06.11.2007 20:26

Tak jsem rozdělal celou palubku a nic jsem nenašel, co by mohlo bejt špatně, popř. to co vydává ty rány. S podvozkem jsem byl v servise a ten je okaj. Jsem z toho jelen. To jsou věci mezi nebem a zemí...
:roll:
zetec DOHC 1.8 16V, combi 2000, Silver ST paket, tempomat

PictureObrázekgallery!

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
Hurvajs
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 746
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Hurvajs » 07.11.2007 07:05

Hm, to teda jo, tyhle záhady miluju. :?
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat

Obrázek

Uživatelský avatar
d3DEk
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 902
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od d3DEk » 07.11.2007 18:09

Diagnostika tohle asi nenajde, co? :roll:
zetec DOHC 1.8 16V, combi 2000, Silver ST paket, tempomat

PictureObrázekgallery!

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
Hurvajs
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 746
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Hurvajs » 07.11.2007 18:12

Podle mne ani náhodou. Když to křupe, tak to spíš vypadá na mechanický problém a ne elektronický. :cry:
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat

Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host