Studený motor

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Noah
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Lounsko

Příspěvek od Noah » 18.10.2007 16:58

Takze dnes diagnostika,vse OK tak pak uz nevim
Naposledy upravil(a) Noah dne 19.10.2007 07:04, celkem upraveno 2 x.
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 18.10.2007 19:56

Nastalo by za to zmerit kompresni tlaky? Pro nastartovani musi byt:
zvysena teplota pomoci zhavicich svicek
dostatecny kompresni tlak ve valcich
dostatecne mnozstvi paliva
dostatecne mnozstvi vzduchu
dostatecne otacky motoru pri pohonu starterem
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Noah
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Lounsko

Příspěvek od Noah » 19.10.2007 07:09

Tohle mi jasny je ale vzhledem k tomu ze mam velmi malo najeto bych tlaky nechal snad az na posledni misto,porad si pohravam s myslenkou ze to dela baterie,je tam porad puvodni a nedobijel jsem ji ani jednou.No dnes zkusim hustotu pokud bude OK tak vyndam svicky a zkouknu jeste je jestli se po roce neodebrali do vecnych lovist.
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 19.10.2007 07:11

kolko je velmi malo najeto?
mas uz predsa 4 rocne auto..

Uživatelský avatar
Noah
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Lounsko

Příspěvek od Noah » 19.10.2007 15:54

37 tisic,kdyz sem to kupoval pred cca rokem melo najeto 25 tisic
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium

Uživatelský avatar
Jiri02
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 588
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jiri02 » 19.10.2007 17:07

Noah píše:...porad si pohravam s myslenkou ze to dela baterie,je tam porad puvodni a nedobijel jsem ji ani jednou.
Zkus zmerit napeti naprazdno a napeti pri startu - viz drivejsi pelenovy prispevky
Noah píše:... vyndam svicky a zkouknu jeste je jestli se po roce neodebrali do vecnych lovist.
Doporucuji!
FoFo II, Combi, 1,6 Ti-VCT Kumulovana spotreba (od zacatku provozu):Obrázek

Uživatelský avatar
PePe_tdci
Junior
Junior
Příspěvky: 275
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PePe_tdci » 21.10.2007 16:25

Tak včera jsem po delší době natankoval želví pour diesel a posledních pět startů to chytlo napoprvé bez problému. Budu to sledovat a uvidíme.

Jinak před tim jsem bral u OMV a Agip, takže s kvalitou by problém bejt neměl..

Budu to sledovat a kdyby to opravdu zabralo, dám vědět..

PS: ťuk ťuk, abych si to nezakřik.
Ford Focus 1,8 TDCI, 85kW, 5dv., 2003
Obrázek

Uživatelský avatar
Jiri02
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 588
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jiri02 » 22.10.2007 23:02

Ve Zpravodaji FORD klubu a.s. číslo 20 - 2007 jsem si vsiml nasledujiciho odstavce. Cituji:* Je-li chladno,tak mi Escort 1,8TD těžko startuje.A to i tehdy,kdy nažhavuji celou dobu,co mi svítí kontrolka žhavení. Co s tím mám dělat? Mám strach,až přijdou mrazy,že to nerozjedu vůbec. Hanka C.
Zkuste žhavit v místě,kde je ticho. Při zapnutí žhavení poslouchejte,kdy Vám cvakne relé žhavení.Stává se dosti často, že kontrolka shasne a přesto není ještě žhavení dokončeno. Lepší kontrola je,když napojíte jeden pól zkoušečky na vedení ke žhavicím svíčkám a druhý kamkoliv na kostru. Sotva sepnete žhavení klíčkem,má se kontrolka rozsvítit. Sama zhasne až v době,kdy je žhavení ukončeno,tedy ustane napájení svíček proudem. Souběžně s tím kontrolujte kontrolku žhavení na palubce. Někdy bývá rozdíl až 6 vteřin. Využijete-li celou dobu na žhavení a přesto se startování nezlepší, zkontrolujte stav svíček. Vadné nahraďte novými.
FoFo II, Combi, 1,6 Ti-VCT Kumulovana spotreba (od zacatku provozu):Obrázek

Uživatelský avatar
Noah
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Lounsko

Příspěvek od Noah » 23.10.2007 07:18

Zdravim,baterka podle hustoty elektrolytu nabita na 75%takze v ni bych tipval problem taky nebude,potreboval bych vedet hodnoty senzoru teploty motoru pri ruznych teplotach a hlavne kde je a jak ten senzor vypada taky pry by mohl delat tyhle psi kusy.Takze pokud nekdo bude tohle vedet byl bych rad za radu.Dikyy
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium

Uživatelský avatar
abe
Junior
Junior
Příspěvky: 201
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od abe » 23.10.2007 10:23

Čest,takže píšu jak jsem řek.Po návštěvě servisu v Kravařích,jsem se dozvěděl z diagnostiky že je špatný vstřik,měl by byt jen jeden.Čerpadlo je podle tlaku výborné,tak to jsem byl aspoň trošku rád :wink: mám stejnou chybu jako kolega,kterého jsem vyděl(modra perleť nebo co,taky TDCI a taky klubový kolega),naštěstí mi to při jízdě netrhá.Tak se přiznejte kdo čeká na opravu v Kravařích :D Pak se mám ozvat za dva dny a dá mi vědět,jak dopad kolega předemnou,a pak bude řešit to samé u mně :wink:
1.8 TDci combi r.v.12/2002 sřibrné COMBI Obrázek

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 23.10.2007 10:34

Jiri02 píše:Ve Zpravodaji FORD klubu a.s. číslo 20 - 2007 jsem si vsiml nasledujiciho odstavce. Cituji:* Je-li chladno,tak mi Escort 1,8TD těžko startuje.A to i tehdy,kdy nažhavuji celou dobu,co mi svítí kontrolka žhavení. Co s tím mám dělat? Mám strach,až přijdou mrazy,že to nerozjedu vůbec. Hanka C.
Zkuste žhavit v místě,kde je ticho. Při zapnutí žhavení poslouchejte,kdy Vám cvakne relé žhavení.Stává se dosti často, že kontrolka shasne a přesto není ještě žhavení dokončeno. Lepší kontrola je,když napojíte jeden pól zkoušečky na vedení ke žhavicím svíčkám a druhý kamkoliv na kostru. Sotva sepnete žhavení klíčkem,má se kontrolka rozsvítit. Sama zhasne až v době,kdy je žhavení ukončeno,tedy ustane napájení svíček proudem. Souběžně s tím kontrolujte kontrolku žhavení na palubce. Někdy bývá rozdíl až 6 vteřin. Využijete-li celou dobu na žhavení a přesto se startování nezlepší, zkontrolujte stav svíček. Vadné nahraďte novými.
To s tou dobou žhavení a kontrolkou mohu jen potvrdit...na mojí Fiestě 1.8D a segry Escortu 1.8TD jsme to měřily a žhavilo to o 10vteřin dýl než svítila kontrolka! U Fofíka jsem to ještě nezkoušel, ale ten zatim startuje tak skvěle že nemám důvod nic zjišťovat.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
opicak
Junior
Junior
Příspěvky: 342
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od opicak » 23.10.2007 11:34

abe píše:.....Tak se přiznejte kdo čeká na opravu v Kravařích :D ....
To jsem já. :lol: Kdo tu trochu sleduje vlákno "studený motor" tak ví, že už měsíc zápasím každé ráno se startováním. Teda motor chytá na drc, ale studený škube nebo chcípá. Trysky byly na kapilárním testu - vše perfektní, čerpadlo taky. Byl jsem objednaný na WDS diagnostiku do Fordu Malý a Velký, ale totálně mě vytočili, tak jsem vsadil na osvědčenou správkárnu. Jako vždy - už po příjezdu naprosto jiný přístup! (že já do značkového servisu vůbec lezl). V Kravařích byl odhad závady na ztrátu komunikace mezi řídící jednotkou a vstřiky. Moc nechápu, ale údajně tam byl minulý týden někdo, kdo měl stejný problém a přehrání softwaru pomohlo. Tak nevím. Čekám na telefon a zahřívám peněženku :wink:

To abe: někde jsi tu psal, že jsi objednaný na úterý. Já tam vezl fofo včera večer. Skoro jsem věřil, že se tam dnes potkáme až si pro auto pojedu. (Teda jestli dnes budu OK :roll: )
focus 1.8 TDCi 85kW kombi,rok výroby 2002, výbava GHIA
Obrázek

Uživatelský avatar
Hugo72
Junior
Junior
Příspěvky: 399
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trencin, SK

Příspěvek od Hugo72 » 23.10.2007 13:24

To Opicak:
Ani nevieš s akou malou dušičkou tu čítam tvoje riadky, ako hrdý majiteľ focusa TDCI. Som zvedavý čo bude problém štartovania. Ja našťastie tento problém nemám. Bolo tu mnoho vecí rozoberaných čo môže byť príčinou. Skúsil si skontrolovať v akom stave je vzduchový filter? Smiešne že? Tak nič ja som len taký začiatočník :? 8)
FF Combi 1,8 TDCI, 85kw, 12/02, K&N air filter, Dark Grey...
Obrázek

Uživatelský avatar
opicak
Junior
Junior
Příspěvky: 342
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od opicak » 23.10.2007 14:10

Hugo72 píše:To Opicak:
.......Skúsil si skontrolovať v akom stave je vzduchový filter?
Kontrolu "amatéra" jsem udělal. Vzduchový filtr - supr stav (stejně jsem vyfoukal, vyčistil), naftový fitr měněný v březnu jsem znovu vyměnil za origo (měl jsem po dovolené v Chorvatsku podezření na šmejd naftu a to jsem tankoval jen u OMV), všechny viditelné a přístupné konektory rozpojené, zkontrolované, prostříkané přípravkem na kontakty, jak jsem psal - test vstřikovačů, čerpadla, vše perfektní .... :roll: Teď už pomůžou jen odborníci :cry:
focus 1.8 TDCi 85kW kombi,rok výroby 2002, výbava GHIA
Obrázek

Uživatelský avatar
Hugo72
Junior
Junior
Příspěvky: 399
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trencin, SK

Příspěvek od Hugo72 » 23.10.2007 14:34

Tak to je pech. Som zvedavý ako dopadne tá diagnostika /prípadne prehranie softu/. 8)
FF Combi 1,8 TDCI, 85kw, 12/02, K&N air filter, Dark Grey...
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti