Svody

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 11.10.2007 08:35

Ono taky záleží kdo, jak, čím je to zavařený. Kdo se motá kolem svařování tak ví o čem mluvím, záleží na složení drátu a i atmosféry ve které se to vaří a pokud to někdo zavaří obyč svářečkou kterou do teď vařil 11373ku tak to musí prasknout i kdyby nechtělo, pnutí je tam jiný a materiál kolem po sváření taky trochu ovlivníš, ale když to zavaří někdo kdo o tom něco ví tak v tom problém nevidím, hlavně svody sou už od prvopočátku vařený.

Uživatelský avatar
MobyDick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4547
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MobyDick » 11.10.2007 10:29

Mně to jednou prasklo na bejvalím autě když si sedlo na břicho tak jsem je nadzvedl a praskly v tom místě kde se setkávají, vařil to šikovnej kluk a vydrželo to po zbytek (a byl to pořádně nadupanej motor) života než jsem auto prodal a ten magor ho sešrotoval.. Záleží na tom jak to udělá když pořádně tak to životnost má.
FORD FOCUS 3dv. 2.0l 96 kw r.v 98
Obrázek
Obrázek
Obrázek
galerie
Obrázek

Uživatelský avatar
PaJaS
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 642
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PaJaS » 11.10.2007 12:03

Fotku té praskliny bohužel nemám, jediné co zatím vím je, že má velikost 2 - 3 cm. O víkendu zkusím sundat kryt a mrknout na to. A rovnou se i začnu ptát na šikovnýho svářeče.
Ford Focus 1.8 TDCi - 74 kW - r.v. 2004
Ford Focus 2.0i Trend - 96 kW - r.v. 1998 - PRODÁN
Obrázek

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 11.10.2007 12:04

MobyDick píše:Mně to jednou prasklo na bejvalím autě když si sedlo na břicho tak jsem je nadzvedl a praskly v tom místě kde se setkávají, vařil to šikovnej kluk a vydrželo to po zbytek (a byl to pořádně nadupanej motor) života než jsem auto prodal a ten magor ho sešrotoval.. Záleží na tom jak to udělá když pořádně tak to životnost má.
přesně tak, když to udělá někdo pořádně, ovšem v tvojem případě to bylo mrháním času :idea: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 11.10.2007 19:41

Skubi píše:
foki píše:vrakoviste , kolem 7-8000 nove ford
kua, málem mě jeblo než jsem si uvědomil, že mluvíš o těch svodech :wink:
Predstavuji si te jak letis od monitoru zadama napred az do kuchyne. Tam te uklidnil vyloveny utopenec. :lol:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
maki
Nováček
Nováček
Příspěvky: 192
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od maki » 12.10.2007 07:16

Já měl prasklé svody také, následoval nákup i s vlnovcem za 1500,- a montáž v servisu.

Problém byl se šrouby, které nešly povolit (mě doma už vůbec ne) ale nakonec to vše dobře dopadlo, šrouby mechanik namazal měděnou vazelínou, snad do budoucna to bude dobrý.

Ty prasklé a zavařené mám doma, ale raději bych si sehnal nové.

Dle mechanika je to klasická závada focusů (a nejen jich)

Uživatelský avatar
PaJaS
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 642
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PaJaS » 12.10.2007 07:52

Já to ještě upřesnim, protože vás asi trochu mystifikuju :lol: Já tomu celýmu říkam svody, ale konkrétně se u mě jedná o prasklé sběrné potrubí. A co jsem si tak zjišťoval, tak do vaření litiny se nikomu moc nechce a asi by byl i problém to demontovat.
Ford Focus 1.8 TDCi - 74 kW - r.v. 2004
Ford Focus 2.0i Trend - 96 kW - r.v. 1998 - PRODÁN
Obrázek

Uživatelský avatar
herizn
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 706
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od herizn » 12.10.2007 16:28

No demontovat v každém případě,na autě by se mi to vařit určitě nechtělo.vařili jsme u nás už několik svodů a kromně jednoho případu,kdy to bylo na dost nepřístupném místě to vždy vyšlo.Chce to "hezkou přípravu" a umět vařit litinu,ale dá se to,ale jak už jsem uvedl,je to případ od případu......některé věci jsou však neopravitelné. :roll:
Ford Focus 1,6 Zetec-SE,Futura-74KW-stříbrná metla,11/2001,hatchback5

Obrázek

Uživatelský avatar
Vankart
Nováček
Nováček
Příspěvky: 127
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vankart » 12.10.2007 17:55

Mě už je taky měnili,mechanik říkal,že je to bolest Focusů a myslím si,že to čeká asi každého.
Ford Focus 1.6 16V ZETEC SE,Hatchback,r.v. 2001 Deep Blue,LPG Tartarini,FlashLube
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 12.10.2007 19:44

Naposledy upravil(a) pelen dne 12.10.2007 20:48, celkem upraveno 1 x.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Dany
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3790
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bílovec,Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dany » 12.10.2007 19:45

Vankart píše:Mě už je taky měnili,mechanik říkal,že je to bolest Focusů a myslím si,že to čeká asi každého.
No já bych spíš řek, že u focusů to žádná specialitka není tak nevím. Tohle je vše, co je na fóru o svodech a nic moc :)
Ford Focus 1,6 16V Zetec 99 Silver
Obrázek

Uživatelský avatar
Vankart
Nováček
Nováček
Příspěvky: 127
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vankart » 12.10.2007 20:28

Máme na firmě 40 Fíků a skoro na všech to měnili.
Ford Focus 1.6 16V ZETEC SE,Hatchback,r.v. 2001 Deep Blue,LPG Tartarini,FlashLube
Obrázek

Uživatelský avatar
herizn
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 706
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od herizn » 12.10.2007 22:25

Vankart píše:Máme na firmě 40 Fíků a skoro na všech to měnili.

Asíííí????????40 fíků na jedné firmě.......to zní jako malá "uchylka" :wink:
Ford Focus 1,6 Zetec-SE,Futura-74KW-stříbrná metla,11/2001,hatchback5

Obrázek

petulka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 530
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Letovice
Kontaktovat uživatele:

Shnilý vlnovec

Příspěvek od petulka » 02.11.2007 13:56

Musím se tady vyplakat :cry: Teď jsem se vrátil od mechanika z prohlídky před zimou a moc mě nepotěšil. Mám shnilej vlnovec výfukovýho potrubí, co je před katalyzátorem. Je to v jednom kuse se svodama od motoru a nový od forda stojí 7000 Kč. Tak špekuloval jestli tam nenavařit jen ten vlnovec. Ale každý konec má jinej průměr a tím pádem tam ty dostupný nepasují a muselo by se to dovařovat a pasovat. No tak holt budu o sedm litrů lehčí. Tím pádem ale budu mít k dispozici použitý neprasklý svody :wink:

Uživatelský avatar
akumulator
Nováček
Nováček
Příspěvky: 185
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od akumulator » 02.11.2007 14:00

S tim prumerem to nebude zas takovej problem, delaj se ruzny redukce... Tohle je teda ke katalyzatoru, ale podobny sezenes urcite i pro vlnovec...
http://www.vyfuk.com/eshop/obchod.htm?p ... 200x11.htm
Ford Focus kombi 1.6 16V ZETEC SE, 2002, tmave modra metaliza, LPG Landi Renzo Omegas + FlashLube, zimni: Goodyear Ultra Grip 7+; 185/65 R 14 86 T, letni: Michelin Energy E3A; 195/60 R 15 88 H

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů