
Atmosféra vs. downsizing motory
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 4058
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To nevím, co na to musíš mít, ale ta líná 1.6 a většinou ani 2.0 ti na to nestačí 

Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5800
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Turbobenzín o polovičním objemu a 3/4 počtu válců minimálně dýchá na záda atmosféře. Přidám válec, půl litru a vidím atmosféru už jen v zrcátku.Ma.rt píše: 16.02.2021 13:51 Já je stavím vedle sebe z důvodu, který popisuju. Uživatelé 1.0 tu tvrdí, že atmošky nejedou, přitom nemalá část atmošek si s tím litrem vytře pr.eltak kde je logika?
... následuje stať a nespolehlivosti, fatálních problémech, plných autobazarech, ekofašistech...
-
- Test driver
- Příspěvky: 4974
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 4058
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Je třeba to prostě posunout dál...
Zlatý turbomotůrky, spolehlivý držáky!
Zkurvený hybridy a elektriky! Toho jsou plný servisy!
Zlatý turbomotůrky, spolehlivý držáky!
Zkurvený hybridy a elektriky! Toho jsou plný servisy!
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
I s Fabii 1.4 MPI co měla 50kW, se dalo být nejrychlejší i na okreskách, ale chtělo to už notnou dávku soustředění a umu. Člověk furt musel čekovat, zdali tam má ideální otáčky a pod.
A že si 2.0i vytře prdel s litrem? Ale no tak. Ty jezdíš tak, že tam máš vždycky kolem 4tis otáček, abys mohl vystřelit? I ve městě na vytočenou dvojku? Ne. Takže než si podřadíš, tak se turbíčko dávno nafoukne a ty jediné co uvidíš budou zadní světla a nedoženeš ho
Todle byl i můj případ, kdy sem chtěl pojet trojkovou Fabii. Než jsem si podřadil a vyrazil, tak měl slušný náskok a prostě jsem ho nedohnal a to jsem to rval co to šlo 
A že si 2.0i vytře prdel s litrem? Ale no tak. Ty jezdíš tak, že tam máš vždycky kolem 4tis otáček, abys mohl vystřelit? I ve městě na vytočenou dvojku? Ne. Takže než si podřadíš, tak se turbíčko dávno nafoukne a ty jediné co uvidíš budou zadní světla a nedoženeš ho


- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A navíc turbokoně jsou něco jiného než atmosférické. Takže, argumentace že dvoulitr má ve 2700 otáčkách větší výkon než litřík, se může hodně rychle obrátit proti tobě 

-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Co je za benefit mít poloviční objem?Stanley_vy píše: 16.02.2021 14:07Turbobenzín o polovičním objemu a 3/4 počtu válců minimálně dýchá na záda atmosféře. Přidám válec, půl litru a vidím atmosféru už jen v zrcátku.Ma.rt píše: 16.02.2021 13:51 Já je stavím vedle sebe z důvodu, který popisuju. Uživatelé 1.0 tu tvrdí, že atmošky nejedou, přitom nemalá část atmošek si s tím litrem vytře pr.eltak kde je logika?
... následuje stať a nespolehlivosti, fatálních problémech, plných autobazarech, ekofašistech...
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
2.0 vyzkoušeno..tak jinou pohádku...Sentik píše: 16.02.2021 14:03 To nevím, co na to musíš mít, ale ta líná 1.6 a většinou ani 2.0 ti na to nestačí![]()
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ale to bylo připravené, že si tam měl ty nejlepší možné otáčky. Jinak by sis ani neškrtnul a měl bys špatné spaní 

- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
7,5 vs. 5,5 je docela dobrý argument si myslímMa.rt píše: 16.02.2021 15:11Co je za benefit mít poloviční objem?Stanley_vy píše: 16.02.2021 14:07Turbobenzín o polovičním objemu a 3/4 počtu válců minimálně dýchá na záda atmosféře. Přidám válec, půl litru a vidím atmosféru už jen v zrcátku.Ma.rt píše: 16.02.2021 13:51 Já je stavím vedle sebe z důvodu, který popisuju. Uživatelé 1.0 tu tvrdí, že atmošky nejedou, přitom nemalá část atmošek si s tím litrem vytře pr.eltak kde je logika?
... následuje stať a nespolehlivosti, fatálních problémech, plných autobazarech, ekofašistech...

-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
to, že chci vyrazit, vím dopředu, že stačím podřadit 20x, když už je to nutné. A podřazovat budeš i s 1.0eb, protože 170Nm není zázrak, který by ti dovolil něco výrazně víc než s atmoškou. Druhý důvod lspi. Další důvod z principu pomalejší reakce turba na plyn.smoula píše: 16.02.2021 14:59 I s Fabii 1.4 MPI co měla 50kW, se dalo být nejrychlejší i na okreskách, ale chtělo to už notnou dávku soustředění a umu. Člověk furt musel čekovat, zdali tam má ideální otáčky a pod.
A že si 2.0i vytře prdel s litrem? Ale no tak. Ty jezdíš tak, že tam máš vždycky kolem 4tis otáček, abys mohl vystřelit? I ve městě na vytočenou dvojku? Ne. Takže než si podřadíš, tak se turbíčko dávno nafoukne a ty jediné co uvidíš budou zadní světla a nedoženeš hoTodle byl i můj případ, kdy sem chtěl pojet trojkovou Fabii. Než jsem si podřadil a vyrazil, tak měl slušný náskok a prostě jsem ho nedohnal a to jsem to rval co to šlo
![]()
A už jsem psal, od 2700 je větší krouťák na dvoulitru. Takže spíš bude honit otáčky ta babeta.
1.4mpi je držák, žere skoro jako můj 2.0, ale nejrychlejší budeš tak maximálně, když tam pojedeš sám nebo s cyklisty. Letargický malý osmiventil asi jiná očekávání nemá.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Klames! Za trest pojdes robit do servisu! S vymenou oleja budes rovno menit trojvalce!
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
co bylo připravené?smoula píše: 16.02.2021 15:13 Ale to bylo připravené, že si tam měl ty nejlepší možné otáčky. Jinak by sis ani neškrtnul a měl bys špatné spaní![]()
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nechal ta vyhrat, aby si neplakal po veceroch.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24736
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
ne, nemusim ... a nemamSentik píše: 16.02.2021 13:52 Zároven s hydraulikou je tuším nemožný třeba automatický parkování a to přeci MUSIS mít![]()
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host