Atmosféra vs. downsizing motory
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9504
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ano, ale kolik vyvojaru je fundovanych natolik, aby dokazali z paskvilu EU vytvorit poradny motor, rekl bych ze 0 a druha vec je, ze do vyvoje kecaji nemci...
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9504
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A ted zacne jiny problem, elektroterorismus, kdy se zaviraji jaderny elektrarny a bude se premyslet, kde se budou nabijet auta, a uz ted mam problem ve skodovce zaparkovat, kvuli nabijeckam... Ještě radi budeme vzpominat na tyhle posledni spalovaci motory...
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Pockaj, ty pises o niecom inom. Ze za danych podmienok nejde spravit "poriadny" motor. Ale balu vie samozrejme ako to spravit inak a lepsie.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Takže sis závěr o atmosférách učinil ze své 1.6kyphofy píše: 15.02.2021 20:51 Proc asi, protoze to je liny a vyhovoval mi turbobenzin. V ty dobe kdyz jsem kupoval focuse, tak sem mel najeto s turbobenzinem okolo 200k km a vyhovovalo mi to vic nez nafta, nebo atmosfera.

A teď si vezmi, že rozdíl mezi 2.0 a 1.6 je ještě větší než mezi 1.0eb a 1.6. Ale máme prý líné atmošky. Moc to logiku nedává, co?

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4974
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jo a žerou stejně,mají menší emise,jsou blbuvzdorný a spolehlivý a nenechám si to diktovat od zelených mozků v EU.
Výrobci to tají.Sdílejte než to smažou
Výrobci to tají.Sdílejte než to smažou

Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Rozdíl mezi 1.0 TSI vs. 2.0i. Duratec je neskutečný ve prospěch silného litru
Bavím se normálním ježdění. Pokud 2.0i nebude mít zařazeno v optimálních otáčkách, tak se na litra nechytne
A to se děje v 90% případů 



- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9504
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ja si zaver ze zadny 1.6 neudelal
2.0 sem taky neco najezdil a kdyz to clovek rval do omezovace, tak to jelo fakt suprove, ale 2.0 se novy koupit nedal. A zaver proc sem si koupil 1.0 turbo byl z toho ze sem s 1.2 turbo najezdil hodne v praci
a 1.6 vytahnul pouze stenley protoze to byla poslední atmoafera, ktera se dala koupit
a naftu sem falt nechtel, stacil mi stary focus, a nekolik sluzebnich oktavek 




- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Koukám, že Ma.rt je z Prahy, tak klidně můžeme dát někdy porovnání, pokud jsi již dopředu smířený s tím, že uvidíš akorát tak moje zadní světla 

- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9504
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A co myslis, proc si spousta mych kolegu koupilo turbobenzin? Protoze si udelali taky zaver z toho cim jezdi v praci 

- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9504
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Takze v zaveru jsme hloupy ovecky




- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5800
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Pouze nevedome. Až prozreme, prodame to a koupíme něco spolehlivého (atmosferu nebo jízdenku na MHD). 

- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5800
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
phofy píše: 16.02.2021 11:24 A co myslis, proc si spousta mych kolegu koupilo turbobenzin? Protoze si udelali taky zaver z toho cim jezdi v praci![]()
A to jim (firme) nevadily ty výměny motoru co 50k km?
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
S tím už správci flotily kalkulují když objednávají auta s turbobezíny, že třeba 2-3 roky, max nájezd 110tis ale 2x měnit motor



-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
tak ty máš nákupní tašku, to je trochu něco jiného.smoula píše: 16.02.2021 11:23 Koukám, že Ma.rt je z Prahy, tak klidně můžeme dát někdy porovnání, pokud jsi již dopředu smířený s tím, že uvidíš akorát tak moje zadní světla![]()
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
TSI neznám. Mám několikrát porovnáno 1.0 EB ve focusu kombi a 2.0 u mě v mondeu. A ten litr mi neujede, ani kdyby se pos.al..smoula píše: 16.02.2021 11:21 Rozdíl mezi 1.0 TSI vs. 2.0i. Duratec je neskutečný ve prospěch silného litruBavím se normálním ježdění. Pokud 2.0i nebude mít zařazeno v optimálních otáčkách, tak se na litra nechytne
A to se děje v 90% případů
![]()
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host