Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9504
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od phofy » 15.02.2021 21:25

Ano, ale kolik vyvojaru je fundovanych natolik, aby dokazali z paskvilu EU vytvorit poradny motor, rekl bych ze 0 a druha vec je, ze do vyvoje kecaji nemci...

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9504
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od phofy » 15.02.2021 21:29

A ted zacne jiny problem, elektroterorismus, kdy se zaviraji jaderny elektrarny a bude se premyslet, kde se budou nabijet auta, a uz ted mam problem ve skodovce zaparkovat, kvuli nabijeckam... Ještě radi budeme vzpominat na tyhle posledni spalovaci motory...

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 15.02.2021 21:30

Pockaj, ty pises o niecom inom. Ze za danych podmienok nejde spravit "poriadny" motor. Ale balu vie samozrejme ako to spravit inak a lepsie.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 16.02.2021 11:13

phofy píše: 15.02.2021 20:51 Proc asi, protoze to je liny a vyhovoval mi turbobenzin. V ty dobe kdyz jsem kupoval focuse, tak sem mel najeto s turbobenzinem okolo 200k km a vyhovovalo mi to vic nez nafta, nebo atmosfera.
Takže sis závěr o atmosférách učinil ze své 1.6ky :mrgreen:
A teď si vezmi, že rozdíl mezi 2.0 a 1.6 je ještě větší než mezi 1.0eb a 1.6. Ale máme prý líné atmošky. Moc to logiku nedává, co? :D
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4974
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 16.02.2021 11:21

Jo a žerou stejně,mají menší emise,jsou blbuvzdorný a spolehlivý a nenechám si to diktovat od zelených mozků v EU.
Výrobci to tají.Sdílejte než to smažou :totlsmile:
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 16.02.2021 11:21

Rozdíl mezi 1.0 TSI vs. 2.0i. Duratec je neskutečný ve prospěch silného litru :wink: Bavím se normálním ježdění. Pokud 2.0i nebude mít zařazeno v optimálních otáčkách, tak se na litra nechytne ;-) A to se děje v 90% případů ;-)

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9504
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od phofy » 16.02.2021 11:22

Ja si zaver ze zadny 1.6 neudelal :wink: 2.0 sem taky neco najezdil a kdyz to clovek rval do omezovace, tak to jelo fakt suprove, ale 2.0 se novy koupit nedal. A zaver proc sem si koupil 1.0 turbo byl z toho ze sem s 1.2 turbo najezdil hodne v praci :wink: a 1.6 vytahnul pouze stenley protoze to byla poslední atmoafera, ktera se dala koupit 8) a naftu sem falt nechtel, stacil mi stary focus, a nekolik sluzebnich oktavek :mrgreen:

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 16.02.2021 11:23

Koukám, že Ma.rt je z Prahy, tak klidně můžeme dát někdy porovnání, pokud jsi již dopředu smířený s tím, že uvidíš akorát tak moje zadní světla :)

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9504
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od phofy » 16.02.2021 11:24

A co myslis, proc si spousta mych kolegu koupilo turbobenzin? Protoze si udelali taky zaver z toho cim jezdi v praci :mrgreen:

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9504
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od phofy » 16.02.2021 11:25

Takze v zaveru jsme hloupy ovecky :oops: :oops: :oops:

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5800
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 16.02.2021 11:38

Pouze nevedome. Až prozreme, prodame to a koupíme něco spolehlivého (atmosferu nebo jízdenku na MHD). :D

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5800
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 16.02.2021 11:40

phofy píše: 16.02.2021 11:24 A co myslis, proc si spousta mych kolegu koupilo turbobenzin? Protoze si udelali taky zaver z toho cim jezdi v praci :mrgreen:

A to jim (firme) nevadily ty výměny motoru co 50k km?

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 16.02.2021 11:47

S tím už správci flotily kalkulují když objednávají auta s turbobezíny, že třeba 2-3 roky, max nájezd 110tis ale 2x měnit motor :D :D

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 16.02.2021 12:14

smoula píše: 16.02.2021 11:23 Koukám, že Ma.rt je z Prahy, tak klidně můžeme dát někdy porovnání, pokud jsi již dopředu smířený s tím, že uvidíš akorát tak moje zadní světla :)
tak ty máš nákupní tašku, to je trochu něco jiného.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 16.02.2021 12:15

smoula píše: 16.02.2021 11:21 Rozdíl mezi 1.0 TSI vs. 2.0i. Duratec je neskutečný ve prospěch silného litru :wink: Bavím se normálním ježdění. Pokud 2.0i nebude mít zařazeno v optimálních otáčkách, tak se na litra nechytne ;-) A to se děje v 90% případů ;-)
TSI neznám. Mám několikrát porovnáno 1.0 EB ve focusu kombi a 2.0 u mě v mondeu. A ten litr mi neujede, ani kdyby se pos.al..
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host