Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ještě tě doplním, zase by se našli nadšenci, co by se jako koníček v tom hrabali. Problém je ten, že vše je záměrně děláno tak, aby to bylo nerozebiratelné.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jiná doba, prostě to tak je. Jiná doba.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Když již dávají auto jako spotřebák, tak je taky potřeba dát odpovídající cenu. Ne abych 3 roky dával každý měsíc 20 táců bokem pro jeho pořízení.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To tě může potkat i u staré atmosféry
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To máš pravdu, atmošky jdou nahoru a v bazarech zbyly jen šroty.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Pro me tohle forum neni hlavnim zdrojem informaci. 1.5ky uz se v servisech zacinaji sjizdet taky a ne ze ne. Ze ty problem nemas je informace asi tak k hov.u, jako ze mne duratec nezere olej. Ale kolik turbomotoru lehlo po par desítkách km? A jsou uz i lidi, co mají motor treti. Kolik duratecu lehlo po par desitkach km? Nic takového se ve velkém neobjevilo. A kdyz uz sly po svem odmakanem case na go, jejiz cena byla celkem srandovní ve vztahu k najetym km, tak byl zase na dlouho pokoj. Dokud jezdily atmosky, tak zrovna u forda byla životnost dana hlavne korozi a celkovým stářím.Stanley_vy píše: 14.02.2021 10:24Vrat se zpátky do ta tématu o 1.5 a precti si na základě čeho jste poslední flame rozpoutali. Kolik tam bylo uživatelů s fatální závadu motoru? Nula? Kolik lidi se vrátilo z servisu z informací, že dělají jeden motor za druhým? Nula?Ma.rt píše: 14.02.2021 09:49Tak to zase obracis, argumenty dosly, co? Nikdo tu nikdy nepsal, ze KAZDY. Ty tady pises o nejakych náznacích, ale tohle jsou fatalni poruchy.Stanley_vy píše: 14.02.2021 08:54
Ano, podstatě platí, že co nové auto, to pist venku a všechno v motoru i kolem zasrane olejem. Budu si ho muset jít prohlédnout, jestli už taky někde nevykukuje pist.
Těmito argumenty se jen ukazuje názorová nahota jejich pisatelu. Naštěstí už přispěchal na pomoc i předseda spolku.
A nad tím jste rozjeli kanonadu s pětkou drátem nesmrtelnou atmosferou a plnymi bazary neprodejnych turbomotoru. Jenom kecy a pořád dokola.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ty si delas srandu, ale par svych oblíbených bazaru sleduju a pekne auto s atmoskou je hned pryc. Lidi si umej spocitat predpokladane provozni naklady.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Zas par stranok o nicom, ale na nieco zmysluplne, vylet do Thajska, sa nechytil nikto.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Vzdyt to rikam..garanční mas 30tkm/2 roky a sam pripoustis, ze minimum je 1x za rok. 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5802
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Konečně trochu sebereflexe.Ma.rt píše: 14.02.2021 10:57Ze ty problem nemas je informace asi tak k hov.u, jako ze mne duratec nezere olej.

Konspirazori mají vždy lepší informace než "ovce". Stačí mrknout do vlákna o politice.Ma.rt píše: 14.02.2021 10:57Pro me tohle forum neni hlavnim zdrojem informaci. 1.5ky uz se v servisech zacinaji sjizdet taky a ne ze ne. Ale kolik turbomotoru lehlo po par desítkách km? A jsou uz i lidi, co mají motor treti. Kolik duratecu lehlo po par desitkach km? Nic takového se ve velkém neobjevilo. A kdyz uz sly po svem odmakanem case na go, jejiz cena byla celkem srandovní ve vztahu k najetym km, tak byl zase na dlouho pokoj. Dokud jezdily atmosky, tak zrovna u forda byla životnost dana hlavne korozi a celkovým stářím.Stanley_vy píše: 14.02.2021 10:24Vrat se zpátky do ta tématu o 1.5 a precti si na základě čeho jste poslední flame rozpoutali. Kolik tam bylo uživatelů s fatální závadu motoru? Nula? Kolik lidi se vrátilo z servisu z informací, že dělají jeden motor za druhým? Nula?Ma.rt píše: 14.02.2021 09:49
Tak to zase obracis, argumenty dosly, co? Nikdo tu nikdy nepsal, ze KAZDY. Ty tady pises o nejakych náznacích, ale tohle jsou fatalni poruchy.
A nad tím jste rozjeli kanonadu s pětkou drátem nesmrtelnou atmosferou a plnymi bazary neprodejnych turbomotoru. Jenom kecy a pořád dokola.

Za deset let se bude takto zasvedcene psát o turbomotorech a hanit elektro.
Jojo, po pěkne stoptce se taky jen zaprasi.

-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jaka sebereflexe? Ja tu z jednoho kusu statistiky nedelam. Tech uplakanych s ecoboosty na netu malo neni.
Co je slovo zasvedcene? Neumíš ani rodný jazyk a mas pocit, ze se muzes s.at do aut...
Stoptce melo byt stopetce? O te tu nikdo nepsal, to zas meles hovadiny.
Kdyz jsi tak chytry, tak co jsem si měl koupit za motorizaci do Mondea MK4 s najezdem 10-15 tis. km rocne a s mnoha krátkými trasami, kdyz je teda dvoulitr spatny? Jsem fakt zvedav, co za odpověď z Tebe vyleze.
Co je slovo zasvedcene? Neumíš ani rodný jazyk a mas pocit, ze se muzes s.at do aut...
Stoptce melo byt stopetce? O te tu nikdo nepsal, to zas meles hovadiny.
Kdyz jsi tak chytry, tak co jsem si měl koupit za motorizaci do Mondea MK4 s najezdem 10-15 tis. km rocne a s mnoha krátkými trasami, kdyz je teda dvoulitr spatny? Jsem fakt zvedav, co za odpověď z Tebe vyleze.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Preco je mondeo podmienkou? Daj do podmienky rovno 4 valce, benzin, aspon 100koni a som fakt zvedavy co to moze byt 

- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5802
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Já zas vidim tady v diskuzi nemalo uplakanku s atmosferou. Co z toho uděláme za závěr?Ma.rt píše: 14.02.2021 12:12 Jaka sebereflexe? Ja tu z jednoho kusu statistiky nedelam. Tech uplakanych s ecoboosty na netu malo neni.
Co je slovo zasvedcene? Neumíš ani rodný jazyk a mas pocit, ze se muzes s.at do aut...
Stoptce melo byt stopetce? O te tu nikdo nepsal, to zas meles hovadiny.
Kdyz jsi tak chytry, tak co jsem si měl koupit za motorizaci do Mondea MK4 s najezdem 10-15 tis. km rocne a s mnoha krátkými trasami, kdyz je teda dvoulitr spatny? Jsem fakt zvedav, co za odpověď z Tebe vyleze.

Když ti dojdou argumenty, začneš s pravopisem? Moji češtinu už ohodnotili na ZS a SS a věř, že to byla vzdynejhur dvojka. Ale to neříká nic o tom, jak člověk rozumí motorum.
Jo, myslel jsem stopetku a dokonce jsem i vysvětlil proč o ní píšu. Akorat asi moc složitě, když jsi to nepochopil.
Dvoulitr jsi do Mondea koupil dobře. Ja mam ten motor rád, sám jsem ho několika lidem doporučil a jsou (byli) spokojeni.
Čemu nerozumím, je hrstka jejich majitelů mající potřebu si svoji volbu neustále ospravedlnovat prostřednictvím útoku na jiné motorizace.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Pride do diskusie zufalec s komentarmi fordy sa len kazia, fordom tam, vlakom naspat, najlepsie auto je naftova kokcafka, on ma 1.9ftedei, najazdeneho pol miliona, nemusi nic servisovat, nafta v nadrzi pribuda, do chorvatska za 3 litre, atd.
Neviem preco mi to prislo na um.
Neviem preco mi to prislo na um.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti