To lzes. Po 40 tkm zerou olej nektere nove motory. U Duratecu tak někde od 120, kdyz uz. Nakonec vetsinou zjistíš, ze majitel ani nevi, kolik km to vlastne ma a vymeny oleje se delaj, aby se neřeklo. Jinak zda se, ze duratec je citlivy na pořádný servis, ale kdyz jej ma, tak to drzi.stano. píše: 13.02.2021 22:41Stanley_vy píše: 13.02.2021 22:40 Kozy tu děláš maximálně ty, když se jak ratlici klepněte na kazdy naznak problémů moderního motoru, abyste prispechali s kecáma stylu: "já jsem to rikal, zlatá atmosféra, proč sis to koupil, na co sis to koupil,za co sis to koupil, atd..." Pak se není čemu divit, te se lidé ptají, proč to děláte a co z toho máte.
Vo vlaknach Duratecov a Zetecov nevidim najazdy hejterov, ze co si to kupil, je to picovina, aj tak sa ti to rozpadne, kazdych 40 tisic treba GO, lebo to zere olej, atd. A ze problemov s tymi motormi bolo a stale je dost.
Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Je to tvoje vina. Ty sis to mondeo koupil prvni a ja blbec naletěl, jak jsi to tu chvalil a tim me uvedl v naprosty omylenjoy píše: 13.02.2021 22:49 Tak Marte... nakonec je to vše jen naše vina...
Pánům chybí i jen špetka sebereflexe. Ale to se u namistorvaných majitelů fungolvek prostě dá očekávat![]()

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Nejhorší je, oni nejsou schopni připustit, že vývoj nových motorů není odůvodněn pokrokem ve smyslu vylepšování pohonných jednotek jako takových, ale vše se směřuje na úsporu CO2 a tím pádem pokut za emise.
Jakmile je to nuceně nastaveno tímto směrem, tak je to evoluce do prdele. A za to pak platíš. dostáváš vyklepaný tříhrnek, s vodičkou místo oleje atd...
Kdyby tohle byli schopní pánové připustit, i my by jsme určitě řekli ano, my zase máme starý pekáče.
Jenže tady je vůle si jenom měřit pindíky.
Jakmile je to nuceně nastaveno tímto směrem, tak je to evoluce do prdele. A za to pak platíš. dostáváš vyklepaný tříhrnek, s vodičkou místo oleje atd...
Kdyby tohle byli schopní pánové připustit, i my by jsme určitě řekli ano, my zase máme starý pekáče.
Jenže tady je vůle si jenom měřit pindíky.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Jj. Je to bohužel dan za zeleny mozky. Na dlouhy trasy je to samozřejmě fajn mit turbo, co jede, moc nezere, tam asi problem nebude. Ja treba dnes mel 10 startu
2x 30km, 2x 12 km a zbytek kolem 2 km. Jak dlouho by tohle vydrzel primovstrik? Dnesek uz je extrem, ale i kdyby to bylo 6 startu, je to porad mazec.

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
K prvej casti: Pisal som to nie raz. Ale ty si stary pekac nepripustilenjoy píše: 13.02.2021 22:58 Nejhorší je, oni nejsou schopni připustit, že vývoj nových motorů není odůvodněn pokrokem ve smyslu vylepšování pohonných jednotek jako takových, ale vše se směřuje na úsporu CO2 a tím pádem pokut za emise.
Jakmile je to nuceně nastaveno tímto směrem, tak je to evoluce do prdele. A za to pak platíš. dostáváš vyklepaný tříhrnek, s vodičkou místo oleje atd...
Kdyby tohle byli schopní pánové připustit, i my by jsme určitě řekli ano, my zase máme starý pekáče.
Jenže tady je vůle si jenom měřit pindíky.

-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Ty jsi si jistý tak kvalitou svého auta co jsi koupil, že se stydíš si ho dát do podpisu. A tento tvůj postoj hovoří za vše. A můžeš zde psát cokoli .
Počátek všeho byla skutečnost, že se z prvotních informací dostávalo na povrch to, že tento směr vývoje není to pravé ořechové. Že tyto motory mají tyto a tyto problémy a jejich konstrukce těmto závažným poruchám dává zelenou. Když tyto informace jsem zde dával, servisy a výrobci mlčeli a pisálci odborných časopisů o tom nevěděli , nebo měli zákaz o tom psát.
Já byl označen za hospodskýho kecala, dinosaura, majitele parního stroje.
Ale čas ukázal, že to nebyli hospodské řeči, ale holá realita.
Tak majitelé těchto oturbovaných babet, místo aby přiznali, že tento problém je, začnou do toho plácat závist, že na to auto dotyční nemají, proto ho haní.
Když se šlo do důsledku, proč se vlastně do aut tyto motory dávají, tak se obě strany shodli, že pro emise. A tak začlo porovnávání a došlo se k závěru, že nové motory mají menší spotřebu v průměru o 1,5L, což nějak nesouhlasí s papírovéma daty výrobců. K tomu začaly lézt na povrch avízované poruchy těchto motorů, že to nejsou hospodské řeči, ale realita. A to byl počátek mobilizace majitelů těchto oturbenců. Když byla porovnána spotřeba dvacet let konstručně starého motoru a výkvětu soudobé techniky, tak nějaké bum se nekonalo. Ten kdo na to poukázal byl okamžitě zařazen mezi neandrtálce a zaostalce, kteří jsou proti novému, že by nejraději jezdili v parním stroji.
Opak je pravdou, máme zájem jezdit v novém, ale v autě s motorem a ne s emisním paskvilem.
To, že výroba tímto směrem jde, jste se podepsali i vy. Když by to nikdo nekupoval, tak by se museli zaobírat otázkou proč. Ale asi oslovili tu správnou sortu. Já na to mám, jak to tu vícekrát zaznělo, proč ten motor jiní haní, protože na něj nemají. Ale najednou se destrukcí těchto motorů roztrhl pytel.
A jejich majitelé i zde začínají být vice podrážděnější, což jde vidět i v reakcích zde, kopou kolem sebe jak zdechající kůň.
Ani se nedívím, dát za auto půl míče, a najednou z hospodských řečí je realita, to by nasralo i mne.
Proto začinají být nervózní, a v tomto je chápu, co když ta porucha potká i mne, prodat neprodat. Ale proč prodávat, vždyť ten Stano psal , že to není pravda, že jen krčmové řeči a výplod chorého mozku ( to měl na mysli ten můj).
A jak jde čas , servisy se plní, nervozita majitelů stoupá.
Počátek všeho byla skutečnost, že se z prvotních informací dostávalo na povrch to, že tento směr vývoje není to pravé ořechové. Že tyto motory mají tyto a tyto problémy a jejich konstrukce těmto závažným poruchám dává zelenou. Když tyto informace jsem zde dával, servisy a výrobci mlčeli a pisálci odborných časopisů o tom nevěděli , nebo měli zákaz o tom psát.
Já byl označen za hospodskýho kecala, dinosaura, majitele parního stroje.
Ale čas ukázal, že to nebyli hospodské řeči, ale holá realita.
Tak majitelé těchto oturbovaných babet, místo aby přiznali, že tento problém je, začnou do toho plácat závist, že na to auto dotyční nemají, proto ho haní.
Když se šlo do důsledku, proč se vlastně do aut tyto motory dávají, tak se obě strany shodli, že pro emise. A tak začlo porovnávání a došlo se k závěru, že nové motory mají menší spotřebu v průměru o 1,5L, což nějak nesouhlasí s papírovéma daty výrobců. K tomu začaly lézt na povrch avízované poruchy těchto motorů, že to nejsou hospodské řeči, ale realita. A to byl počátek mobilizace majitelů těchto oturbenců. Když byla porovnána spotřeba dvacet let konstručně starého motoru a výkvětu soudobé techniky, tak nějaké bum se nekonalo. Ten kdo na to poukázal byl okamžitě zařazen mezi neandrtálce a zaostalce, kteří jsou proti novému, že by nejraději jezdili v parním stroji.
Opak je pravdou, máme zájem jezdit v novém, ale v autě s motorem a ne s emisním paskvilem.
To, že výroba tímto směrem jde, jste se podepsali i vy. Když by to nikdo nekupoval, tak by se museli zaobírat otázkou proč. Ale asi oslovili tu správnou sortu. Já na to mám, jak to tu vícekrát zaznělo, proč ten motor jiní haní, protože na něj nemají. Ale najednou se destrukcí těchto motorů roztrhl pytel.
A jejich majitelé i zde začínají být vice podrážděnější, což jde vidět i v reakcích zde, kopou kolem sebe jak zdechající kůň.
Ani se nedívím, dát za auto půl míče, a najednou z hospodských řečí je realita, to by nasralo i mne.
Proto začinají být nervózní, a v tomto je chápu, co když ta porucha potká i mne, prodat neprodat. Ale proč prodávat, vždyť ten Stano psal , že to není pravda, že jen krčmové řeči a výplod chorého mozku ( to měl na mysli ten můj).
A jak jde čas , servisy se plní, nervozita majitelů stoupá.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Podrazdeny si akurat tak ty, ked kazde vlakno o novom motore zasieras svojimi vyplodmi. Opakujem, nevidim najazdy hejterov do vlakien o starych motorov a vypisovanie o spotrebe oleja, lietajucom volnobehu, pokazenych cerpadlach, atd.
Nech si kazdy kupi co chce. Ta do toho vies co. Neser sa do kazdeho. Myslis si, ze mas patent na rozum, ale tvoje obmedzene chapanie nedokaze spracovat ani tvoju vlastnu hlupost.
Nech si kazdy kupi co chce. Ta do toho vies co. Neser sa do kazdeho. Myslis si, ze mas patent na rozum, ale tvoje obmedzene chapanie nedokaze spracovat ani tvoju vlastnu hlupost.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Ty tvé výplody nejsou k tématu.
Když jsem to tu napsal, stačí se jen vyjádřit, mám, nemám pravdu.
To je psané z mé strany realita dnešních dnů. Tak tu nepiš bláboly.
Nyní jsi předvedl do puntíku jak reaguješ, když se potvrdí, že dotyčný má pravdu. A nemusí se to týkat mé osoby. Odcházíš od tématu, předhazuješ minulost a obrací k obrazu svému.
S tebou mít dvojdomek, tak jsi po smrti každé dvě hodiny.
Když jsem to tu napsal, stačí se jen vyjádřit, mám, nemám pravdu.
To je psané z mé strany realita dnešních dnů. Tak tu nepiš bláboly.
Nyní jsi předvedl do puntíku jak reaguješ, když se potvrdí, že dotyčný má pravdu. A nemusí se to týkat mé osoby. Odcházíš od tématu, předhazuješ minulost a obrací k obrazu svému.
S tebou mít dvojdomek, tak jsi po smrti každé dvě hodiny.
Naposledy upravil(a) ballu dne 14.02.2021 08:56, celkem upraveno 1 x.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5804
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Ano, podstatě platí, že co nové auto, to pist venku a všechno v motoru i kolem zasrane olejem. Budu si ho muset jít prohlédnout, jestli už taky někde nevykukuje pist.
Těmito argumenty se jen ukazuje názorová nahota jejich pisatelu. Naštěstí už přispěchal na pomoc i předseda spolku.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tím chceš říci, že ty vaše auta popsané problémy nemají.
Tak ať ti jezdí, až budeš mít najeto 260 tisíc jen s výměnou spojky , tak se ozvy.
Tak ať ti jezdí, až budeš mít najeto 260 tisíc jen s výměnou spojky , tak se ozvy.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ach jo, furt to samé. Mazda dělá ještě atmošku, tak si můžeš ballu koupit nové auto s atmosférou.
Kdy to můžeme očekávat, že se nám pochlubíš?

- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Že zrovna ty to budeš otáčet směrem, máš nemáš nové auto?? Nečekal bych..
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Ano, mas pravdu. To je presne ten dovod. Hanbim sa pred tebouballu píše: 14.02.2021 05:04 Ty jsi si jistý tak kvalitou svého auta co jsi koupil, že se stydíš si ho dát do podpisu.

Tvoj nazor na co som minul moje peniaze mam u prdele. Keby namiesto toho idem do Thajska a na mesiac si tam zaplatim shemale, tvoj nazor budem mat presne tam, kde ho mam teraz. Absolutne ma to nezaujima

- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13478
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jenže díky ecoterorizmu je ta atmoška tak ověšená eloktronickými zbytečnostmi, že to ani není pěkné.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Stano, tvoje auto je v hodnotě thajského shamaela na měsíc?
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů