Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 30.01.2021 13:02

enjoy píše: 30.01.2021 12:42 Pusť si to video v 17:45, třeba pochopíš.
Ikdyž u tebe fakt ani nedoufám :mrgreen:
Ze se na nej nevykasles... i kdyz s ním clovek mluvi slusne, tak bude urážet a chovat se jako hovado, viz jeho dalsi prispevek ve 12:56.
Se divim, ze sem leze a neprudi radsi na nejakem foru v cobolstine.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 30.01.2021 13:03

Stano, já jsem se jen přizpůsobil tvému stylu vyjadřování, plkat a do všeho přihodit rypavou poznámku. Za to se na mě nemůžeš zlobit.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
Hoffis
Junior
Junior
Příspěvky: 302
Registrován: 21.05.2020 15:58

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Hoffis » 30.01.2021 13:17

Ma.rt píše: 30.01.2021 12:57
fofok píše: 29.01.2021 22:24 Úzký gumy mají menší plochu navíc lehkej předek a stál by tam ještě teď,kdyby jsme ho nestrkali.Tam nebyl sníh,ale uježděná zledovatělá vrstva,ale někteří jezdí jak když ho vidí poprvý a někteří jsou zase strašní střelci.
No prave, mensi plocha a tudíž vice kg/cm2 a vetsi sance auto rozhybat.
Ano je to tak ...Na zimu jsou lepší úzké gumy, lépe se "zaříznou" do sněhu ......
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4976
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 30.01.2021 13:19

K chatě na neprojeté zasněžené cestě možná ale na silnici s běžně hustým pátečním odpoledním provozem jedeš po uježděný vrstvě jako včera s ledem.

https://www.pneumatiky.cz/test-zimnich- ... i-sirsi-t4
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 30.01.2021 13:27

Ty to mozna bereš z pohledu, ze na větší plose je vetsi sance, ze se kolo nekde chyti. Nevim, ja bych na to nesazel. Kazdopadne auta maji možnosti v rozměrech tak v ramci 2 cm na sirku, u me treba 215 nebo 235, asi ridicska zkusenost ma vetsi vliv.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 30.01.2021 13:59

enjoy píše: 30.01.2021 13:03 Stano, já jsem se jen přizpůsobil tvému stylu vyjadřování, plkat a do všeho přihodit rypavou poznámku. Za to se na mě nemůžeš zlobit.
Len dost odveci. Obhajujes aj ty dvojlitrovu atmosferu ako etalon spolahlivosti, co je u SkyactiveG dost mimo. Vo videu aj Vaculik mazdu prezentuje ako SUV pre zenu, tam je rezanie zakrut fakt dolezita poziadavka. A nie, neviem co to znamena. Na playstation take netreba :ble2:

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od IvanSt » 07.02.2021 12:52

ballu píše: 28.01.2021 05:40 V pondělním hustém provozu přes Svitavy jsem s 2,0 mondeem otočil Hradec. Při průměrné rychlosti 68km/hod si to vzalo 7,3L/100km. Ale byl znát rozdíl mezi motory. Ten můj starý, ten šlapal znatelně lépe, a to měl o 70 tis více. Tak nevím, v čem se udělal pokrok.
Mezi starým 2.0i a starým 2.0i? Jaký pokrok tam přesně hledáš? Tuhle trasu s podobnou průměrnou rychlostí dávám i za 6.5l.
Ford Focus ST 2014

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 07.02.2021 13:16

Stejné motory Duratec, jen ten "starý" měl vykuchané vířivé klapky. Šel lépe za plynem a i spotřeba byla nižší. Motoricky byl OK, jen podvozek to měl za sebou a vrážet peníze do jeho opravy by se nevyplatilo.
Ten pokrok beru tak, že ta nižší deklarovaná spotřeba , pro kterou ty nové motory jsou do aut montovaný, by neměla být jen na papíru.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od IvanSt » 07.02.2021 13:40

Co se spotřeby týká, tak jsme se tu před pár měsíci shodli myslím na nějakých 20% úspory paliva při podobném výkonu a hmotnosti auta.
Ford Focus ST 2014

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 07.02.2021 17:40

20%? :mrgreen: zhruba tak tech 10%.
Spritmonitor Focus 2010-2016 92kW.
1.6 7,3
1.0eb 6,6

Mondeo
Mk4 2.0 cca 8,5 po odecteni E85 na kratkem 5q
Mk4 1.6eb 8,0
Mk5 1.5eb 7,8

A ted si to srovnej s technickými daty. Cim novejsi, tim větší lez.
Nerikam, ze ty turba nemaji vetsi vykon pri nizsich otackach, ale ja treba jsem zvykly používat radici paku a na nějakých dalkach na tempomat mi to je tak nějak jedno, kdyz i atmoska jede kopec nekopec.
A tech průseru s eb, co se tu probira v jinych tématech. Fakt vyhra...
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5804
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie

Příspěvek od Stanley_vy » 13.02.2021 20:41

Ksanda píše: 13.02.2021 09:13 Někdy mi přijde, že někteří tady z toho mají snad radost, že se ty nové auta kazí, ale jsem zvědav co si pak koupi oni a jak oni budou cvakat prdeli ne jen pětku drát :wink:
Potřebuji si čas od času dokázat, jak všechny prevezli, že jezdí 15 let starou plechovou, v horším případě MHD.

Nebyt nových motoru, nemeli by o čem psát. Když se nic neděje tady, nahodi jako vejicku 100 krát opsany článek z autoforu a čekají, kdo se chytí...

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie

Příspěvek od enjoy » 13.02.2021 20:59

Mně to spíš přijde tak, že majitelé nových aut si potřebují dokázat, že vyhodili ranec peněz smysluplně.
Já jsem koupil 4,5 leté Mondeo za 240 tisíc. To mi dávalo sakra dobrý smysl. A jak slouží doteď! Byl bych blázen, kdybych chtěl měnit za tříhrnek za 600.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5804
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie

Příspěvek od Stanley_vy » 13.02.2021 21:08

Jo, jasně, Všichni,co si koupili nové auto, teď marně přemýšlí proč, potřebuji si to obhajovat někde na fóru. :dih:

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie

Příspěvek od enjoy » 13.02.2021 21:11

Asi tak stejně jako my, s 15 letými auty..
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5804
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie

Příspěvek od Stanley_vy » 13.02.2021 21:13

Půjdu se mrknout třeba do tématu o virivych kapkách, kolik majitelu vánočních aut tam hejtuje atmosféry...

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti