Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od vita_k » 29.01.2021 19:15

Zas takový rozdíl ty gumy nedělají. Asi neměl ani levné Kormorany, které jezdím já:) s nimi jde vyjet skoro všechno.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 29.01.2021 20:22

Škodofka + Barum Polaris, jasná volba pro velkou část. A tím se to pak dá klidně vysvětlit :D
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4976
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 29.01.2021 21:23

Přišlo mi,že měl na tom hrozně ouzký gumy na dnešní dobu.Řidič 50+ a furt to vytáčel jak pošuk,přitom stál na místě.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 29.01.2021 21:29

Tak jedno má jisté, na jaře se odtamtud vyhrabe :D
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 29.01.2021 21:58

Uzky gumy by mely pomoci pri rozjezdu, ale to turovani je uplne na h...o :mrgreen:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9505
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od phofy » 29.01.2021 22:00

Ocas no, co na to rict, ono dneska co jsem jel asi 200km v kalamitě, tak clovek nechape jak nekteri jedou :dih:

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4976
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 29.01.2021 22:24

Úzký gumy mají menší plochu navíc lehkej předek a stál by tam ještě teď,kdyby jsme ho nestrkali.Tam nebyl sníh,ale uježděná zledovatělá vrstva,ale někteří jezdí jak když ho vidí poprvý a někteří jsou zase strašní střelci.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6880
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Karel2 » 30.01.2021 12:12

https://www.youtube.com/watch?v=LWYAlYRUToU
Vaculik presne vyjmenoval me pocity k dnesnim autum, vynikajici recenze i s vysvetlenim dnesni situace na trhu. Na druhou stranu bych klidne zkousl ten vykonejsi motor v mazde 3(6) :nixw:
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 30.01.2021 12:14

To tady nesmíš říkat! Vždyť je to dvoulitr v atmosféře :mrgreen:
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 30.01.2021 12:21

A teraz co? To ma byt auto pre kazdeho?
Ved to nie je 15 rocny Duratec :ble2:

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 30.01.2021 12:28

Vaculík v 9:45
Vite lidi se dělí na dva druhy. Normální a blbce.
:mrgreen: :mrgreen:
Stano,duratec je 20 ročný.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 30.01.2021 12:34

Pokladat SkyactiveG mildhybrid na staru dobru atmosferu je z ktorej skupiny? :wink:

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 30.01.2021 12:42

Pusť si to video v 17:45, třeba pochopíš.
Ikdyž u tebe fakt ani nedoufám :mrgreen:
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 30.01.2021 12:56

VIdis vidis. Arogantneho namysleneho blba robis zo seba sam. Ma s tebou diskusia zmysel?

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 30.01.2021 12:57

fofok píše: 29.01.2021 22:24 Úzký gumy mají menší plochu navíc lehkej předek a stál by tam ještě teď,kdyby jsme ho nestrkali.Tam nebyl sníh,ale uježděná zledovatělá vrstva,ale někteří jezdí jak když ho vidí poprvý a někteří jsou zase strašní střelci.
No prave, mensi plocha a tudíž vice kg/cm2 a vetsi sance auto rozhybat.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host