Atmosféra vs. downsizing motory
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Zas takový rozdíl ty gumy nedělají. Asi neměl ani levné Kormorany, které jezdím já:) s nimi jde vyjet skoro všechno.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Škodofka + Barum Polaris, jasná volba pro velkou část. A tím se to pak dá klidně vysvětlit 

Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Přišlo mi,že měl na tom hrozně ouzký gumy na dnešní dobu.Řidič 50+ a furt to vytáčel jak pošuk,přitom stál na místě.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak jedno má jisté, na jaře se odtamtud vyhrabe 

Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Uzky gumy by mely pomoci pri rozjezdu, ale to turovani je uplne na h...o 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9505
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ocas no, co na to rict, ono dneska co jsem jel asi 200km v kalamitě, tak clovek nechape jak nekteri jedou 

-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Úzký gumy mají menší plochu navíc lehkej předek a stál by tam ještě teď,kdyby jsme ho nestrkali.Tam nebyl sníh,ale uježděná zledovatělá vrstva,ale někteří jezdí jak když ho vidí poprvý a někteří jsou zase strašní střelci.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6880
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
https://www.youtube.com/watch?v=LWYAlYRUToU
Vaculik presne vyjmenoval me pocity k dnesnim autum, vynikajici recenze i s vysvetlenim dnesni situace na trhu. Na druhou stranu bych klidne zkousl ten vykonejsi motor v mazde 3(6)
Vaculik presne vyjmenoval me pocity k dnesnim autum, vynikajici recenze i s vysvetlenim dnesni situace na trhu. Na druhou stranu bych klidne zkousl ten vykonejsi motor v mazde 3(6)

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To tady nesmíš říkat! Vždyť je to dvoulitr v atmosféře 

Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A teraz co? To ma byt auto pre kazdeho?
Ved to nie je 15 rocny Duratec
Ved to nie je 15 rocny Duratec

- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Vaculík v 9:45
Vite lidi se dělí na dva druhy. Normální a blbce.

Stano,duratec je 20 ročný.
Vite lidi se dělí na dva druhy. Normální a blbce.


Stano,duratec je 20 ročný.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Pokladat SkyactiveG mildhybrid na staru dobru atmosferu je z ktorej skupiny? 

- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Pusť si to video v 17:45, třeba pochopíš.
Ikdyž u tebe fakt ani nedoufám
Ikdyž u tebe fakt ani nedoufám

Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
VIdis vidis. Arogantneho namysleneho blba robis zo seba sam. Ma s tebou diskusia zmysel?
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No prave, mensi plocha a tudíž vice kg/cm2 a vetsi sance auto rozhybat.fofok píše: 29.01.2021 22:24 Úzký gumy mají menší plochu navíc lehkej předek a stál by tam ještě teď,kdyby jsme ho nestrkali.Tam nebyl sníh,ale uježděná zledovatělá vrstva,ale někteří jezdí jak když ho vidí poprvý a někteří jsou zase strašní střelci.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host