Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak on byl problem vzdycky s primym vstřikem a ani ne tak s turbem... viz treba SCi, GDI...
Podle me je dobrý napad mit v motoru oba typy vstrikovani, nicméně dostaneme se opet k tomu, ze ten motor je složitý a ze jednodussi motor s o neco horsi spotrebou muze mit ekonomicky prinos.
Podle me je dobrý napad mit v motoru oba typy vstrikovani, nicméně dostaneme se opet k tomu, ze ten motor je složitý a ze jednodussi motor s o neco horsi spotrebou muze mit ekonomicky prinos.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Takže to máš vlastně úplně jedno, co si dnes koupíš, pokud se bavíme o nových autech, že?
Atmosferické motory zdaleka nejsou ty staré jednoduché atmosféry a krom turba je od turbomotorů prakticky nic neodlišuje. Výjimkou jsou jen některé přeživší jednoduché atmosféry v objemech kolem 1.5l a méně, které ale zase neudrží tempo s novými turbo motory. O čem tahle nekonečná diskuze vlastně je? 


-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Turbo ty problémy s primym vstrikem a lspi umocnuje. Ale netvrdim, ze skyactive jsou bezporuchove, to není zadny motor.
Nevim, jak jezdi ta 1.5, asi mas na mysli Hyundai, ale když to tak na tech silnicich vidim,vubec bych nemluvil o nejakem svižném provozu.
Nevim, jak jezdi ta 1.5, asi mas na mysli Hyundai, ale když to tak na tech silnicich vidim,vubec bych nemluvil o nejakem svižném provozu.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6880
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
ano souhlas, blbe napsano, myslel jsem konstrukcne, ze by benzin byl pouzit jen pro praci(kdekoliv)stano. píše: 18.01.2021 09:22 Ako keby armosfery, ci uz priamy alebo nepriamy vstrek, tiez nepouzivali dodatocne palivo na chladenie.
1.0eb ma vodou chladene zvody aj turbo. Nepotrebuje az tak dochladzovat.
fofok: nevim kde jsi to vzal, ale 2 litry a 121kW v mazde docela jede a navic spotreba diky vetsi kompresi je OK, 6,5-7l dlohodoba je moc? jenze diky emisim jsou stejne slozite -turbo samozrejmne
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No ten výkon je na papíře hezkej,ale jinak moc nejede,vždyť má ten slabší podobný parametry jako vysmívanej litr 
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
proč to laděj na 88kW, to mi taky hlava nebere. Jinak spotřeba na spritmonitor:
Focus 1.0 92kW - 6,7
Focus benzin 110-118 kW (Takže 1.5 - 1.6) - 7,51
Mondeo benzin 110-118 kW (Takže 1.5 - 1.6) - 8,05
Mazda 3 2.0 121kW - 7,13
Mazda 6 2.0 121kW - 7,17 !!!
Za mě tu atmosféru Mazda zvládla bravurně. 210Nm u Mazdy sice není dneska moc, ale výkon to má a za super spotřebu. I v těžkém autě, jako je Mazda 6, ta atmoška si jede pořád za to svoje, kdežto ty turba už žerou o něco víc. Ukazuje se to, co už se omlelo několikrát - zatížený turbomotor neumí být efektivní jako atmosféra.
No zajímavý počtení...Odvolávám, co jsem odvolal, a ruším, co jsem zrušil... já bych chtěl tu atmošku
Focus 1.0 92kW - 6,7
Focus benzin 110-118 kW (Takže 1.5 - 1.6) - 7,51
Mondeo benzin 110-118 kW (Takže 1.5 - 1.6) - 8,05
Mazda 3 2.0 121kW - 7,13
Mazda 6 2.0 121kW - 7,17 !!!
Za mě tu atmosféru Mazda zvládla bravurně. 210Nm u Mazdy sice není dneska moc, ale výkon to má a za super spotřebu. I v těžkém autě, jako je Mazda 6, ta atmoška si jede pořád za to svoje, kdežto ty turba už žerou o něco víc. Ukazuje se to, co už se omlelo několikrát - zatížený turbomotor neumí být efektivní jako atmosféra.
No zajímavý počtení...Odvolávám, co jsem odvolal, a ruším, co jsem zrušil... já bych chtěl tu atmošku

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak si pospěš než to Mazda v Evropě zabalí.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ma.rt: o víkendu jsem testoval ultra silný litr, hodil jsem si 160 tempomat(Letiště > Kladno) a výsledná byla 6,5
Todle je hodně??? S duratecem bych jel za 10!

-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A jak dlouho jsi 160 jel? Jestli mi chceš namluvit, ze 1.0 bere 6,5 pri 160 (ve focusu?), tak to je pekny nesmysl. Takze jsi jel kus 160 a nekde solich, aby ti to na 6,5 spadlo.
Duratec by tohle za 10 rozhodne nejel. Kdyz uz jsem nekdy nahodou pospichal, ale vic jak 160 nejezdim, tak jsem prijel s celkovou trasou za 8,5. Uz jsem ale psal, ze pri vyšších rychlostech se ten rozdil mezi 1.0 a 2.0 zvetsuje a to dost, holt dan za 5q.
No a ted si to porovnej se skyactive...to uz tak super nevypadá, co?
Duratec by tohle za 10 rozhodne nejel. Kdyz uz jsem nekdy nahodou pospichal, ale vic jak 160 nejezdim, tak jsem prijel s celkovou trasou za 8,5. Uz jsem ale psal, ze pri vyšších rychlostech se ten rozdil mezi 1.0 a 2.0 zvetsuje a to dost, holt dan za 5q.
No a ted si to porovnej se skyactive...to uz tak super nevypadá, co?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ozaj nie. S krutakom som ani nezacal. Ako som pisal, ten zvysok keby aspon citas, a nie zas zacnes osocovat, zosmiesnovat a naparovat sa aky si skvely.Ma.rt píše: 18.01.2021 10:02 Sry, ale nejdriv motas tocivy moment a vykon, kdyz si to ujasnime, tak prohlasis, ze jde vlastně o práci. Kdyz se ti to snažím opet vysvetlit, tak se akorat naseres a kopes okolo sebe, ze spatne ctu, cili obviněni z tve strany. Tak co vlastně chces? Nikdo ti atmosféru necpe. Ja jen vysvetluju, proc ji nepovazuji za spatny motor vzhledem k tomu, co vydrzi, jak je jednoducha, jak jede a za kolik.
Myslim, ze dobre to vystihl Karel2, pod to bych se klidně podepsal.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Koukám, ze 7.km na D7 je asi o 40m nize nez vyjezd na D7 z letiste. Muze se to zdat zanedbatelný, ale na 5km je to dost. Vim sam, jak je to znát cestou z Vysociny, to jedu 140 i za 7.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
x
Tak si to po sobe precti, spravne umis odpapouskovat to, co ti nekdo vysvetli. A jeste si otviras pak hubu.stano. píše: 18.01.2021 12:33 Ozaj nie. S krutakom som ani nezacal. Ako som pisal, ten zvysok keby aspon citas, a nie zas zacnes osocovat, zosmiesnovat a naparovat sa aky si skvely.
Tak o defektech ve spojeni s vlastnictvim atmosfery jsi tu psal ty, tak byt tebou, o osocovani bych pomlcel.
vysmivam se Ti snad ja, ze mas motor, jaky mas, a ze ma k dokonalosti sakra daleko?
Fakt si nekdy rikam, jestli Tatar nejak nesouvisi s Tatrami.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
My jsme tu jen v marné defenzivě a nakonec se dozvíme, že osočujeme a urážíme...
Jako, že si lidi nevidí na špičku nosu je známá věc, ale tady to občas dostává hmatatelných rozměrů
ps: teď moje žena jezdí s mondeem město za 10l/100km. A můžete se udělat, dle libosti

Jako, že si lidi nevidí na špičku nosu je známá věc, ale tady to občas dostává hmatatelných rozměrů

ps: teď moje žena jezdí s mondeem město za 10l/100km. A můžete se udělat, dle libosti

Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: x
Ja sa nevysmievam za vlastnictvo takeho ci onakeho motoru. Ze nechapes, co som napisal, je druha vec.Ma.rt píše: 18.01.2021 12:47Tak si to po sobe precti, spravne umis odpapouskovat to, co ti nekdo vysvetli. A jeste si otviras pak hubu.stano. píše: 18.01.2021 12:33 Ozaj nie. S krutakom som ani nezacal. Ako som pisal, ten zvysok keby aspon citas, a nie zas zacnes osocovat, zosmiesnovat a naparovat sa aky si skvely.
Tak o defektech ve spojeni s vlastnictvim atmosfery jsi tu psal ty, tak byt tebou, o osocovani bych pomlcel.
vysmivam se Ti snad ja, ze mas motor, jaky mas, a ze ma k dokonalosti sakra daleko?
Fakt si nekdy rikam, jestli Tatar nejak nesouvisi s Tatrami.
Od zaciatku pisem, ze nejde o krutak ale o vykon, no samozrejme, ze TY si mi to vysvetlil

-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nemám potřebu nikomu nic nandavat. Admin to tu promazal, tak to tu zase nezasírej, ok?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti