
Jestli se toho dožiju, tak jsem zvědav, jestli budu na cestě potkávat tolik 20-ti a více letých litrových tříhrnků, jako potkávám teď starých atmošek.

A to bys jim moh zamotat sisku jeste vic, kdybys jim rekl, ze slabší motor muze mit klidne vyssi kroutak a neni to nic vyjimecnehofofok píše: 17.01.2021 16:24 A hlavně ve fyzice se učili na ZŠ,že slabší motor s menším krouťákem je ve skutečnosti silnější.No tady za to ta fyzika fakt nemůže![]()
Budešmiki21 píše: 17.01.2021 16:44 Hezky tu debatujete o nesmyslech. Každý si obhajuje to své.![]()
Jestli se toho dožiju, tak jsem zvědav, jestli budu na cestě potkávat tolik 20-ti a více letých litrových tříhrnků, jako potkávám teď starých atmošek.![]()
Jestli budou stihat vyrabet náhradní motory, tak budesmiki21 píše: 17.01.2021 16:44 Hezky tu debatujete o nesmyslech. Každý si obhajuje to své.![]()
Jestli se toho dožiju, tak jsem zvědav, jestli budu na cestě potkávat tolik 20-ti a více letých litrových tříhrnků, jako potkávám teď starých atmošek.![]()
Ma.rt píše: 17.01.2021 16:42 maxik25:
Hele chytroline, o 1.5eb na sprintu jsem nikde nic nepsal, tak neplacej voloviny. Určitě ???
A to si představ, ze vykon se po zajeti jeste zvysi. chytrééé zvířátko,ale to už vědí děti na ZŠ
Ze vykon pada s opotrebenim, to ja vim, ty jsi tu vyblil nejakych 10 let. A dokonce na to nema vliv jen opotřebení. A nejsem Karel, to si me pletes nejspis s manželkou, kdyz tak vidim ten tvuj nick.no když se kouknu na tvůj nick tak bych to viděl na registrovaného partnera
No na pokles výkonu o 15% fakt motorovou brzdu nepotřebuju. Az budes mit najeto aspon čtvrtinu co ja, poznas to taky.já pokaždý neměl jen nová auta, dokonce jsem měl auta s více najeto,než máš ty a určitě ty auta nemládnou , tak jako si maluješ, ty o svém![]()
![]()
Dopadnu rovnako, to mas pravdu. Toto dopadne asi podobne.enjoy píše: 17.01.2021 15:45 Tobě já nebudu vysvětlovat vůbec nic.
Za prvé je to látka základní školy a za druhé, tebe tu všichni moc dobře znají a každý ví, jak dopadají diskuse s tebou. A já se teď na internetovou paralympiadu vážně nechystám.
Ps: jdi na auto.cz, najdi si článek "výkon vs. Točivý moment" a dočti to vážně až do konce.
Jestli i potom budeš psát takové cypoviny jakože, 1.0eb 92kw je rychlejší než 1.8i 92kw, tak nad tebou definitivně lámu hůl.
Ako aj ty pises, ide o tocivy moment. Ok zoberme si takyto graf:V praxi tak nejrychleji předjedete, budete-li držet motor v otáčkách co možná nejblíže maxima točivého momentu.
Protoze bych to videl asi na SMaxe a do tehlech krabic je nafta podle me lepsi. Do mondea nevim, tam ta 1.5EB asi smysl ma, nebylo by to dynamikou i spotrebou az tak daleko od toho, co mam ted, tak proc ne.smoula píše: 17.01.2021 16:57 Ma.art: a proč? Ano, uznávám oturbené tříválce byli nic moc, tak 10let zpátky, kdy to začínalo. Nyní jsou již v nové generaci, která je lepší, bytelnější a není problém na tom ujet 200-300tis, bez nějakého většího průseru![]()
Hele fakt ne. Pokud hledáš největší zrychlení, tak na dany kvalt je to opravdu na max Nm, abstrahujeme-li od odporu vzduchu. Ale i kdyz se za max Nm zrychleni zmensuje, porad je lepsi nez po prerazeni nahoru. Je dokonce lepsi jit kousek za Pmax. Protoze po prerazeni ten vykon spadne vic nez je za Pmax.pbjun píše: 17.01.2021 17:28 stano. : dovolím si na to odpovědět jáNejlepší je držet otáčky motoru ve spektru kde se protíná maximální točivý moment a co nejvyšší výkon. Taže v tom případě Tvého grafu bych to viděl někde kolem 3 - 4tis.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 8 hostů