Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 17.01.2021 14:30

Ma.rt píše: 17.01.2021 14:10 Btw kroutak ti sam o sobe řekne kulovy, protoze jde o vykon, tak si to bez dogooglit.
To si mozes ist ty doguglit. Lebo sa tu odbavujes na krutaku a otackach. A dogugli si aj aky ma vplyv na zrychlenie a pruzne zrychlenie. Preco 1.0EB 92kW bude rychlejsi ako 1.8 atmo 92kW :P

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4976
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 17.01.2021 14:31

Ještě tu o tom jak jsou nový auta drahý,poruchový a můžeme to pro dnešek uzavřít :palec_nahoru:
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 17.01.2021 15:09

Marte :D, jak tu pánové odkrývají svoje základní neznalosti fyziky základní školy, že? :mrgreen:
Ps: maxik , jestli jsi teplej a líbím se ti, tak to řekni rovnou a neotirej se tu pomalu o každý můj prízpěvek :wink:
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
321910336
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1071
Registrován: 20.01.2012 23:10
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od 321910336 » 17.01.2021 15:20

enjoy píše: 17.01.2021 14:14 Přesné..
Baví mě, jak někdo třeba řekne, že jeho 80kw turbo natře 100kw atmosféru, protože má větší krouťák :mrgreen:
Vtip je v tom, že ty 80kw turbomotory mají ve skutečnosti taky cca těch 100 kw.
Ford Focus 2018 1.0 92 kw Titanium Obrázek
Ford Focus 2007 1.6 74 kW Trend LPG

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 17.01.2021 15:36

enjoy píše: 17.01.2021 15:09 Marte :D, jak tu pánové odkrývají svoje základní neznalosti fyziky základní školy, že? :mrgreen:
Ozrejmi to, mne sprostemu, pan znalec :lol:
Ked uz budes vysvetlovat tie grafy, tak nezabudni napriklad na urcity integral, a jeho hodnotu na grafe vykonu 1.0 eco vs. 1.8 atmo.

maxik25
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: 14.09.2020 18:45
Bydliště: Mělník

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od maxik25 » 17.01.2021 15:44

enjoy píše: 17.01.2021 15:09 Ps: maxik , jestli jsi teplej a líbím se ti, tak to řekni rovnou a neotirej se tu pomalu o každý můj prízpěvek :wink:
Ale ty jeden ťuňťo dvoulitrovel starej, já raději turbíčka než nějaké staré vyklepané atmoššššky, muck muck ty staré "teplíčko v Mondííčku " :lol: :lol:
+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 17.01.2021 15:45

Tobě já nebudu vysvětlovat vůbec nic.
Za prvé je to látka základní školy a za druhé, tebe tu všichni moc dobře znají a každý ví, jak dopadají diskuse s tebou. A já se teď na internetovou paralympiadu vážně nechystám.
Ps: jdi na auto.cz, najdi si článek "výkon vs. Točivý moment" a dočti to vážně až do konce.
Jestli i potom budeš psát takové cypoviny jakože, 1.0eb 92kw je rychlejší než 1.8i 92kw, tak nad tebou definitivně lámu hůl.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 17.01.2021 15:49

321910336 píše: 17.01.2021 15:20
enjoy píše: 17.01.2021 14:14 Přesné..
Baví mě, jak někdo třeba řekne, že jeho 80kw turbo natře 100kw atmosféru, protože má větší krouťák :mrgreen:
Vtip je v tom, že ty 80kw turbomotory mají ve skutečnosti taky cca těch 100 kw.
Jopík, z kapsy mi kouká hopík. Je to skutečně tak. Pak se nelze divit, že si to starou skoro 110kW atmošku namaže na chleba a jediné co borec uvidí, jsou zadní světla nového auta s turbomotorem :-)

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 17.01.2021 15:54

stano. píše: 17.01.2021 14:30
Ma.rt píše: 17.01.2021 14:10 Btw kroutak ti sam o sobe řekne kulovy, protoze jde o vykon, tak si to bez dogooglit.
To si mozes ist ty doguglit. Lebo sa tu odbavujes na krutaku a otackach. A dogugli si aj aky ma vplyv na zrychlenie a pruzne zrychlenie. Preco 1.0EB 92kW bude rychlejsi ako 1.8 atmo 92kW :P
A ja jsem porovnával nekde atmo 92 s turbem 92? Ty abys nevypadal jako jeste vetsi blbec, než ses predvedl, tak musis vymyslet lzi a podsouvat druhemu do ust, co nikdy nevyslovil.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 17.01.2021 16:03

maxik25 píše: 17.01.2021 14:28 Mě baví ,když nějaká 1,0 EB to natře nějaké 1,6 atm. ,nebo nějaká 1,5 EB to natře 2,0 atm. :lol:

a hlavně se nesmí zapomínat ,že motory stárnou a opotřebovávají se a když při koupi mají třeba 100 kW , tak po 10 letech už mají třeba jen 85 kW ,ale to tady odborníci určitě vědí :wink: :D
Tak jestli te bavi a prekvapuje te, ze vice oturbenych kW porazi mene kW atmosferickych, tak k tomu asi nemam co dodat :totlsmile:
Zrovna clanky s měřením jeteho 2.0 na brzde najdes na netu min.dva. Ani v jednom nebyl výsledek pod deklarovanymi 107kW. U jednoho bylo myslim dokonce 114. A novy motor pri koupi toho deklarovaneho vykonu mnohdy nedosahuje. A myslíš, ze vykon pada s casem? Nebo s km? Ubytek vykonu o 15% znamená nejakou vaznou poruchu, nebo motor pred GO. Ja treba mam 10 let staré auto a rozhodne nemam vykon na 85% deklarovaneho. Budes se asi divit, ale na 100% bych to poznal :hah:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 17.01.2021 16:06

To jsou základní vědomosti fyziky a takových novodobých vědátorů přibude, jelikož již rok nechodí do školy. To se teprve dovíme věcí a jak je budou tvrdě obhajovat.👍🏻🤣
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 17.01.2021 16:11

:palec_nahoru:
A predtim je ve skole zaujal jen telocvik a skolni jidelna :D
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

maxik25
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: 14.09.2020 18:45
Bydliště: Mělník

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od maxik25 » 17.01.2021 16:19

Ma.rt píše: 17.01.2021 16:03
Tak jestli te bavi a prekvapuje te, ze vice oturbenych kW porazi mene kW atmosferickych, tak k tomu asi nemam co dodat :totlsmile: jen říkám to co jsem napsal :lol: a ty jsi jednou pokud se pamatuji psal , že tě dostala 1,5 EB na sprintu ,nebo že bych se pletl a přitom výkonově stejný :wink: :nixw: :lol:
Zrovna clanky s měřením jeteho 2.0 na brzde najdes na netu min.dva. Ani v jednom nebyl výsledek pod deklarovanymi 107kW. U jednoho bylo myslim dokonce 114. A novy motor pri koupi toho deklarovaneho vykonu mnohdy nedosahuje. asi nečtem ty stejné články na netu a v časopisech, třeba ve SM před lety měřili nové auta na brzdě a měli všechny více kW než bylo udáno v TP A myslíš, ze vykon pada s casem? Nebo s km? HLAVNĚ S OPOTŘEBENÍM ,ale to ty víš Karle, to ty víš :lol: Ubytek vykonu o 15% znamená nejakou vaznou poruchu, nebo motor pred GO. Ja treba mam 10 let staré auto a rozhodne nemam vykon na 85% deklarovaneho. Budes se asi divit, ale na 100% bych to poznal :hah: někdo na měření výkonu potřebuje motorovou brzdu ,ale ty to dáš od oka :palec_nahoru: :palec_nahoru:
Až budeš jednou prodávat ten tvůj zázrak , dej vědět :wink:
+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4976
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 17.01.2021 16:24

A hlavně ve fyzice se učili na ZŠ,že slabší motor s menším krouťákem je ve skutečnosti silnější.No tady za to ta fyzika fakt nemůže :wink:
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 17.01.2021 16:42

maxik25:
Hele chytroline, o 1.5eb na sprintu jsem nikde nic nepsal, tak neplacej voloviny.
A to si představ, ze vykon se po zajeti jeste zvysi.
Ze vykon pada s opotrebenim, to ja vim, ty jsi tu vyblil nejakych 10 let. A dokonce na to nema vliv jen opotřebení. A nejsem Karel, to si me pletes nejspis s manželkou, kdyz tak vidim ten tvuj nick.
No na pokles výkonu o 15% fakt motorovou brzdu nepotřebuju. Az budes mit najeto aspon čtvrtinu co ja, poznas to taky.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] a 0 hostů