Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 05.01.2021 09:16

Já pro servisy dělal 5 let, konkrétně jen motory. Dokonce i úpravy motorů do policejních aut.
Tak mně toho prošlo rukama od šmíru dost, ne jen ďubání do PC.
Je to marné pánové, ať vám to jezdí
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24752
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ZaQik » 05.01.2021 09:34

a zpet k viewtopic.php?p=1194859#p1194859
jak to ma vliv na funkcnost motoru? klidne toho policejniho
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9505
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od phofy » 05.01.2021 09:35

Dělám pro skodovku externe 10 let, celou skodovku mam prolezlou asi 30 krat dokola, momentalne ted sem na vyvoji v cesane.
Vzhledem k tomu co delame, tak komunikuji s vedoucima jednotlivych oddeleni a dostanu se tam kam se normalni smrtelnik nedostane...takze to co ty tu pises, mozna bylo pred 20 lety.
Verim, ze stary motory umis, ale pohadky o skoleni od starych psu, jsou dost mimo....

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 05.01.2021 09:41

Myslím, že tohle je dost přestřelený... starý pes rozhodně nebude týden mluvit o tom, že měnil olej na EB, to je pro něj rutina, takovou věc udělá na jakémkoliv autě. Jeho maximálně překvapí nová specifikace 5w20, no kdo poprvé překvapen nebyl. Kdo chce, učí se sám.
Tohle povídání o průserech už bylo třeba u TDCi a ne že se nesypaly. A rozhodně mi je milejší starý pes, který nad tím přemýšlí, ví, proč se to děje, dá radu, jak tomu předejít, než mladej, co to sotva opraví dle manuálu.
Zrovna v autorizákách bývá taková fluktuace, že tam za něco většinou stojí jen ten, kdo něčemu šéfuje a na ty pod ním aby stál s bičem. Kdo je schopný a chce se hrabat v autech sám, dělá velmi často na sebe a pokud se specializuje na konkrétní značku, tak s takovými lidmi jsem měl jen ty nejlepší zkušenosti.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001


fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4976
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 05.01.2021 11:12

phofy píše: 05.01.2021 08:50 Ballu byl si nekdy v autorizovanym servisu, popripadne byl si na skoleni od automobilky?
Nedělal,jen se snaží zvážnit svoje nepodložený nesmyslný tvrzení :mrgreen:
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
321910336
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1071
Registrován: 20.01.2012 23:10
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od 321910336 » 05.01.2021 13:06

Káry projdou předprodejním servisem, ale ten spočívá tak akorát v přimontování podložek pod SPZ. Normálně jsem přebral auto s nedokončenýma servisníma akcema, jak software, tak hardware. Nikdo na nic nesáhnul.
Ford Focus 2018 1.0 92 kw Titanium Obrázek
Ford Focus 2007 1.6 74 kW Trend LPG

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 05.01.2021 13:16

Zrejme slusnej oddíl... :D
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 05.01.2021 13:32

Ja som dolieval chladiacu kvapalinu. Bola hlboko pod minimom.

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4765
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od pkadecka » 05.01.2021 13:48

Pěkně se vyznamenal autorizovaný servis VW Auto Jarov. Kamaráda někdo lehce naboural, šlo to na pojišťovnu a dal to právě do Auto Jarov (v Praha - Jarov, je ještě jedna pobočka v Kunraticích, která se taky jmenuje Auto Jarov...). Nejdřív se nebyli schopný domluvit s pojišťovnou a chtěli po kamarádovi, aby si to nějak vytelefonoval sám... wtf? Nakonec je poslal do háje, že to je jejich práce. Pak jim to trvalo neskutečně dlouho to opravit (vyměnit nárazník trvalo snad měsíc) a když jsme si pro auto přijeli a to mu volali předem, že je to hotový, tak na místě řekli, že s autem se nedá odjet, že je vybitá baterie. Tak jsme tam hodinu courali, koukali na bazarový auta a čekali, až se baterka nabije... a při přebírání auta se kamarád ptal, proč to tak dlouho trvalo opravit? A borec v bílý košili řekl doslova "protože jsme debilové", no to jsem si zamumlal pod vousy, že to si myslíme taky.

Výměna nárazníku na passata (= asi třetí nejběžnější auto) má trvat tak do týdne i s rezervou na uschnutí barvy. Vybít baterii se může podařit jenom vemenu, od autoservisu by to člověk nečekal a že zavolaj zákazníkovi, že si má přijet v tolik a v tolik a auto není hotové, to je rovnou na přesdržku.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4976
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 05.01.2021 13:57

A co to má společného s motorem?
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4765
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od pkadecka » 05.01.2021 14:21

Tady tohle téma je jen žvanírna, s motorem má něco společného sotva polovina příspěvků.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 05.01.2021 15:50

Nepribudli mu nejake km na tacho?
Sice, na VW si to vedia zmotat za par minut naspat :mrgreen:

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 05.01.2021 16:05

Pkadecka: čím větší moloch, tím větší bordel.
Já dřív jezdil s Fordem do auto palace, v domnění, že velký = dobrý. Chyba lávky :mrgreen:
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4976
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 05.01.2021 16:24

Tady si myslím,že velkej podíl viny má povinné ručení a pojišťovna za neproplácení škody,proto si myslím,že to je úplně mimo mísu to tu rozebírat.Jak se říká nač mít dobrou pojišťovnu na povko, když s tím pak bude mít problém poškozený👍
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti