Atmosféra vs. downsizing motory
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
ma.rt: tak jsem to myslel. že u TSI nepoznám rozdíl mezi studený/zahřátý, kdež to u duratecu je to hodně znát.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Asi jak ktere TSI. Ta 1.4ka, co tu startuje vedle, to fakt pekny zvuky nejsou 
Osobně si myslim, ze kazdy motor musi byt studeny hlučnejsi nez zahraty, teplotni roztaznost funguje vsude.

Osobně si myslim, ze kazdy motor musi byt studeny hlučnejsi nez zahraty, teplotni roztaznost funguje vsude.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Spíš to bude tím, že 15let staré auto je napíču odhlučněné oproti 2roky starému
Proto je ten motor ve focusu slyšet vícero. A mondeo bude mít asi také lepší odhulčnění 


- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Dneska sem byl ve fordu nechat predbezne nacenit nejhorsi variantu serizeni ventilu (vsechny kalisky nove) + komplet rozvody. Celkem se vejdeme do 30tis. kazdopadne pan rikal ze rozvody a ventily delaji zcela bezne ze tam maji i auta ktere to s tim litrem zvladly uz 2x a maji najeto pres pul mega. Vse se dela ve 240tis km nejpozdeji. Rozvody sakumprdum 17tis.
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5806
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Hmmm, takže cca 10. motor...

- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No... Jedna se o 500tis na puvodnim motoru. Pouze se 2x udelaly rozvody a seridily ventily. Já osobně mám 200tis a motor tam je prvníx žádná reklamace na tomto kusu nebyla, to mi dnes potvrdil ve fordu když vyjel elektronickou servisní knížku.
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Někdo nám tu lže
Protože podle místních odborníků není možné, aby tento motor tolik km vydržel

- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Kdo chce se může stavit a zkontrolovat, že to auto má původní motor a že má najeto opravdu aktuálních 198 800km
Nemám problém.

- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tím nemyslím tebe, ale důchodce, začínajícího na b 

- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ale já z toho motoru taky nejsem odvařenej. Samozřejmě bych daleko radši dvoulitr se stejnými parametry a klidně vyšší spotřebou, ta je mi úplně u zadele. Ale prostě ty auta nejsou. Navíc tady to bylo prostě v rodině, dva roky to defacto stálo a zavazelo na zahradě. Já sem se toho ujal a teď do toho holt nasypu peníze, ale to bych nasypal do všech aut. Auto jezdí, servis stojí peníze, žere to celkem málo, jede to dost svižně na naše potřeby takže co už. Ano tyto motory se i serou, tak jako se sraly starý zetecy a duratecy - když jsem se rozhlížel po dvojkovém focusu tak ty dvoulitry prostě žerou olej a 2,5 litr v mondeu má zase jiné problémy. Ve výsledku je to úplně u zadele co si člověk pořídí.
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jojo, já u duratecu ted taky něco řeším, je to od dneška v servisu tak jsem zvědavý. Sice mi to olej nežere, vodu taky ne, startuje to na první dobrou, nechcípá to, ale už tam mám třetí termostat, prasklá hadice u odvětrávání klikové hřídele a tedka zase něco. A pak mi to někdo bude tvrdit, ež se atmosféra nesere. Bych ho zbil, za tydle lži 

- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9505
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Kamos resil podobny problemy, ale je mu to tlakovalo do vody pres tesneni hlavy 

- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Známý má také dvoulitra durateca, najeto mín jak já a jemu to zase žere olej. Myslím že říkal 1l na 1000km, to je šílené. Plus měnil EGR ventil a další věci. To fakt není, že atmosféra je OK. To jsou prostě výmysly pár lidí zde.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ja mam 160 tis.km a jedina zavada byla praskly drat v operce sedacky ridice. Znamená to, ze takto se chovají vsechna Mondea 2.0?
Chtelo by to vic používat mozek a mene se tu ohánět demagogickymi vyblitky. Každý motor muze najet 300 tis.km, i pul mega. To, co my s atmosferami tvrdime, je, ze nove motory jsou mnohem nachylnejsi na zavady a citlivejsi na jizdni rezim. Ktere duratecy se fatalne sypaly pro xx xxx km? Zadne... mozna nekomu, kdo to honil studeny a dlabal na servis. Ale nove motory odcházejí, i kdyz se dodrzuje servis, jen maji nevhodný provoz. A to nejsou žádné jednotky motoru. Stejně jako nafta, u ktere se taky zakarbonuje motor a ucpe dpf, kdyz se s ni nevhodne jezdi. Kdo hodne jezdi a pouziva hlavu, ten bude bez problemu, ale mnoho lidi jezdi s detmi, na nákupy a sem tam dovca/vylet. Pro nove benziny i naftu uplne na h...o. Pbjun to pise dobre..na vyber uz nic moc neni, tak zvolil nejmenší zlo. A presne jako on i ja rikam, ze radeji poctivý atnosfericky dvoulitr nez foukanej 3-hrnek,ve kterém se samozřejmě da taky hezky jezdit, ale mne se taky lepe jezdi v te vetsi atmosce, i kdyz zere pri mem rezimu o litr vic.
Delate si prdel z ballu, ale ja kdyz se bavim s lidmi, co do aut delaji, tak mluví uplne stejne. Vesmes jsou to ale lide 50+, kterým pod rukama uz neco proslo. Mlada rychlokvaska, co ji teprv zacaly rust vousy a inkoust na vyucnim listu jeste nezaschnul, ten samozrejme bude tvrdit neco jineho, protoze turbomotor tahne vocpoda woe a dela vrrrrn. Servisy a servisaci potrebujou praci, tak komunikace k zakaznikum je naprosto odlisna, nez kdyz se budete bavit jen nekde za rohem, nebo treba v te hospode.
Chtelo by to vic používat mozek a mene se tu ohánět demagogickymi vyblitky. Každý motor muze najet 300 tis.km, i pul mega. To, co my s atmosferami tvrdime, je, ze nove motory jsou mnohem nachylnejsi na zavady a citlivejsi na jizdni rezim. Ktere duratecy se fatalne sypaly pro xx xxx km? Zadne... mozna nekomu, kdo to honil studeny a dlabal na servis. Ale nove motory odcházejí, i kdyz se dodrzuje servis, jen maji nevhodný provoz. A to nejsou žádné jednotky motoru. Stejně jako nafta, u ktere se taky zakarbonuje motor a ucpe dpf, kdyz se s ni nevhodne jezdi. Kdo hodne jezdi a pouziva hlavu, ten bude bez problemu, ale mnoho lidi jezdi s detmi, na nákupy a sem tam dovca/vylet. Pro nove benziny i naftu uplne na h...o. Pbjun to pise dobre..na vyber uz nic moc neni, tak zvolil nejmenší zlo. A presne jako on i ja rikam, ze radeji poctivý atnosfericky dvoulitr nez foukanej 3-hrnek,ve kterém se samozřejmě da taky hezky jezdit, ale mne se taky lepe jezdi v te vetsi atmosce, i kdyz zere pri mem rezimu o litr vic.
Delate si prdel z ballu, ale ja kdyz se bavim s lidmi, co do aut delaji, tak mluví uplne stejne. Vesmes jsou to ale lide 50+, kterým pod rukama uz neco proslo. Mlada rychlokvaska, co ji teprv zacaly rust vousy a inkoust na vyucnim listu jeste nezaschnul, ten samozrejme bude tvrdit neco jineho, protoze turbomotor tahne vocpoda woe a dela vrrrrn. Servisy a servisaci potrebujou praci, tak komunikace k zakaznikum je naprosto odlisna, nez kdyz se budete bavit jen nekde za rohem, nebo treba v te hospode.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24748
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
... tady mam jiny nazor: ty nove motory jsou dost odlisne od toho, co znaji z drivejska ... navic se neda "pohledem" poznat, v cem je problem (potrebujes diagnostiku a live data) ... a k tomu se k nim dostane vetsinou motor, ktery ma neco za sebou (tj. nevideli ten motor novy a ani starsi slusne udrzovany) a jeste je kolem nej spousta dilu, ktere ovlivnuji jeho chod ... a kvuli tomu vsemu si udelali nazor, ze "novy je spatny"Ma.rt píše: 04.01.2021 13:20Delate si prdel z ballu, ale ja kdyz se bavim s lidmi, co do aut delaji, tak mluví uplne stejne. Vesmes jsou to ale lide 50+, kterým pod rukama uz neco proslo.
--------------------
ja nerikam, ze stare atmosfery jsou lepsi nebo horsi (atmosfera vic vyhovuje memu jezdeni, proto ji mam


Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host