Ale viděl a neviděl. Ten motor má 2 ventily na válec? A ty dva, jsou sací , nebo výfukové? A ty soví oči, to je co za motor?smoula píše: 03.01.2021 21:26 A v jiném tématu jsem dával fotku z motoru TSI po 50tis km, kde není ani kousek karbonu. Proč si se k tomu nevyjádřil? Protože si neměl co. Pěkné, pěkné, hezky to vedeš!
Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Komediante, přihlášen 2020 a chceš tady někoho poučovat , co se tady psalo v roce 2014????maxik25 píše: 03.01.2021 19:18 Když čtu příspěvky místních provozovatelů EB motorů zde, tak mi nepřijde že se někdo stáhnul do ústraníproč taky
.
Až si nastuduješ, tak pak ano ,jinak doporučuji šoupat jen nohama.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Nováček
- Příspěvky: 69
- Registrován: 14.09.2020 18:45
- Bydliště: Mělník
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Co je nejasné, jen říkám, že parní stroje jsou lepší než nějaké komplikované atmosféry a EB a td. Lepší údržba a td.Karel2 píše: 03.01.2021 21:40 maxik: a v cem nema ballu pravdu? misto nic nerikajiciho rypani by jsi mohl trochu prispet k tematu![]()

+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Máš nějakou bujnou fantazii. Asi chlapče nevíš, s kým tančíš valčík.maxik25 píše: 03.01.2021 21:37 Ballu : a co třeba tohle rodinné auto ? To by byla paráda, co říkáš ?4806.jpg
Žádám admína, aby u tohoto člena proběhl test technického minima, jestli se mám s ním vůbec bavit a neposlat ho do pr..zavčasu.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Nováček
- Příspěvky: 69
- Registrován: 14.09.2020 18:45
- Bydliště: Mělník
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ale no tak ballu, už se nezlob. Přece bych si nedovolil poučovat zrovna tebe.ballu píše: 03.01.2021 21:46
Komediante, přihlášen 2020 a chceš tady někoho poučovat , co se tady psalo v roce 2014????
Až si nastuduješ, tak pak ano ,jinak doporučuji šoupat jen nohama.


Naposledy upravil(a) maxik25 dne 03.01.2021 21:59, celkem upraveno 1 x.
+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9505
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ballu co ti na to mám asi napsat, třeba že máš pravdu?
Začni tím, že tady vyjmenuješ jména těch lidí a nevykrucuj se.
Už sem několikrát psal, že moje služební 1.2 TSI najelo 270k km aniž by mělo měněný turbo, motor...jediný s čím byl problém, byl s rozvodama a o tom problému se ví hodně dlouho... a ve firmě jsme jich měli asi 8 z toho na jednom se měnilo turbo, teď přecházíme na 1.0 TSI na něm mám najeto 90k km a všechno původní.
A těch lidí co mi řeklo, že to po 50k km se podělá sem slyšel mraky...
A kde si vzal že z toho vycouvávají, tak proč třeba škodovka předělala 1.0 na 1.0 EVO
podle tvých slov, by ho měli teda zrušit... několikrát sem chtěl po tobě jména těch lidí z vývoje, co si dal, opět nic. Já ti řeknu kam na to chodíš, maximálně do hospody...
Jak je možný, že pbjun má najeto 200k km a auto pořád jede. Tommula na něm má taky najeto okolo 100k km a kupoval ho z druhý ruky.
Kamarád co dělá ve fordu, tak sem se ho ptal, měnili pár motorů (1.0), ale protože praskla odvzdušňovací hadička a vytekla voda a motor se uvařil, byly to asi 3 případy.... a o tom problému se taky ví.
Jak je možný, že na 1.6i šel motor po 100k km do kopru a žral olej jak protrženej, nebo klepal písní čep????
Kamarád měl mondeo co ty a na 200k km mu to žralo asi 4l oleje na 1000km a ve 180k km dělal těsnění pod hlavou, jak je to možný, když je atmosféra nesmrtelná?
Jediný kdo má problém s těmito motory jsi ty a se.ou se ti v tvojí hlavě.
Tebe objektivní názory a +/- majitelů co to vlastní nezajímají, zajímá tě pouze to co se komu po.ralo.
Jsi všem pro smích....
Začni tím, že tady vyjmenuješ jména těch lidí a nevykrucuj se.
Už sem několikrát psal, že moje služební 1.2 TSI najelo 270k km aniž by mělo měněný turbo, motor...jediný s čím byl problém, byl s rozvodama a o tom problému se ví hodně dlouho... a ve firmě jsme jich měli asi 8 z toho na jednom se měnilo turbo, teď přecházíme na 1.0 TSI na něm mám najeto 90k km a všechno původní.
A těch lidí co mi řeklo, že to po 50k km se podělá sem slyšel mraky...
A kde si vzal že z toho vycouvávají, tak proč třeba škodovka předělala 1.0 na 1.0 EVO

Jak je možný, že pbjun má najeto 200k km a auto pořád jede. Tommula na něm má taky najeto okolo 100k km a kupoval ho z druhý ruky.
Kamarád co dělá ve fordu, tak sem se ho ptal, měnili pár motorů (1.0), ale protože praskla odvzdušňovací hadička a vytekla voda a motor se uvařil, byly to asi 3 případy.... a o tom problému se taky ví.
Jak je možný, že na 1.6i šel motor po 100k km do kopru a žral olej jak protrženej, nebo klepal písní čep????
Kamarád měl mondeo co ty a na 200k km mu to žralo asi 4l oleje na 1000km a ve 180k km dělal těsnění pod hlavou, jak je to možný, když je atmosféra nesmrtelná?
Jediný kdo má problém s těmito motory jsi ty a se.ou se ti v tvojí hlavě.
Tebe objektivní názory a +/- majitelů co to vlastní nezajímají, zajímá tě pouze to co se komu po.ralo.
Jsi všem pro smích....
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5806
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory



Tak si počkáme.
Pánové, nechápu vaše myšlenkové pochody, jak stále požadujete jména. Každému soudnému člověku je jasné, že pro toho jedince je zveřejnění nežádoucího, likvidační.
A tady mezi dvaceti, co se o EB staráte a víte jak máte jezdit, to má opravdu celorepublikovou vypovídající hodnotu.
Romik ve vedlejším vlákně, v roce 2014 se honil s BMW. A myslím si, že pomalu nejezdil.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No to nevim, co s tim mas


Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Zrovna 1.2TSi bych zrovna jako nejaky etalon supermotoru nezminoval. V Yeti to jelo po dalnici za 8 jako moje Mondeo, akorat kdyz clovek potřeboval trochu zabrat, to krome divnych zvuku z toho nic moc vyloudit neslo.
Mi fakt prijde naprosto zoufalý tu nekoho přesvědčovat o pruserech turbo-primovstriku. Z principu je to proste spatne. Mne to jezdi, Frantovi odvedle taky, tak je to cajk
Mi fakt prijde naprosto zoufalý tu nekoho přesvědčovat o pruserech turbo-primovstriku. Z principu je to proste spatne. Mne to jezdi, Frantovi odvedle taky, tak je to cajk

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ale kromě řetězu to jezdí
co chceš víc.A že to řachtá jak tvoje Mondeo,nesmíš bejt takovej cíťa


Žádný praskání pístů,válců a podpalování ventilů se z principu nekoná

to je snad dobře ne

Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Já nevím, mám tendenci se o auta starat a to i když je to 5ti válec od Volva nebo základní 1,4 v peugeotu nebo 1,0 EB ve focusu. Vždycky to dostávalo slušnej olej, filtry a vždycky před psaným intervalem.
Volvo bylo super, o tom žádná, motor 2,4i bez turba 103kW najeto 2 supr, žádnej problém co se mechaniky týče. Ale co se týče elektroniky tak všecko špatně a jelikož Volvo tak všecko drahý - soused co to koupil (a věděl do čeho jde takže si nestěžuje) už měnil BCM (13tis) plynový pedál (3tis) čidlo teploty okolního vzduchu (1500,-) spojku s dvojhmotou (15tis) a nakonec řešil škrtíci klapku (7tis). To jsou věci, které jsem neměl čas ani náladu u auta za 30tis řešit. Jinak samozřejmě výbava super, pohodlný to bylo a žralo to 8 - 10. Takže ok.
Fiesta je s náma letos 12 let za tu dobu jsme si s ní taky trošku užili, motor 1,3 51kW, krom běžného servisu jednou v zimě nenastartovala (baterka dobra), takže servis, výměna prasklé hadičky na podtlaku svíčky atd a ok. Teď jí svítí výhřev lambdy. Dlouhodobá spotřeba 7 - 7,5l
Pak tady byl pár let focus 1,6 74kW E85, ten zažil galeje, postavil se mnou barák, odvozil zboží přes celou republiku a za tři roky najel bez mála 100tis km. Ten dostával Millers Oils 5W40 ja kpředepisoval výrobce a do posledního dechu jezdil dokud ho nezabila koroze a potřeba servisu v ceně 2 takových aut.
No teď mám pracanta Peugeot Partner 1,4 55kW - ten teda velmi překvapuje, od forda sem zvyklý, že kolem 250tis se začne trošku ztrácet olej a kolem 350tis je to na výměnu motoru (zkušenosti s 1,6 v MK1), tenhle nesmysl si neveme ani kapku, co sem tam před 3tis km nalil tam pořád je, motor tichý, žádné klepání ventilů, žádné ztráty kapalin. Ano při výměně oleje sem vyměnil těsnění pod víkem ventilů - bylo tvrdé jako kámen a nechal sem udělat rozvody.
K tomu mám toho 1,0EB, ten dostal 5W20 od millerse, jelikož bylo auto původně z operáku tak to celou dobu jezdilo do forda tak předpokládám, že tam lili co tam patří - udělal sem to samé. Auto jede hezky, spotřeba dobrá, a ano chystám se na tom udělat seřízení ventilů, výměnu rozvodů a test vstřiků. Ale řekněme si co říká výrobce - 200tis km seřízení ventilové vůle, 240tis km kontrola/výměna rozvodů. Takže já jen využiji daného servisu a nechám za pár kaček pořešit i vstřiky. Takže pokud někomu přijde, že dělám věci, které bych na normálním neturbo autě nedělal tak je vedle, toto se dělá všude.
Volvo bylo super, o tom žádná, motor 2,4i bez turba 103kW najeto 2 supr, žádnej problém co se mechaniky týče. Ale co se týče elektroniky tak všecko špatně a jelikož Volvo tak všecko drahý - soused co to koupil (a věděl do čeho jde takže si nestěžuje) už měnil BCM (13tis) plynový pedál (3tis) čidlo teploty okolního vzduchu (1500,-) spojku s dvojhmotou (15tis) a nakonec řešil škrtíci klapku (7tis). To jsou věci, které jsem neměl čas ani náladu u auta za 30tis řešit. Jinak samozřejmě výbava super, pohodlný to bylo a žralo to 8 - 10. Takže ok.
Fiesta je s náma letos 12 let za tu dobu jsme si s ní taky trošku užili, motor 1,3 51kW, krom běžného servisu jednou v zimě nenastartovala (baterka dobra), takže servis, výměna prasklé hadičky na podtlaku svíčky atd a ok. Teď jí svítí výhřev lambdy. Dlouhodobá spotřeba 7 - 7,5l
Pak tady byl pár let focus 1,6 74kW E85, ten zažil galeje, postavil se mnou barák, odvozil zboží přes celou republiku a za tři roky najel bez mála 100tis km. Ten dostával Millers Oils 5W40 ja kpředepisoval výrobce a do posledního dechu jezdil dokud ho nezabila koroze a potřeba servisu v ceně 2 takových aut.
No teď mám pracanta Peugeot Partner 1,4 55kW - ten teda velmi překvapuje, od forda sem zvyklý, že kolem 250tis se začne trošku ztrácet olej a kolem 350tis je to na výměnu motoru (zkušenosti s 1,6 v MK1), tenhle nesmysl si neveme ani kapku, co sem tam před 3tis km nalil tam pořád je, motor tichý, žádné klepání ventilů, žádné ztráty kapalin. Ano při výměně oleje sem vyměnil těsnění pod víkem ventilů - bylo tvrdé jako kámen a nechal sem udělat rozvody.
K tomu mám toho 1,0EB, ten dostal 5W20 od millerse, jelikož bylo auto původně z operáku tak to celou dobu jezdilo do forda tak předpokládám, že tam lili co tam patří - udělal sem to samé. Auto jede hezky, spotřeba dobrá, a ano chystám se na tom udělat seřízení ventilů, výměnu rozvodů a test vstřiků. Ale řekněme si co říká výrobce - 200tis km seřízení ventilové vůle, 240tis km kontrola/výměna rozvodů. Takže já jen využiji daného servisu a nechám za pár kaček pořešit i vstřiky. Takže pokud někomu přijde, že dělám věci, které bych na normálním neturbo autě nedělal tak je vedle, toto se dělá všude.
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jo ještě dodám, že jsem taky experimentoval s 10W40 do fordího motoru. Bylo to tehdy jak mi červenej začal žrát olej tak sem poslechl "dobré rady" a nalil tam teda 10W40 a po druhé výměně začal motor klepat na klice. Takže už tam liju skutečně to co tam patří. Teda peugeot dostává 10W40, který je vedený jako alternativa, ale to proto, že ho tam lil předchozí majitel od začátku a v motoru už je nějaký ten karbon za ty roky tak aby se neuvolnil, navíc tyhle motory neumírají a na vrakáčích jich leží desítky za pár kaček, né jak fordí motory, kterých je v dobrém stavu málo.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No mne právě motor nerachtá, jasně, že po ohřátí je tišší než studený, to je každý motor. Uvnitř neslyším téměř vůbec nic a bohužel díky jen 5q na dálnicích ta pohoda je omezená nějakou rychlostí, řekl bych, že kdo jezdí do těch 130, tak to je ještě fajn (i co se týče spotřeby).fofok píše: 03.01.2021 23:44 Ale kromě řetězu to jezdíco chceš víc.A že to řachtá jak tvoje Mondeo,nesmíš bejt takovej cíťa
Žádný praskání pístů,válců a podpalování ventilů se z principu nekoná
to je snad dobře ne
![]()
To TSI jsem zmiňoval proto, že si na dálnici bralo úplně běžně přes 8, což mé Mondeo (zřejmě Cx Yetiho asi moc pěkné nebude) jezdí spíš do těch 8, ale budiž... a přitom ta dynamika u 1.2 TSI je citelně horší. Komfort ani snad porovnávat nebudu...
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Odkedy je mlatenie motoru za studena meritko toho, aky je dobry?
U naftakov sa vychvaluje stara 1.8. Voci PSA 1.6 a 2.0 to je dobry rachot...
U naftakov sa vychvaluje stara 1.8. Voci PSA 1.6 a 2.0 to je dobry rachot...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 2 hosti