Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
maxik25
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: 14.09.2020 18:45
Bydliště: Mělník

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od maxik25 » 03.01.2021 19:18

Když čtu příspěvky místních provozovatelů EB motorů zde, tak mi nepřijde že se někdo stáhnul do ústraní :wink: proč taky 😉 . Znám několik lidí co mají EB motory ve svých autech a žádný problém nemají , tedy mají problém a dost zásadní a to dost často jim mizí palivo z nádrže 😁😁😁 asi moc jezdí .
+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9505
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od phofy » 03.01.2021 19:55

ballu píše: 03.01.2021 18:54
A za druhé, až přichází na má slova, někteří, co se v tehdejší době bili za babety , již zde nejsou. Zbytek dělá mrtvého brouka.
A který máš přesně na mysli? 8)

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6882
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Karel2 » 03.01.2021 20:18

no tady je jeden ekoburt s 200k najezdem, docela pbjunovi zavidim odvahu to koupit s takovym najezdem
pbjun píše: 03.01.2021 19:58 Každopádně mi přijde motor na volnoběh stále celkem hlučný což připisuji nájezdu ke 200tis km a nutnosti seřídit ventily.
Takže letos ventily, rozvody, vstřiky. Dále jsem lehl pod auto a vzadu krátké příčné ramena by chtěly, k tomu kosti stabilizátoru, na předku ramena (bez vůle, ale jedno má poškozenou prachovku na čepu a rovnou se udělají i kosti. To by mohlo pro začátek roku stačit :D
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 03.01.2021 20:32

No. Stačí si poslechnout duratec za studena, to je šílené. Takže si myslím, že ecobuřt na tom bude mnohem lépe ;-)

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od pbjun » 03.01.2021 20:40

Jo tak když to srovnám s focusem 2002 1,6 278tis km co sem likvidoval nebo s fiestou 2005 1,3 156tis nebo s peugeotem 2005 1,4 300tis tak je ten 1,0EB opravdu tichý. Já mám prostě ve zvyku ty auta postupně dávat dokupy, nerad mám auta co ještě nejsou zajeté :D Ne, kecám, to auto bylo za mou oblíbenou cenu - za vysekání z křoví a psího vína a přepis teda :D Já osobně bych raději 2,0 atmosféru, ale prostě toto je auto co bylo tak máme to. Musím říct, že to jede hezky, žere málo a celkově je ten motor příjemné překvapení. Jsem schopen s tím ujet 1200km okolo celé republiky za 14 hodin vč předávek zboží a vejít se se spotřebou do 6ti litrů. To auto je schopné jet po dálnici celou dobu 180 přes celou republiku tam a zpět i naložené zbožím a pořád se držet do 7 litrů spotřeby. Výhoda toho 1,0 je, že se to prostě nedá podtáčet, motor je na to prostě moc malý a slabý takže se musí držet nad 2tis furt a nad 2500 když po něm chci nějaké výkony. Pořád to ale nemění názor, že bych raději 2,0 atmo s 92kW a spotřebou klidně 10/100. Ale není tak není no.

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 03.01.2021 21:19

phofy píše: 03.01.2021 19:55
ballu píše: 03.01.2021 18:54
A za druhé, až přichází na má slova, někteří, co se v tehdejší době bili za babety , již zde nejsou. Zbytek dělá mrtvého brouka.
A který máš přesně na mysli? 8)
Tak to již konečně přiznejte, že oturbované babety byl krok do slepé uličky a všechny automobilky z ní vycouvávají.
V nízkých otáčkách se bortí motor, ve vysokých zase neplní emise. To, že tyto motory nejsou do rodinných aut, kdy co řidič, to jiný styl jízdy, musí uznat i ten největší technický ignorant.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 03.01.2021 21:25

Napiš jména a nevykrucuj se z toho. Dick

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 03.01.2021 21:26

A v jiném tématu jsem dával fotku z motoru TSI po 50tis km, kde není ani kousek karbonu. Proč si se k tomu nevyjádřil? Protože si neměl co. Pěkné, pěkné, hezky to vedeš!

maxik25
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: 14.09.2020 18:45
Bydliště: Mělník

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od maxik25 » 03.01.2021 21:29

Ballu - zlaté "století páry" :bravo22: pamatuješ, že ??? :wink:

Tohle by bylo super do rodinných aut.
220px-SwanningtonEngine_01.jpg
220px-SwanningtonEngine_01.jpg (12.22 KiB) Zobrazeno 1266 x
+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 03.01.2021 21:33

Nikdy jsem si teda nevšiml, ze by 2.0i sam o sobe byl nějak hlučnejsi nez 1.0EB. Na dálnici diky 5q samozrejme ano. Spis ma ale uplne jiny zvuk, hlubsi, proste jako motor. Zastudena taky nějaký vyrazny hluk nepozoruju.
Na rychle jizdy po dalnici ty 5q fakt nejsou. Na 6q by ten 2.0i zas tak moc nezral...lame se to nekde u 4000ot. 3500 je jeste tezka pohoda, pri 4500 uz si neco vezme, ale zase to jede :-) ono slapat na krk turbu dela ten vir v nádrži kolikrat jeste vetsi.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 03.01.2021 21:35

beru za studena 2.0 vs 1.5 TSI a 1.2TSI. To se nedá srovnat :wink:

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 03.01.2021 21:37

smoula píše: 03.01.2021 20:32 No. Stačí si poslechnout duratec za studena, to je šílené. Takže si myslím, že ecobuřt na tom bude mnohem lépe ;-)
Když šel můj do věčných lovišť ve 264 tisících, tak si to upaloval na poslední cestě 205. Hluk při startu i za provozu slyšitelný při vypnutí rádia. Kdyby jsi poslouchal, nevěřil modli manuálu, a dával Valvoline 10W40 jako já, taky by jsi ten motor neslyšel ani ve 300 tisících, ale to je na tomto foru někomu radit již pres deset let, zbytečné.
Již problém s touto předepsanou mastnou vodou dával echo, že při použití ve vuřtech to bude totální průser.
Tak na mně nehleďte a držte se co píše ve všem manuál. Oni přeci vědí nejlépe, co motor potřebuje.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

maxik25
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: 14.09.2020 18:45
Bydliště: Mělník

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od maxik25 » 03.01.2021 21:37

Ballu : a co třeba tohle rodinné auto ? To by byla paráda, co říkáš ? :wink:
4806.jpg
+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6882
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Karel2 » 03.01.2021 21:40

maxik: a v cem nema ballu pravdu? misto nic nerikajiciho rypani by jsi mohl trochu prispet k tematu :roll:
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 03.01.2021 21:41

ballu: jedu si klasiku FORD 5W-30 a mezi výměnama nedolévám. Proč bych měl přecházet na 10W-30, když k tomu není důvod?

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot], Bing [Bot], Google [Bot] a 1 host