
1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 4061
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Mne by vždy u týhle diskuze zajímalo, kolik z těch chcíplých motorů jezdilo tak, že majitel se držel toho rádce řazení na displeji a tim úspěšně motor za pár let zabil ve jménu záchrany planety 

Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Tak za 5 neumim. Za 6,5 se mi podařilo nejmíň, možná za 6 bych to dal v ideálních podmínkách (= celou cestu po dálnici, ale ne víc než 100km/h).Karel2 píše: 16.12.2020 13:56 ten EB umi i za 5, ale proc trapit motor, to neni atmosfera, pamatuju tady debatu, ze 50 v obci na 5 stupen zadny problem![]()
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Benzínem to není.Jak jsem psal nasaje to olej z odvětrání,kterej karbonuje a vznítí se.Jízda ve vysokejch otáčkách tomu pomáhá co sem tak pochopil těm co se to stalo.Ještě tam je ten únik chladící kapaliny do válce.Jak modifikovali blok je jasný,že o tom Ford ví.Ksanda píše: 16.12.2020 13:47 Ale jak jsem psal, hlavně rusko a usa. U nas máme celkem ok benzin a když se to nepodtáčí, tak by to mohlo vydržet. Nevim o nikom, kdo by to u nás řešil ( zatím). Pokazit se můžu vše a navic jsou tady 1.6 přes 100tkm a jsou ok.
Zatim mam najeto 30tkm a ok vše. Ale po záruce přecházím na jiný olej.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6882
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
proto jezdim za +-8Sentik píše: 16.12.2020 14:00 Mne by vždy u týhle diskuze zajímalo, kolik z těch chcíplých motorů jezdilo tak, že majitel se držel toho rádce řazení na displeji a tim úspěšně motor za pár let zabil ve jménu záchrany planety![]()


nevim jak to funguje u jinych aut, ale v "nasem"


Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Ta spotřeba je o řidiči, já mám průměr v těžším a větším autě s 2.0i 7,5, čímž netvrdím, že s 1.5EB bych nejel za méně, otázka je, kam bych musel s otáčkami a jestli by to nezavánělo malérem.
Už jsem tu ale psal někde, že mám ofiko informace, že se začínají sypat i 1,5. Sice z toho někdo s krátkým vedením měl hroznou prču, ale už se to zřejmě dostává na světlo.
Ale jo, výkon je jistě fajn, když člověk ví, co tomu motoru nedělá dobře a netrápí to jen cestami do školy a na nákup, tak už je to fakt asi smůla, že se to vysype.
Už jsem tu ale psal někde, že mám ofiko informace, že se začínají sypat i 1,5. Sice z toho někdo s krátkým vedením měl hroznou prču, ale už se to zřejmě dostává na světlo.
Ale jo, výkon je jistě fajn, když člověk ví, co tomu motoru nedělá dobře a netrápí to jen cestami do školy a na nákup, tak už je to fakt asi smůla, že se to vysype.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Ksanda
- Nováček
- Příspěvky: 182
- Registrován: 31.08.2018 09:39
- Bydliště: Orlová
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Nevim jestli benzin 87 89 92 93 oktanu je pro tyto motory vhodny, každopádně tomu taky moc nepomůže. V rusku jezdi auta i na lepší benziny a maji najeto i přes 100tkm, někdo mění bloky po 19tkm. Ten olej to nasává pořád, proto máš zaděláne sací ventily. V sání ho mame každý cca 0.2L a kapalina taky neunika sama od sebe, neco zpusobi ze zacne unikat.fofok píše: 16.12.2020 15:49Benzínem to není.Jak jsem psal nasaje to olej z odvětrání,kterej karbonuje a vznítí se.Jízda ve vysokejch otáčkách tomu pomáhá co sem tak pochopil těm co se to stalo.Ještě tam je ten únik chladící kapaliny do válce.Jak modifikovali blok je jasný,že o tom Ford ví.Ksanda píše: 16.12.2020 13:47 Ale jak jsem psal, hlavně rusko a usa. U nas máme celkem ok benzin a když se to nepodtáčí, tak by to mohlo vydržet. Nevim o nikom, kdo by to u nás řešil ( zatím). Pokazit se můžu vše a navic jsou tady 1.6 přes 100tkm a jsou ok.
Zatim mam najeto 30tkm a ok vše. Ale po záruce přecházím na jiný olej.
U nas ma třeba 2.0 st olej predepsan 913c, v usa 946-a.
Ford Focus kombi MK3,5 1.5EB 110kW Magnetic Grey (2017)
-
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 01.12.2008 13:37
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Vzhledem k uváděným problémům, kdy se vznítí karbon sem letos poprvé po 4 letech a najetých 37 000 km použil
Měla by to být účinná prevence. Použil sem to i na Focus II 1.6 benzín, najeto 70 000, ročník 2010 a ten kouř co z toho šel hlavně po použití toho čističe motoru byl docela masakr.
Takže jestli se mnou i přes péči ten motor vyje**, tak budu hodně zlej
Kód: Vybrat vše
https://m.heureka.cz/aditiva/bg-6577-kit-3-x-325-ml/?gclid=Cj0KCQiAifz-BRDjARIsAEElyGIbHjwrvalrzi1DPhIosYXOlAY-ezbZWJvzwrvAahuUvkASHKTozTMaAlDqEALw_wcB
Takže jestli se mnou i přes péči ten motor vyje**, tak budu hodně zlej

FF III ST-Line, HB, 1.5 Ecoboost
byl Ford Focus II FL 2010, HB, 1.6
byl Ford Focus II FL 2010, HB, 1.6
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Mně Mondeo bralo v průměru 7,6,l/100km, tato hodnota byla i na dálnici do rychlosti 120-130km/hod. Jezdil jsem rychleji v rozmezí 130-180 a to bralo 9,3l/100km, kupodivu shodně, jak po městě.
Nevím, jaké jsou hodnoty u 1,5EB v tomto režimu, ale myslím si, že závratné rozdíly nebudou.
Nevím, jaké jsou hodnoty u 1,5EB v tomto režimu, ale myslím si, že závratné rozdíly nebudou.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1693
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Mám jednu zkušenost s přípravkem BG. Je to cca 3 roky zpět. Byl to čistič katalyzátoru, také se mocně kouřilo z výfuku, ale to bylo tak asi všechno. Následovala opět chyba P0420 a měnil se katalyzátor, což problém vyřešilo. K takovýmto přípravkům jsem již skeptický, jediné hodnocení je na eshopech, což nemá žádnou vypovídací hodnotu, např. uživatelské hodnocení 100% a popis, ještě jsem nevyzkoušel nebo lépe to jede a mám menší spotřebu mě tedy o funkci nepřesvědčí. Bohužel jsem neviděl žádné hodnocení od nezávislých laboratoří nebo něco podobného. Pokud třeba někdo něco relevantního najde, rád změném názor.SVV píše: 20.12.2020 10:46 Vzhledem k uváděným problémům, kdy se vznítí karbon sem letos poprvé po 4 letech a najetých 37 000 km použilMěla by to být účinná prevence. Použil sem to i na Focus II 1.6 benzín, najeto 70 000, ročník 2010 a ten kouř co z toho šel hlavně po použití toho čističe motoru byl docela masakr.Kód: Vybrat vše
https://m.heureka.cz/aditiva/bg-6577-kit-3-x-325-ml/?gclid=Cj0KCQiAifz-BRDjARIsAEElyGIbHjwrvalrzi1DPhIosYXOlAY-ezbZWJvzwrvAahuUvkASHKTozTMaAlDqEALw_wcB
Takže jestli se mnou i přes péči ten motor vyje**, tak budu hodně zlej![]()

- Hoffis
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 21.05.2020 15:58
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Tvůj případ je něco úplně jiného. Chyba p0420 je nízká účinnost katalyzátoru. To je zpravidla způsobeno vysypanim katu, nebo jeho spálením. Prostě už tam ''žádný'' katalyzátor není. To žádným čistidlem neopravis.
Čistič katalyzátoru je nesmysl, kat není filtr. Kupovat takové věci, jsou vyhozené peníze.
Naopak čištění proti karbonu, který má za následek LSPI smysl má. Akorát bych se bál trošku toho, že se může uvolnit více ''bordelu'' a udělat někde paseku.
S takto malým nájezdem ale problém asi nebude.
Čistič katalyzátoru je nesmysl, kat není filtr. Kupovat takové věci, jsou vyhozené peníze.
Naopak čištění proti karbonu, který má za následek LSPI smysl má. Akorát bych se bál trošku toho, že se může uvolnit více ''bordelu'' a udělat někde paseku.
S takto malým nájezdem ale problém asi nebude.
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW
-
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 01.12.2008 13:37
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
No právě proto píšu o prevenci. Opravit vadný katalyzátor po kdoví kolika km je už trošku mimo schopnosti nějaké chemie.
Já kdysi viděl na YouTube video od nakeho USA mechanika. A ukázal zanesení před a o použití BG. Výsledek byl více než znatelný, takže věřím v prevenci vzniku karbonu, když to budu od letoska dělat vždy komplet před výměnou oleje. Tedy čistič do paliva a následně výplach motoru a do oleje aditivum.
Já kdysi viděl na YouTube video od nakeho USA mechanika. A ukázal zanesení před a o použití BG. Výsledek byl více než znatelný, takže věřím v prevenci vzniku karbonu, když to budu od letoska dělat vždy komplet před výměnou oleje. Tedy čistič do paliva a následně výplach motoru a do oleje aditivum.
FF III ST-Line, HB, 1.5 Ecoboost
byl Ford Focus II FL 2010, HB, 1.6
byl Ford Focus II FL 2010, HB, 1.6
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
To je urcite doveryhodny zdroj.
Zatial celkom dobre vysledky som mal s EGR/turbo cisticom a PROTEC CARBON X K1 + K2 Dekarbonizácia motora. Treba ich aplikovat priamo, nie do benzinu a dufat, ze na priamovstrekovanom motore umyje sacie ventily. Dole sanie, co ide oskrabat, vyfukat, potom aplikovat EGR cistic, nechat rozpustit a odsat. To iste s Protecom - podla navodu do valca (alebo aj na sacie ventily) a potom odsat. Poskladat motor a popripade este nafukat EGR cistic podla navodu pri nastartovanom motore do sania.
Protec viditelne vycistil vrch piesta od napecenych kuskov. Nezostal cisty kov, to nie, ale zmizli cierne kusky na vrchu (bolo ich potom vidiet v odlucovaci po odsati). Pravdepodobne to iste spravilo aj s hlavou, ale tam endoskop nevidel. Zo zrkadlom som uz nestracal cas.
Vyzera, ze nastriekany EGR cistic do kazdeho valca (vyse deci) a posobenie cez noc pomohlo uvolnit stieracie kruzky. Potom samozrejme treba vymenit olej, lebo cistic stecie dole. Na forach pisali, ze dobre ucinky ma aj ATF olej. Tiez deci-dva do kazdeho valca. Nechat cez noc. Zvysok odsat. Pretocit motor. Poskladat. Nastartovat. Potom menit olej.
-
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 01.12.2008 13:37
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Hehe. Vždy je to jen o tom, čemu důvěřuješ. Třeba VIF má provedené testy od nezávislé a certifikované laboratoře, že skutečně funguje. A BG by měl být silnější a efektivnější. Pro mě je skutečně důvěryhodnější nakej manik co jen ukáže před a potom. Jo jasně můžeme rozvinout konspirační teorii, že byl zaplacen BG, ale to můžeme u všech testů že
Kdyby to byla nefunkční sračka, tak nemá renomé ve světě. Že ty tomu nevěříš je celkem jedno. Přečti si zahraniční fóra možná změníš názor.

FF III ST-Line, HB, 1.5 Ecoboost
byl Ford Focus II FL 2010, HB, 1.6
byl Ford Focus II FL 2010, HB, 1.6
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Ano, je to overene.SVV píše: 20.12.2020 14:45 Třeba VIF má provedené testy od nezávislé a certifikované laboratoře, že skutečně funguje
A to je uz domnienka.
Dobre, mozes verit tomu, ze aditivum do paliva na motore s priamym vstrekom vycisti sacie ventily.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Svv: hrušky, jablka, třešně.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti