Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
hudyss77
Junior
Junior
Příspěvky: 437
Registrován: 23.01.2018 19:06
Bydliště: Liberec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od hudyss77 » 01.11.2020 17:37

Vidíš já byl minulý rok na 3 a technik si to chválil. Emise super a zespoda čisťounký.
Ford Grand Cmax – 1,6 EB Titanium 134kw – 2011 viewtopic.php?f=239&t=47846

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9505
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od phofy » 01.11.2020 17:40

Mě to taky chválili, ani mi to nedali do závad 8) Ale i tak sem to nechal hned opravit :wink:

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 01.11.2020 17:49

Ivane, ty jsi jeden z největších oportunistů a pokrytců co jsem snad na netu viděl.
Popichuješ, prudíš, "fakta" vytažená při nejlepším že Spritmomitoru...
Na co sis prosímte musel zvykat?? Že sem vždycky přiletíš, hodíš do placu něco o dinosaurech, debata jde do prdele hodně kvůli tobě a teď tu budeš plakat, že debata není věcná? No ty se mi zdáš :mrgreen:
Končím ty vole :mrgreen:
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 01.11.2020 17:57

On je ten zhrzenej. Mysli si, ze novejsi = ve vsem lepsi. Ale člověku, ktery umi jen tocit volantem, je posranej az za usima, kdyby mel v aute podradit a ktery nechápe, ze muze byt i nejaka zabava pri rizeni auta, to nevysvetlis.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13478
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 01.11.2020 17:58

JJ, tak nějak. A když si někdo z veřejně dostupných informací zjistí něco kolem něho a začne to smrdět osobním kontaktem, tak se klikne na vykřičník vpravo :totlsmile:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 01.11.2020 17:59

Tak teď jsi ho asi nasral, vždyť má stcko. To jsou většinou talenti od pánaboha.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13478
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 01.11.2020 18:04

Tak proč je většina těchto aut v bazarech po bouračce? :mrgreen:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od IvanSt » 01.11.2020 18:16

Nemám rád lidskou hloupost. Třeba ohledně spotřeby, už potřetí za rok stejné osobě vysvětluji, že rozdíl mezi 2.0i a 1.0EB opravdu není pár desetin, jak neustále tvrdí. Přijdeš po pár měsících a je to tu znova. Teď po třech stranách, co jsme si v tom udělali opět jasno, i když připustíš jistou jednoduchost té osoby, za jak dlouho myslíš, že zase nasadí gramofonovou desku? Mluvím o Martym.
Sprostě nenadávám, nikomu nic nepodsouvám, to nechám zase těm jednodušším :wink:
Ford Focus ST 2014

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 01.11.2020 18:26

Ja s tim litrem jezdim paralelně, tak se uklidni. Beru argument, ze je to 1.gen.,ktera zere vice nez ty dalsi, ale je to tak. V ramci platných limitu ten rozdil ve spotřebě neni zadny zazrak. A to je Mondeo vetsi, tezsi a ma o 15kW vic. O pohodlí a komfortu ani asi nemusim psat.To jsou fakta.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od IvanSt » 01.11.2020 18:33

Tak ještě jednou a pomalu Marty. Mě nezajímáš ty, ani tvé auto, ani tvé paralelní auto, ale představme si zájemce, který se rozhoduje mezi 1.0EB a 2.0i u podobných aut, může dle dostupných dat počítat se spotřebou na straně 1.0EB klidně o 1.5l nižší. Je na tom něco k nepochopení?
Ford Focus ST 2014

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 01.11.2020 18:56

Muze a taky se mu muze stat, ze ta uspora bude treba jen polovicni, bude na 100% jezdit v roztresenym ratlikovi a nakonec mozna bude měnit polomotor. Je na tom neco k nepochopení?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4976
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 01.11.2020 19:03

Ivane to neprostřelíš :mrgreen:
něco mi to připomíná 😀😀😀😀😀

https://dodo.signaly.cz/1112/struna-co-nikdy-nepraska
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

maxik25
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: 14.09.2020 18:45
Bydliště: Mělník

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od maxik25 » 01.11.2020 19:13

to Ma.rt - až ti v té vaši skvělé Praze udělají nizkoemisní zóny a jelikož budou ještě světovější tak to budou aplikovat i na benzinové auta "zákaz vjezdu s EURO 4 , 3 ...... " včem budeš jezdit po Praze ? :wink:
+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od IvanSt » 01.11.2020 19:17

Ma.rt píše: 01.11.2020 18:56 Muze a taky se mu muze stat, ze ta uspora bude treba jen polovicni, bude na 100% jezdit v roztresenym ratlikovi a nakonec mozna bude měnit polomotor. Je na tom neco k nepochopení?
Bavíme se jen o spotřebě, která je průměrně 1.5l, ty roztřesený ratlíku a to je dost velký rozdíl a důvod, proč se vyrábí nové motory a proč se o tom bavíme :)

Stále si myslím, že ačkoliv je tohle pokec, měli by tu být relevantní informace. Ono nejde jen o spotřebu. Pokud tady chcete žít v tom, že tříválce nevydrží více jak 100tkm (nebo to bylo 60tkm?), že na olej 5w-20 se auto zadře během pár tisíc km, tak je mi to líto. Myslel jsem, že se to tu posunulo dál. Ale tady si každý stále obhajuje hlavně to svoje. Nakonec pokud to chce většina, proč ne :perfect:
Ford Focus ST 2014

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 01.11.2020 19:17

Tak mě se to týká taky :D
Znamená to tedy co? Že do centra budou moci jen litrove tříválce? :D
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti