Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Junior
- Příspěvky: 437
- Registrován: 23.01.2018 19:06
- Bydliště: Liberec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Vidíš já byl minulý rok na 3 a technik si to chválil. Emise super a zespoda čisťounký.
Ford Grand Cmax – 1,6 EB Titanium 134kw – 2011 viewtopic.php?f=239&t=47846
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9505
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Mě to taky chválili, ani mi to nedali do závad
Ale i tak sem to nechal hned opravit 


- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ivane, ty jsi jeden z největších oportunistů a pokrytců co jsem snad na netu viděl.
Popichuješ, prudíš, "fakta" vytažená při nejlepším že Spritmomitoru...
Na co sis prosímte musel zvykat?? Že sem vždycky přiletíš, hodíš do placu něco o dinosaurech, debata jde do prdele hodně kvůli tobě a teď tu budeš plakat, že debata není věcná? No ty se mi zdáš
Končím ty vole
Popichuješ, prudíš, "fakta" vytažená při nejlepším že Spritmomitoru...
Na co sis prosímte musel zvykat?? Že sem vždycky přiletíš, hodíš do placu něco o dinosaurech, debata jde do prdele hodně kvůli tobě a teď tu budeš plakat, že debata není věcná? No ty se mi zdáš

Končím ty vole

Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
On je ten zhrzenej. Mysli si, ze novejsi = ve vsem lepsi. Ale člověku, ktery umi jen tocit volantem, je posranej az za usima, kdyby mel v aute podradit a ktery nechápe, ze muze byt i nejaka zabava pri rizeni auta, to nevysvetlis.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13478
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
JJ, tak nějak. A když si někdo z veřejně dostupných informací zjistí něco kolem něho a začne to smrdět osobním kontaktem, tak se klikne na vykřičník vpravo 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak teď jsi ho asi nasral, vždyť má stcko. To jsou většinou talenti od pánaboha.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13478
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak proč je většina těchto aut v bazarech po bouračce? 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nemám rád lidskou hloupost. Třeba ohledně spotřeby, už potřetí za rok stejné osobě vysvětluji, že rozdíl mezi 2.0i a 1.0EB opravdu není pár desetin, jak neustále tvrdí. Přijdeš po pár měsících a je to tu znova. Teď po třech stranách, co jsme si v tom udělali opět jasno, i když připustíš jistou jednoduchost té osoby, za jak dlouho myslíš, že zase nasadí gramofonovou desku? Mluvím o Martym.
Sprostě nenadávám, nikomu nic nepodsouvám, to nechám zase těm jednodušším
Sprostě nenadávám, nikomu nic nepodsouvám, to nechám zase těm jednodušším

Ford Focus ST 2014
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ja s tim litrem jezdim paralelně, tak se uklidni. Beru argument, ze je to 1.gen.,ktera zere vice nez ty dalsi, ale je to tak. V ramci platných limitu ten rozdil ve spotřebě neni zadny zazrak. A to je Mondeo vetsi, tezsi a ma o 15kW vic. O pohodlí a komfortu ani asi nemusim psat.To jsou fakta.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak ještě jednou a pomalu Marty. Mě nezajímáš ty, ani tvé auto, ani tvé paralelní auto, ale představme si zájemce, který se rozhoduje mezi 1.0EB a 2.0i u podobných aut, může dle dostupných dat počítat se spotřebou na straně 1.0EB klidně o 1.5l nižší. Je na tom něco k nepochopení?
Ford Focus ST 2014
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Muze a taky se mu muze stat, ze ta uspora bude treba jen polovicni, bude na 100% jezdit v roztresenym ratlikovi a nakonec mozna bude měnit polomotor. Je na tom neco k nepochopení?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Nováček
- Příspěvky: 69
- Registrován: 14.09.2020 18:45
- Bydliště: Mělník
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
to Ma.rt - až ti v té vaši skvělé Praze udělají nizkoemisní zóny a jelikož budou ještě světovější tak to budou aplikovat i na benzinové auta "zákaz vjezdu s EURO 4 , 3 ...... " včem budeš jezdit po Praze ? 

+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Bavíme se jen o spotřebě, která je průměrně 1.5l, ty roztřesený ratlíku a to je dost velký rozdíl a důvod, proč se vyrábí nové motory a proč se o tom bavímeMa.rt píše: 01.11.2020 18:56 Muze a taky se mu muze stat, ze ta uspora bude treba jen polovicni, bude na 100% jezdit v roztresenym ratlikovi a nakonec mozna bude měnit polomotor. Je na tom neco k nepochopení?

Stále si myslím, že ačkoliv je tohle pokec, měli by tu být relevantní informace. Ono nejde jen o spotřebu. Pokud tady chcete žít v tom, že tříválce nevydrží více jak 100tkm (nebo to bylo 60tkm?), že na olej 5w-20 se auto zadře během pár tisíc km, tak je mi to líto. Myslel jsem, že se to tu posunulo dál. Ale tady si každý stále obhajuje hlavně to svoje. Nakonec pokud to chce většina, proč ne

Ford Focus ST 2014
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak mě se to týká taky 
Znamená to tedy co? Že do centra budou moci jen litrove tříválce?

Znamená to tedy co? Že do centra budou moci jen litrove tříválce?

Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti