Atmosféra vs. downsizing motory
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Není...
Tady je to o principu neopravuj, ale vyměňuj větší/dražší celky.
Tady je to o principu neopravuj, ale vyměňuj větší/dražší celky.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6882
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
presne tak je to obojim, konstrukce je udelana tak, ze to bez nejak destrukce nerozdelas a tedy i dily nikdo nedodava, nedela(i druhovyroba) proc prodavat dily, kdyz vic vydelas na polomotoru, navic motoraru uz moc neni 

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Hoffis
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 21.05.2020 15:58
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No nevím jak v jiných případech, ale u mě se nešlo cíleně po výměně polomoru ..miki21 píše: 01.11.2020 13:37 řeč byla o výměně polomotoru, což je otázka jednoho dne. GO už opravdu na nových motorech nikdo dělat nechce.![]()
Nevím, jestli to je konstrukcí motorů, nebo nedostatkem dílů.
Nejdříve se motor komplet rozebral , aby se zjististila příčina poruchy čímž byl prasklý píst.
Poté se dával nový spodek, nová všechna těsnění, nové rozvody, nová spojka.....
Práce bylo vyfakturováno za 18 000,-, kolik hodin to bylo, to už si nepamatuji, mám to v tom autě v kaslíku, myslím že to bylo 2 -3 dny, s tím, že 1 den ven a necelé 2 dny zpět. Auto ale bylo v servise víc jak měsíc, protože mají objednané právě ty výměny olejů a jiné prkotiny, které je živí...
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
I u polomotoru musíš nechat srovnat hlavu a většinou jeden den rozděláš,zjistíš co je opotřebený a pak řešíš objednáváš,sháníš,necháváš repasovat.Jeden den je utopie.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Hoffis
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 21.05.2020 15:58
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
chlapík, který mi polomotor prodal, je opravuje, takže díly někde budou...Karel2 píše: 01.11.2020 13:41 presne tak je to obojim, konstrukce je udelana tak, ze to bez nejak destrukce nerozdelas a tedy i dily nikdo nedodava, nedela(i druhovyroba) proc prodavat dily, kdyz vic vydelas na polomotoru, navic motoraru uz moc neni![]()

Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24752
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
z nekolika motoru se sklada jeden
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Hoffis
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 21.05.2020 15:58
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
tak to není... ten spodek měl vše nové... nové písty, ložiska ... jen blok je starý, ale opravený
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW
- Hoffis
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 21.05.2020 15:58
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
i ve fordu mi nabízeli nový píst, s tím , že ho dají do toho původního, že by to prý třeba za studena klepalo...
to jsem odmítl, protože je to podle mě nesmysl a "zesralo" by se to to znovu
to jsem odmítl, protože je to podle mě nesmysl a "zesralo" by se to to znovu
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Kolikrát i když to výrobce nedodává,si zlatý český ručičky poraděj.Převložkujou nevyvložkovaný válce,navařej,přebroušej atd.
Tenhle núže zavařovat uvařený prasklý bloky a dávat novej vnitřek.
Tenhle núže zavařovat uvařený prasklý bloky a dávat novej vnitřek.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No a takových nešťastníků je spousta... mam pocit, ze kdyby tady nekterym k prasklymu valci ford jako bonus jeste nas.ral do krku, tak mu podekuji.Hoffis píše: 01.11.2020 11:50 mimochodem...3hrnek doma máme... focus 1,0 92kw r.v. 2012 a generálka se dělala na 130tis... praskl píst a měnil se polomotor
takže jsem ten poslední kdo by se zastával EB...
jenže zrovna třeba předešlá generace 1.6 ve focusu a jeho žravost oleje je taky kapitola... a týkalo se i 1.8 a i 2.0
Ad spotreba oleje - nove motory jej zerou od zacatku. U tech starych je to o včasne vymene. Pak se motor udrzuje cisty, nekarbonujou krouzky a vydrzi to dlouho. Ono si staci prohlédnout ofocene servisky v autobazarech na webu, ani v D ti lide důsledně nedodrzuji servisní intervaly. Pritom prave čistý olej je zasada c.1 pro bezproblemovy chod.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No,alespoň k něčemu jsme se tu dobrali a to že GO motoru je stále GO motoru a ne výměna celků a to i u litru 

Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5806
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jak moc novy? Že jsem ještě během 60k km nemusel dojít ani deci. Ale opakuje se to tu pořád dokola jako mantra.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Desatero je desatero 

Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Já bejt holandským chipařem tak jsem taky naštvanej,že přijdu o kšeft a sepsal bych alespoň patnáctero proč jsou dnešní motory na nic
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Proc delas hloupyho? Je to častá vlastnost novych motoru, tak bud rad, ze mas kliku. Kdyz napíšu, ze ecoboostum praskaji valce, tak to taky chapes, ze se to děje vsem?Stanley_vy píše: 01.11.2020 14:10Jak moc novy? Že jsem ještě během 60k km nemusel dojít ani deci. Ale opakuje se to tu pořád dokola jako mantra.
Moje puvodni 1.8ka ma 260 tkm a nezere olej. Mas jeste co dohanet.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 1 host