Mě neřeš a nic mi nepodsouvej. Nemáš páru, kde a jak jezdím. Udal jsem pravdivý roční průměr 8.2 i svou nabídku. Věř, že bys byl překvapen, co moderní motory dokáží (a to ten můj už není nejnovější).
Atmosféra vs. downsizing motory
- IvanSt
- .

- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Fajn, tvůj průměr je 8.4. Pak k tomu přidej dalších cca 150 lidí na spritmonitor a už ti ten udávaný průměr 8.9 nepřijde tak nesmyslný. A o tom to celé je. Tak konečně
Mě neřeš a nic mi nepodsouvej. Nemáš páru, kde a jak jezdím. Udal jsem pravdivý roční průměr 8.2 i svou nabídku. Věř, že bys byl překvapen, co moderní motory dokáží (a to ten můj už není nejnovější).
Mě neřeš a nic mi nepodsouvej. Nemáš páru, kde a jak jezdím. Udal jsem pravdivý roční průměr 8.2 i svou nabídku. Věř, že bys byl překvapen, co moderní motory dokáží (a to ten můj už není nejnovější).
Ford Focus ST 2014
- enjoy
- Test driver

- Příspěvky: 5325
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ty vole ty se chováš, jak kdybych doteď jezdil s trabantem 
Jezdil jsem se Citigem i S65 AMG a spoustu mezi tím.
Co jsem z toho pochopil? Není jeden ideální motor, ale důležitý je konkrétní typ/třída vozu / motorizace. A o tom je i tohle téma. Že litrový tříválec do Octavie je prostě špatně. Ví to všichni.
Já byl třeba nadšený ze citiga 1.0 MPI 55kw,jelo to jak pila. Ale je to právě o tom motoru / vozu.
Tvoje motorizace má v tvém lehčím autě na spritmomitoru průměr 9.26l. Musím uznat, že dřívější turbo benzíny na tom byly jistě ještě hůř, takže ecoboost určitě není špatný.
Tvych 8.2l je na spodní hranici, co tam kdo zadal, takže to kde a jak jezdíš, je celkem jasné.
A mimochodem kecáš. Spritmonitor pro moje auto uvádí spotřebu 8.77l. Z čehož nejvíce je zastoupeno právě 8.4l.
(když bychom uvažovali focuse s duratecem, tak je to dokonce 8.14l,z čehož nejvíce uživatelů má 7.9l. To je jako špatné?)
Kdyz zavřu obě oči ve prospěch litroveho ecoboostu a budu podle spritmonitor porovnávat 92kw tzv. moderní motor ve focusu III s prehistorickým 2.0i duratecem ve Focusu II, tak je rozdíl průměru přesně 1,43l.
Pro někoho pádný argument pořídit si ten litr, pro někoho ne a poohlédne se po charakternějším pohonu. Celé.
Jezdil jsem se Citigem i S65 AMG a spoustu mezi tím.
Co jsem z toho pochopil? Není jeden ideální motor, ale důležitý je konkrétní typ/třída vozu / motorizace. A o tom je i tohle téma. Že litrový tříválec do Octavie je prostě špatně. Ví to všichni.
Já byl třeba nadšený ze citiga 1.0 MPI 55kw,jelo to jak pila. Ale je to právě o tom motoru / vozu.
Tvoje motorizace má v tvém lehčím autě na spritmomitoru průměr 9.26l. Musím uznat, že dřívější turbo benzíny na tom byly jistě ještě hůř, takže ecoboost určitě není špatný.
Tvych 8.2l je na spodní hranici, co tam kdo zadal, takže to kde a jak jezdíš, je celkem jasné.
A mimochodem kecáš. Spritmonitor pro moje auto uvádí spotřebu 8.77l. Z čehož nejvíce je zastoupeno právě 8.4l.
(když bychom uvažovali focuse s duratecem, tak je to dokonce 8.14l,z čehož nejvíce uživatelů má 7.9l. To je jako špatné?)
Kdyz zavřu obě oči ve prospěch litroveho ecoboostu a budu podle spritmonitor porovnávat 92kw tzv. moderní motor ve focusu III s prehistorickým 2.0i duratecem ve Focusu II, tak je rozdíl průměru přesně 1,43l.
Pro někoho pádný argument pořídit si ten litr, pro někoho ne a poohlédne se po charakternějším pohonu. Celé.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- IvanSt
- .

- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Fajn, takže Mondeo 2.0i má průměrnou spotřebu 8.8l/100km a Focus 2.0i zaokrouhleno 8.1l/100. To je o 0.1 přesně to, co jsem psal pro obě varianty o dvě stránky dříve.
Ano a to je celé prosím pěkně. Už to tedy můžeme uzavřít? Příště prosím víc rozumu a porozumění a zvládneme to i bez těch dvou stránek
Ano a to je celé prosím pěkně. Už to tedy můžeme uzavřít? Příště prosím víc rozumu a porozumění a zvládneme to i bez těch dvou stránek
Ford Focus ST 2014
- enjoy
- Test driver

- Příspěvky: 5325
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Více rozumu a porozumění? Fakt to píšeš ty, nevymemil ses tam s někým? 
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tohle umím taky a vyber si super a podivej se do dat uzivatelu se spotřebou kolem 11..nejezdi na super, ale e85. Jenze ty si jen slepe cteš vysledky a nepremyslis nad tim, jestli to dava smysl, se pak nediv, ze ti vyrobce nabulikujou kdeco. Zřejmě ten filtr je nad nejakym polem, kam uživatel zadal ty paliva jako atribut auta a uz to neresi typ paliva pri jednotl. tankovanich.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
fofok
- Test driver

- Příspěvky: 4993
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Já nic nečtu,mě je buřt kolik ti žere tvůj tank.Vy se sem snažíte podsouvat tři stránky nějaký blbosti 
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Karel2
- Test driver

- Příspěvky: 6896
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
fofok: Kdy pochopis, ze tady jde o moznost volby
Ta deklarovana uspora vuci 10 let staremu motoru je pro nekoho irelevantni, ze ten vyvoj motoru by mel byt jen po strance technicke a ne eko+vykon, podle me se hadat o desetiny spotreby je k .... ja mam taky deklarovanou tusim 5,9 a jezdim za 7,5-8,5 a je mne to burt, ja si to vybral a vedel jsem do ceho jdu. Dnes jsou delany auta opravdu na par let, aby jsi musel kupovat za par let dalsi, je to spotrebka jako mixer. Me vadi z principu 3 valce, jenze i ty 3 valce (nejnovejsi) muzou mit vykon o kterych se drivejsim atmosferam ani nesnilo, ale na ukor ceho, slozitosti konstrukce a s tim moznost pozdejsich problemu, coz u klas. atmosfer nehrozi. Zkuste opravit dnesni 3 valec nebo ten 2,0i zde spominany. U nas je dost rodin, lidi co kupuji auto 5-10 a vice let stare a jsem zvedav co budou za 10 let kupovat(salinkartu?) a to nejen k vuli motoru a jeho elektr. potrebe. Mm. chtel bych videt motor konstruovanej bez pozadavku ekolloby a to i pro "masy" nejen pro supersporty.
Tady v tematu je to porad dokola, ale panove, konecne
za diskuzi a ne..... vsak vite co. 
Ta deklarovana uspora vuci 10 let staremu motoru je pro nekoho irelevantni, ze ten vyvoj motoru by mel byt jen po strance technicke a ne eko+vykon, podle me se hadat o desetiny spotreby je k .... ja mam taky deklarovanou tusim 5,9 a jezdim za 7,5-8,5 a je mne to burt, ja si to vybral a vedel jsem do ceho jdu. Dnes jsou delany auta opravdu na par let, aby jsi musel kupovat za par let dalsi, je to spotrebka jako mixer. Me vadi z principu 3 valce, jenze i ty 3 valce (nejnovejsi) muzou mit vykon o kterych se drivejsim atmosferam ani nesnilo, ale na ukor ceho, slozitosti konstrukce a s tim moznost pozdejsich problemu, coz u klas. atmosfer nehrozi. Zkuste opravit dnesni 3 valec nebo ten 2,0i zde spominany. U nas je dost rodin, lidi co kupuji auto 5-10 a vice let stare a jsem zvedav co budou za 10 let kupovat(salinkartu?) a to nejen k vuli motoru a jeho elektr. potrebe. Mm. chtel bych videt motor konstruovanej bez pozadavku ekolloby a to i pro "masy" nejen pro supersporty.
Tady v tematu je to porad dokola, ale panove, konecne
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
fofok
- Test driver

- Příspěvky: 4993
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A zase furt dokola vytahuješ to desatero
Ty si jistě zkoušel opravit nebo viděl rozdělanej vůbec nějakej motor,že víš co se líp opravujuje 
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Karel2 píše: 01.11.2020 09:54 fofok: Kdy pochopis, ze tady jde o moznost volby
Ta deklarovana uspora vuci 10 let staremu motoru je pro nekoho irelevantni, ze ten vyvoj motoru by mel byt jen po strance technicke a ne eko+vykon, podle me se hadat o desetiny spotreby je k .... ja mam taky deklarovanou tusim 5,9 a jezdim za 7,5-8,5 a je mne to burt, ja si to vybral a vedel jsem do ceho jdu. Dnes jsou delany auta opravdu na par let, aby jsi musel kupovat za par let dalsi, je to spotrebka jako mixer. Me vadi z principu 3 valce, jenze i ty 3 valce (nejnovejsi) muzou mit vykon o kterych se drivejsim atmosferam ani nesnilo, ale na ukor ceho, slozitosti konstrukce a s tim moznost pozdejsich problemu, coz u klas. atmosfer nehrozi. Zkuste opravit dnesni 3 valec nebo ten 2,0i zde spominany. U nas je dost rodin, lidi co kupuji auto 5-10 a vice let stare a jsem zvedav co budou za 10 let kupovat(salinkartu?) a to nejen k vuli motoru a jeho elektr. potrebe. Mm. chtel bych videt motor konstruovanej bez pozadavku ekolloby a to i pro "masy" nejen pro supersporty.
Tady v tematu je to porad dokola, ale panove, konecneza diskuzi a ne..... vsak vite co.
![]()
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Hoffis
- Junior

- Příspěvky: 302
- Registrován: 21.05.2020 15:58
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tohle čtu na různých fórech už asi 10 letKarel2 píše: 01.11.2020 09:54
Dnes jsou delany auta opravdu na par let, aby jsi musel kupovat za par let dalsi, je to spotrebka jako mixer.
zajímavé je, že auta jezdí po silnicích průměrně pořád stejně stará...(málo kdo si drží doma
a 15 - 20 let staré plečky) a ta "novější" auta normálně jezdí, bez nějakých fatálních poruch ....
ba naopak, 15-20 let stará auta měla problém se dostat k nájezdu 200tis bez generálky a ta dnešní celkem běžně přes 200tis najedou
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW
- enjoy
- Test driver

- Příspěvky: 5325
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
"15-20 let stará auta měla problém se dostat k nájezdu 200tis bez generálky" , která prosímtě?
, Škoda 120 není 15 - 20 let staré auto, pro pořádek.
Dnešní auta mají v manuálu, že spotřeba 1,5l oleje na 1000/km je vlastnost, nikoliv závada.
Spousta věcí se dnes bere jako vlastnost a lidi si na to zvykli.
Osvícené lidi motorismem, kteří o tom něco vědí, nebo je to jejich práce nikdy nepůjdou do salónu pro litrový tříválec.
Dnešní auta mají v manuálu, že spotřeba 1,5l oleje na 1000/km je vlastnost, nikoliv závada.
Spousta věcí se dnes bere jako vlastnost a lidi si na to zvykli.
Osvícené lidi motorismem, kteří o tom něco vědí, nebo je to jejich práce nikdy nepůjdou do salónu pro litrový tříválec.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- Hoffis
- Junior

- Příspěvky: 302
- Registrován: 21.05.2020 15:58
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
není nutné brát vše uplně doslova...
myslem jsem to samozřejmě jako zobecnění toho, že se stále omílá, že jsou auta spotřebák atd... jenže se to omílá spousty let a stále auta jezdí...
myslem jsem to samozřejmě jako zobecnění toho, že se stále omílá, že jsou auta spotřebák atd... jenže se to omílá spousty let a stále auta jezdí...
Naposledy upravil(a) Hoffis dne 01.11.2020 11:33, celkem upraveno 1 x.
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW
- Hoffis
- Junior

- Příspěvky: 302
- Registrován: 21.05.2020 15:58
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
která???? ukaž mi ten manuálenjoy píše: 01.11.2020 11:21
Dnešní auta mají v manuálu, že spotřeba 1,5l oleje na 1000/km je vlastnost, nikoliv závada.
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW
- Karel2
- Test driver

- Příspěvky: 6896
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
ja narozdil od Tebe zazil dobu silenych dovozu devadesatek a vim co jsme vse delali s kastli ci motorem aby to jezdilo, dale Ti to vyvracet nebudu je to zbytecnefofok píše: 01.11.2020 10:41 A zase furt dokola vytahuješ to desateroTy si jistě zkoušel opravit nebo viděl rozdělanej vůbec nějakej motor,že víš co se líp opravujuje
![]()
Hoffis : bez se zeptat bazarniku jestli se lepe proda napr. FFIII s 1,6, ci 3hrnkem rocnik 2011, zeptej se nejakyho mechanika jestli by se pustil do GO 3hrnku nebo 1,6, nebo nech ten 3hrnek ve skladu 20 let s 1,6 a kterou nastartujes bez vetsich problemu? tezko neco vysvetlovat
mm. pust si 20 let starej mixer s dnesnim novym z kramu a kterej se asi driv zastavi
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Hoffis
- Junior

- Příspěvky: 302
- Registrován: 21.05.2020 15:58
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
o čem tohle vypovídá??? vždyt to ani nesouvisí s tím co já píšu....Karel2 píše: 01.11.2020 11:37
Hoffis : bez se zeptat bazarniku jestli se lepe proda napr. FFIII s 1,6, ci 3hrnkem rocnik 2011, zeptej se nejakyho mechanika jestli by se pustil do GO 3hrnku nebo 1,6, nebo nech ten 3hrnek ve skladu 20 let s 1,6 a kterou nastartujes bez vetsich problemu? tezko neco vysvetlovat
mm. pust si 20 let starej mixer s dnesnim novym z kramu a kterej se asi driv zastavi![]()
moje myšlenka byla jen to, že ta auta zase takový spotřebák nejsou... i když se to stále tvrdí.... s porovnáním s těmi staršími...
a to že mechanici neumějí nic opravit, protože dobrý mechanik, aby se hledal...to je věc jiná
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů

