No s tou sestkou by sla dolu spotreba na dalnici, kde se ty nuzky rozeviraji. Spotreba me zajima, ale ne do te miry, abych resil rozdil do litru na ukor dalsich mnoha jinych vlastnosti.fofok píše: 31.10.2020 21:08 Jo a na šestku by si tam měl minimálně 4,1.Spotřeba vás nezajímá,hlavní je spolehlivost,ale furt to řešíte![]()
![]()
![]()
Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Teorie 

Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak budem chodit pěšky nebo jezdit veteránama.Do Poděbrad je to mírně z kopce a zpátky do kopceenjoy píše: 31.10.2020 21:16 Jsem jel Praha - Poděbrady za 5.8l.
Zpatky už mě to trošku sralo ta Eco rally, takže výsledek byl 6.1l.
Mít tyhle údaje před koupí auta, tak nevím kolik lidí by si kupovalo roztřesené tříhrnky s pěti dvouhmoťákama, aby to zamaskovali. Jo, není to ode mě moc korektní, ale on nich taky ne, když nám namlouvaji, že je to ta správná cesta vpřed a ten správný pokrok.

Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Odpovídá to průměru uživatelů registrovaných na spritmonitoru. Ne snad?enjoy píše: 31.10.2020 20:47 Mondeo 2.0i při průměru 8.9l není běžný normovaný provoz, ale odpovídá to dálnicím nad 130 a nebo městský provoz.

Vždyť si tam můžeš zadat, jaké palivo chceš, tak už s tím dej prosím pokoj. Těch 4.35 je krásná hodnota toho, jak relevantní údaj je informace od jednoho člověka. A třeba fakt jezdí za 4.35, ale koho to zajímá, když je průměr 8.9. Snad už to chápeš.Ma.rt píše: 31.10.2020 20:49 Ach jo, uz jsem psal, ze do 2.0 mezi Mondey se micha e85. A tech 4,35 jsi videl v detailu? Krásný příklad, jake blbosti tam lidi zadavaji.
Zase dvě stránky o tom, že staré motory nežerou moc, ale jen opravdu dost

Ford Focus ST 2014
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A ja ti rikam, ze filtr na palivo tam nefunguje. Muzes si to vyzkouset.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Hledej ťunťo



Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Marty právě, ty toho říkáš.....
Je to tam, ale pod cca 8.50l se stejně nedostaneš. A už se na to vykašlete. Fakt už nikoho nezajímá, za kolik vy dva jezdíte v Mondeu 2.0. A to bez urážky 


Ford Focus ST 2014
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ivane, když to nikoho nezajímá (mimochodem jsem rád, že mluvis za všechny) , tak tohle téma prosím přejmenovat na "Downsizingove motory".
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5806
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A já nové téma otevřu starým sdělením, že s oturbenou babetou o objemu 1.499 ccm jezdím posledních 59.5k km s průměrem 7.4l/100 km. Jak na svinu to přesně sedi s průměrem sprintmonitoru. 

- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nezlob se, ale psal jsem už. Už to nikoho nezajímá, protože už to všichni víme Jak se chceš posunout dál, když to pořád vracíte. S Martym jsme tuhle debatu absolvovali už nejméně 2x. Já mám 2.0EB a jezdím s ročním průměrem 8.2. A to si tam dosaď Německo, Švýcarsko, převážně tedy delší trasy, ale to jezdím vysoko nad 200km/h. Mám spotřebu menší, než jsem měl se starým dvoulitrem a to jsem za hranice nejezdil. Ale desítky komentářů k tomu nepíšu. Docela bych se vsadil, že budu mít lepší spotřebu, než má Mondeo 2.0i, na vámi vybrané libovolné trase a navíc budu rychlejší. To je aspoň slovo do praniceenjoy píše: 31.10.2020 22:31 Ivane, když to nikoho nezajímá (mimochodem jsem rád, že mluvis za všechny) , tak tohle téma prosím přejmenovat na "Downsizingove motory".

Ford Focus ST 2014
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak nejenže bych měl mlčet(protože už to všichni slyšeli. Nevadí, že ty taky plácáš dokola to samé. Ale to nevadí, protože ty máš pravdu přece. Fakt srandovní
Běž to vysvětlit třeba Japoncům do Mazdy, že jsou blbý,kdyz furt dělají atmosféry. Když oni jen nejsou tolik podělaný z evropských úředníků. V podstatě všude mimo Evropu a za podmínky, že nejsou závislí na dovozu do Evropy, si nemysli, že downsizing je správná cesta. A začíná se mluvit o zvyšování objemu i v Evropě. ) , navíc jsi se svým 2.0 ecoboostem mimo tohle téma.
Mrzí mě, že nemáš sebereflexi a neumíš si říct, že taky někdy dost plácáš ty. Já už jsem se to naučil a proto sem píšu mnohem min
Nicméně, pokud si myslíš, že budeš mít se svým výkonem menší spotřebu než já, tak bych ti doporučil ještě zajít na pár let do školy. Fyzikálně to totiž úplně nevychází, ale to neřeš
Ps: u vás na vesnici bych jezdil něco pod 7. Můj roční průměr je 8.4l, v podstatě krátké trasy po Praze.
Ale neboj, byl by jsi rychlejsi
, i kdyby nevím co, Ty by jsi byl rychlejší. Vím, že je to pro tebe důležité 

Mrzí mě, že nemáš sebereflexi a neumíš si říct, že taky někdy dost plácáš ty. Já už jsem se to naučil a proto sem píšu mnohem min

Nicméně, pokud si myslíš, že budeš mít se svým výkonem menší spotřebu než já, tak bych ti doporučil ještě zajít na pár let do školy. Fyzikálně to totiž úplně nevychází, ale to neřeš

Ps: u vás na vesnici bych jezdil něco pod 7. Můj roční průměr je 8.4l, v podstatě krátké trasy po Praze.
Ale neboj, byl by jsi rychlejsi


Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ano, mám pravdu. I když někdy opravdu zbytečně plácám.
Mazda je podle mě slepá cesta. Ten sky aktiv jsem kdysi řídil. Je to složitý motor a spotřeba a výkon není na úrovni downsizing turb. Nevím, co si pod tím představujete za zázrak. Ale uvidíme..Pak napiš
Tak tvůj průměr je 8.4, konečně jsme se něco nového dozvěděli.
Nejen že bych byl rychlejší, ale jel bych i za míň. To že mám 250 koní neznamená, že můj motor nemá lepší účinnost. Ale máš pravdu, jsem mimo téma..

Mazda je podle mě slepá cesta. Ten sky aktiv jsem kdysi řídil. Je to složitý motor a spotřeba a výkon není na úrovni downsizing turb. Nevím, co si pod tím představujete za zázrak. Ale uvidíme..Pak napiš

Tak tvůj průměr je 8.4, konečně jsme se něco nového dozvěděli.
Nejen že bych byl rychlejší, ale jel bych i za míň. To že mám 250 koní neznamená, že můj motor nemá lepší účinnost. Ale máš pravdu, jsem mimo téma..
Ford Focus ST 2014
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
enjoy: To vazne prirovnavas 15 rocnu 2.0 atmo k Mazde Skyactive? Nebodaj Skyactive-X. Srandujes, ze?
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Stano, když můžou moderní koncernový motory vycházet ze škody 1000MB? Kde je problém?
Ivane... Ach jo
Můj průměr je 8.4 po městě. Ve tvém kraji nemá největší město ani 100 tisíc obyvatel. Dálnice tam máte pár km D11.
Tak to prosím nesrovnavej, nevytrhuj z kontextu. Tady u nás by jsi byl na 10 litrů úplně spokojeně. Něco jsem odjezdil s O3 RS 2.0tsi, takže porovnání nejen spotřeby mám.
A já ti vůbec nerozporuju, že 2.0 ecoboost je fajn, sám jsem kdysi říkal, že podle mě nejlepší je turbo benzín. Ale určitě od dvou litrů a čtyř válců nahoru! Edit: kecám, nejlepší je kompresor.
Navíc, pro mě už to celé přestává být téma, mondeo přešlo ženě a já už nic jiného než pickup asi chtít nebudu.
Ivane... Ach jo

Můj průměr je 8.4 po městě. Ve tvém kraji nemá největší město ani 100 tisíc obyvatel. Dálnice tam máte pár km D11.
Tak to prosím nesrovnavej, nevytrhuj z kontextu. Tady u nás by jsi byl na 10 litrů úplně spokojeně. Něco jsem odjezdil s O3 RS 2.0tsi, takže porovnání nejen spotřeby mám.
A já ti vůbec nerozporuju, že 2.0 ecoboost je fajn, sám jsem kdysi říkal, že podle mě nejlepší je turbo benzín. Ale určitě od dvou litrů a čtyř válců nahoru! Edit: kecám, nejlepší je kompresor.
Navíc, pro mě už to celé přestává být téma, mondeo přešlo ženě a já už nic jiného než pickup asi chtít nebudu.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti