Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 31.10.2020 21:21

fofok píše: 31.10.2020 21:08 Jo a na šestku by si tam měl minimálně 4,1.Spotřeba vás nezajímá,hlavní je spolehlivost,ale furt to řešíte :| :mrgreen: :totlsmile:
No s tou sestkou by sla dolu spotreba na dalnici, kde se ty nuzky rozeviraji. Spotreba me zajima, ale ne do te miry, abych resil rozdil do litru na ukor dalsich mnoha jinych vlastnosti.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4976
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 31.10.2020 21:25

Teorie :mrgreen:
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4976
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 31.10.2020 21:30

enjoy píše: 31.10.2020 21:16 Jsem jel Praha - Poděbrady za 5.8l.
Zpatky už mě to trošku sralo ta Eco rally, takže výsledek byl 6.1l.
Mít tyhle údaje před koupí auta, tak nevím kolik lidí by si kupovalo roztřesené tříhrnky s pěti dvouhmoťákama, aby to zamaskovali. Jo, není to ode mě moc korektní, ale on nich taky ne, když nám namlouvaji, že je to ta správná cesta vpřed a ten správný pokrok.
Tak budem chodit pěšky nebo jezdit veteránama.Do Poděbrad je to mírně z kopce a zpátky do kopce :mrgreen: S litrem to dávám za 4,5 l a po dálnici za 5,5 l a to nejezdím ecorally.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od IvanSt » 31.10.2020 21:33

enjoy píše: 31.10.2020 20:47 Mondeo 2.0i při průměru 8.9l není běžný normovaný provoz, ale odpovídá to dálnicím nad 130 a nebo městský provoz.
Odpovídá to průměru uživatelů registrovaných na spritmonitoru. Ne snad? :)
Ma.rt píše: 31.10.2020 20:49 Ach jo, uz jsem psal, ze do 2.0 mezi Mondey se micha e85. A tech 4,35 jsi videl v detailu? Krásný příklad, jake blbosti tam lidi zadavaji.
Vždyť si tam můžeš zadat, jaké palivo chceš, tak už s tím dej prosím pokoj. Těch 4.35 je krásná hodnota toho, jak relevantní údaj je informace od jednoho člověka. A třeba fakt jezdí za 4.35, ale koho to zajímá, když je průměr 8.9. Snad už to chápeš.

Zase dvě stránky o tom, že staré motory nežerou moc, ale jen opravdu dost :lol:
Ford Focus ST 2014

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 31.10.2020 21:43

A ja ti rikam, ze filtr na palivo tam nefunguje. Muzes si to vyzkouset.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4976
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 31.10.2020 21:44

Hledej ťunťo :mrgreen: :mrgreen:
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od IvanSt » 31.10.2020 21:59

Marty právě, ty toho říkáš..... :) Je to tam, ale pod cca 8.50l se stejně nedostaneš. A už se na to vykašlete. Fakt už nikoho nezajímá, za kolik vy dva jezdíte v Mondeu 2.0. A to bez urážky :nazdravi:
Ford Focus ST 2014

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4976
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 31.10.2020 22:09

:mrgreen: game over
Přílohy
Screenshot_2020-10-31-22-06-43-026_org.mozilla.firefox.jpg
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 31.10.2020 22:31

Ivane, když to nikoho nezajímá (mimochodem jsem rád, že mluvis za všechny) , tak tohle téma prosím přejmenovat na "Downsizingove motory".
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5807
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 31.10.2020 22:41

A já nové téma otevřu starým sdělením, že s oturbenou babetou o objemu 1.499 ccm jezdím posledních 59.5k km s průměrem 7.4l/100 km. Jak na svinu to přesně sedi s průměrem sprintmonitoru. :D

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od IvanSt » 31.10.2020 23:03

enjoy píše: 31.10.2020 22:31 Ivane, když to nikoho nezajímá (mimochodem jsem rád, že mluvis za všechny) , tak tohle téma prosím přejmenovat na "Downsizingove motory".
Nezlob se, ale psal jsem už. Už to nikoho nezajímá, protože už to všichni víme Jak se chceš posunout dál, když to pořád vracíte. S Martym jsme tuhle debatu absolvovali už nejméně 2x. Já mám 2.0EB a jezdím s ročním průměrem 8.2. A to si tam dosaď Německo, Švýcarsko, převážně tedy delší trasy, ale to jezdím vysoko nad 200km/h. Mám spotřebu menší, než jsem měl se starým dvoulitrem a to jsem za hranice nejezdil. Ale desítky komentářů k tomu nepíšu. Docela bych se vsadil, že budu mít lepší spotřebu, než má Mondeo 2.0i, na vámi vybrané libovolné trase a navíc budu rychlejší. To je aspoň slovo do pranice :nazdravi: Jsem Pardubický kraj.
Ford Focus ST 2014

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 31.10.2020 23:26

Tak nejenže bych měl mlčet(protože už to všichni slyšeli. Nevadí, že ty taky plácáš dokola to samé. Ale to nevadí, protože ty máš pravdu přece. Fakt srandovní :mrgreen: Běž to vysvětlit třeba Japoncům do Mazdy, že jsou blbý,kdyz furt dělají atmosféry. Když oni jen nejsou tolik podělaný z evropských úředníků. V podstatě všude mimo Evropu a za podmínky, že nejsou závislí na dovozu do Evropy, si nemysli, že downsizing je správná cesta. A začíná se mluvit o zvyšování objemu i v Evropě. ) , navíc jsi se svým 2.0 ecoboostem mimo tohle téma.
Mrzí mě, že nemáš sebereflexi a neumíš si říct, že taky někdy dost plácáš ty. Já už jsem se to naučil a proto sem píšu mnohem min :mrgreen:
Nicméně, pokud si myslíš, že budeš mít se svým výkonem menší spotřebu než já, tak bych ti doporučil ještě zajít na pár let do školy. Fyzikálně to totiž úplně nevychází, ale to neřeš :mrgreen:
Ps: u vás na vesnici bych jezdil něco pod 7. Můj roční průměr je 8.4l, v podstatě krátké trasy po Praze.
Ale neboj, byl by jsi rychlejsi :D, i kdyby nevím co, Ty by jsi byl rychlejší. Vím, že je to pro tebe důležité :wink:
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od IvanSt » 31.10.2020 23:45

Ano, mám pravdu. I když někdy opravdu zbytečně plácám. :wink:
Mazda je podle mě slepá cesta. Ten sky aktiv jsem kdysi řídil. Je to složitý motor a spotřeba a výkon není na úrovni downsizing turb. Nevím, co si pod tím představujete za zázrak. Ale uvidíme..Pak napiš :)
Tak tvůj průměr je 8.4, konečně jsme se něco nového dozvěděli.
Nejen že bych byl rychlejší, ale jel bych i za míň. To že mám 250 koní neznamená, že můj motor nemá lepší účinnost. Ale máš pravdu, jsem mimo téma..
Ford Focus ST 2014

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 31.10.2020 23:47

enjoy: To vazne prirovnavas 15 rocnu 2.0 atmo k Mazde Skyactive? Nebodaj Skyactive-X. Srandujes, ze?

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 01.11.2020 00:00

Stano, když můžou moderní koncernový motory vycházet ze škody 1000MB? Kde je problém?
Ivane... Ach jo :D
Můj průměr je 8.4 po městě. Ve tvém kraji nemá největší město ani 100 tisíc obyvatel. Dálnice tam máte pár km D11.
Tak to prosím nesrovnavej, nevytrhuj z kontextu. Tady u nás by jsi byl na 10 litrů úplně spokojeně. Něco jsem odjezdil s O3 RS 2.0tsi, takže porovnání nejen spotřeby mám.
A já ti vůbec nerozporuju, že 2.0 ecoboost je fajn, sám jsem kdysi říkal, že podle mě nejlepší je turbo benzín. Ale určitě od dvou litrů a čtyř válců nahoru! Edit: kecám, nejlepší je kompresor.
Navíc, pro mě už to celé přestává být téma, mondeo přešlo ženě a já už nic jiného než pickup asi chtít nebudu.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti