Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4976
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 27.09.2020 20:04

Zkopíruj to.Nejspíš je to stejně zkopírovaný už odjinud.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 27.09.2020 20:36

Ma.rt píše: 27.09.2020 19:42 Staci nadpis woe. Co kdyz je tam pak dal napsano, ze si nekdo delal prdel? :D
🤣Stačí, když si přečtou co jsem psal ,nejprve o olejích, to je boj již deset let, a pak o oturbených babetách, Neznám obsah článku, ale nic rozdílného od mého názoru tam nebude.🤣
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4976
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 27.09.2020 20:46

Tak určitě :mrgreen: Můžeš přizpět nějakým moudrem na diskusi pod článkem.To je kolikrát lepší než celej článek :mrgreen:
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 27.09.2020 20:53

👍🏻moudra nepíši, od toho jsou zde jiní . Praxe je o něčem jiném, obvzlášť je veselo, když nesedí s teorií.🤣 hlavně s tou manuálovou. 🤣🤣🤣
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 27.09.2020 20:59

fofok píše: 27.09.2020 20:04 Zkopíruj to.Nejspíš je to stejně zkopírovaný už odjinud.
Myslíš, že já mám premium? Když už si na netu něco platím, tak to musí mít úroveň
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 27.09.2020 21:01

fofok píše: 27.09.2020 20:46 Tak určitě :mrgreen: Můžeš přizpět nějakým moudrem na diskusi pod článkem.To je kolikrát lepší než celej článek :mrgreen:
přizpět...to je takové divné slovo, to jsem nikdy neslyšel... :totlsmile:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4976
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 27.09.2020 22:29

To je nový český slovo něco mezi přizpívávat a přizpěvovat :mrgreen: ani na Wikipedii ho zatím nenajdeš :mrgreen:
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
Tomas_1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 146
Registrován: 30.03.2008 08:13
Bydliště: Hlohovec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Tomas_1 » 27.09.2020 22:58

stano. píše: 27.09.2020 18:28 Ja som to uz pisal:
stano. píše: 26.09.2020 16:40 Mas dve auta. Povedzme Fiesta. Na jazdenie 10-15t km rocne. Jedno ma motor so zarukou 200t km. A druhe ma zaruku 500t km, ale stoji o 20% navyse. Ktore auto si kupis?
Vydrz 200t km, 15t km rocne, 12 rokov ti vydrzi.
Ak mas menit kazde 3 roky, to by si musel mat 70t km rocne. Vtedy si kupis maloobjemovy turbobenzin?
No, tvoje myšlienkové pochody sú fakt jedinečné a odtrhnuté od reality.
Ja si pravdaže kúpim auto, čo má záruku na 500t km (ako výdrž motora myslíš), pretože nekupujem nové autá. A tú polovicu ceny (oproti novému) som ochotný zaplatiť ... Lenže toto tiež končí, s príchodom "eko-áut" ... nie každý "rieši" auto, zasere to karbónom fakt ten motor vydrží max 100t km.

A skús teraz odpovedať na moje dve otázky (27.09.2020 10:36) :
1. A si nepochopil ... keď budem mať v priebehu 12 rokov 1 auto, alebo vystriedam 3 autá, čo je podľa teba ekologickejšie ?
2. Máš auto s trojvalcovým motorom ?
Ford S-Max II 2.0 TDCI, 2017, 110kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 30.09.2020 18:45

Tak co pánové, nějak klídek. Dokud všude vychvalovali oturbené babety, to tu bylo plno žgrindů, že jsem dinosaurus a pindy o hospodských informacích.
Ale automobilky to nemohli tutlat do nekonečna. Již se to píše konečně veřejně a nikdo nemůže tvrdit, že to jsou hospodské řeči a JPP.
Pánové, s oturbenýma babetama jste nyní ve stádiu = neprodejné, a mohli jste je doma šlechtit jak chtěli. Kupec půjde raději do nafty, tam má jistotu že se vše sklouzne na běžnou údržbu.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4765
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od pkadecka » 30.09.2020 19:14

Ballu, ty se chováš jako troll. Chvíli je tu klid a tak zkoušíš nahodit udičku, aby se s tebou někdo začal hádat.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 30.09.2020 19:22

Milý synku žádný trotll, jen si přečti těch x stránek, co jsem musel vydržet urážek.
Jen si zadej na netu ohledně těchto motorů, pak zjistíš, že jsi trotl ty.
A nic nemusím, aby se někdo se mnou bavil, mé názory napadali, až to mají černé na bílém, drží hubu.
Naposledy upravil(a) ballu dne 30.09.2020 19:28, celkem upraveno 1 x.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24753
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ZaQik » 30.09.2020 19:26

troll neni trotl (ale muz byt :) ) ... trochu pecliveji cti, at zbytecne neurazis :wink:
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 30.09.2020 19:44

On píše že jsem trotl, já napíší, že trotl je on, a jen já urážim.🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍🏻
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
Stastlivec
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1212
Registrován: 19.05.2016 12:40
Bydliště: Jesenice

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stastlivec » 30.09.2020 19:50

spis neumis cist

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4765
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od pkadecka » 30.09.2020 19:55

ballu píše: 30.09.2020 19:44 On píše že jsem trotl, já napíší, že trotl je on, a jen já urážim.🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍🏻
TROLL, najdi si na netu definici, třeba se v tom poznáš.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti