Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Zkopíruj to.Nejspíš je to stejně zkopírovaný už odjinud.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ma.rt píše: 27.09.2020 19:42 Staci nadpis woe. Co kdyz je tam pak dal napsano, ze si nekdo delal prdel?![]()
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak určitě
Můžeš přizpět nějakým moudrem na diskusi pod článkem.To je kolikrát lepší než celej článek 


Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Myslíš, že já mám premium? Když už si na netu něco platím, tak to musí mít úroveň
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
přizpět...to je takové divné slovo, to jsem nikdy neslyšel...fofok píše: 27.09.2020 20:46 Tak určitěMůžeš přizpět nějakým moudrem na diskusi pod článkem.To je kolikrát lepší než celej článek
![]()

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To je nový český slovo něco mezi přizpívávat a přizpěvovat
ani na Wikipedii ho zatím nenajdeš 


Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Tomas_1
- Nováček
- Příspěvky: 146
- Registrován: 30.03.2008 08:13
- Bydliště: Hlohovec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No, tvoje myšlienkové pochody sú fakt jedinečné a odtrhnuté od reality.stano. píše: 27.09.2020 18:28 Ja som to uz pisal:Vydrz 200t km, 15t km rocne, 12 rokov ti vydrzi.stano. píše: 26.09.2020 16:40 Mas dve auta. Povedzme Fiesta. Na jazdenie 10-15t km rocne. Jedno ma motor so zarukou 200t km. A druhe ma zaruku 500t km, ale stoji o 20% navyse. Ktore auto si kupis?
Ak mas menit kazde 3 roky, to by si musel mat 70t km rocne. Vtedy si kupis maloobjemovy turbobenzin?
Ja si pravdaže kúpim auto, čo má záruku na 500t km (ako výdrž motora myslíš), pretože nekupujem nové autá. A tú polovicu ceny (oproti novému) som ochotný zaplatiť ... Lenže toto tiež končí, s príchodom "eko-áut" ... nie každý "rieši" auto, zasere to karbónom fakt ten motor vydrží max 100t km.
A skús teraz odpovedať na moje dve otázky (27.09.2020 10:36) :
1. A si nepochopil ... keď budem mať v priebehu 12 rokov 1 auto, alebo vystriedam 3 autá, čo je podľa teba ekologickejšie ?
2. Máš auto s trojvalcovým motorom ?
Ford S-Max II 2.0 TDCI, 2017, 110kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak co pánové, nějak klídek. Dokud všude vychvalovali oturbené babety, to tu bylo plno žgrindů, že jsem dinosaurus a pindy o hospodských informacích.
Ale automobilky to nemohli tutlat do nekonečna. Již se to píše konečně veřejně a nikdo nemůže tvrdit, že to jsou hospodské řeči a JPP.
Pánové, s oturbenýma babetama jste nyní ve stádiu = neprodejné, a mohli jste je doma šlechtit jak chtěli. Kupec půjde raději do nafty, tam má jistotu že se vše sklouzne na běžnou údržbu.
Ale automobilky to nemohli tutlat do nekonečna. Již se to píše konečně veřejně a nikdo nemůže tvrdit, že to jsou hospodské řeči a JPP.
Pánové, s oturbenýma babetama jste nyní ve stádiu = neprodejné, a mohli jste je doma šlechtit jak chtěli. Kupec půjde raději do nafty, tam má jistotu že se vše sklouzne na běžnou údržbu.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ballu, ty se chováš jako troll. Chvíli je tu klid a tak zkoušíš nahodit udičku, aby se s tebou někdo začal hádat.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Milý synku žádný trotll, jen si přečti těch x stránek, co jsem musel vydržet urážek.
Jen si zadej na netu ohledně těchto motorů, pak zjistíš, že jsi trotl ty.
A nic nemusím, aby se někdo se mnou bavil, mé názory napadali, až to mají černé na bílém, drží hubu.
Jen si zadej na netu ohledně těchto motorů, pak zjistíš, že jsi trotl ty.
A nic nemusím, aby se někdo se mnou bavil, mé názory napadali, až to mají černé na bílém, drží hubu.
Naposledy upravil(a) ballu dne 30.09.2020 19:28, celkem upraveno 1 x.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24753
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
troll neni trotl (ale muz byt
) ... trochu pecliveji cti, at zbytecne neurazis 


Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
On píše že jsem trotl, já napíší, že trotl je on, a jen já urážim.






BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Stastlivec
- Zkušený
- Příspěvky: 1212
- Registrován: 19.05.2016 12:40
- Bydliště: Jesenice
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
TROLL, najdi si na netu definici, třeba se v tom poznáš.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti