Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Myslím, ze srovnávat pocitace a auta je dost mimo. Nikdo nikoho neomezuje ve vyvoji pocitacu, ani v jejich používání. Komu staci celeron, protože jede jen kancelarsky soft, tak si jede na 10 let starem pocitaci a az mu pc dožije, koupi si zase levnou konfiguraci, patrne levnejsi nez tehdy celeron, ale k plne spokojenosti mu poslouzi.
U aut to takto nefunguje. Budu-li jednou nahrazovat auto, tak pokud krome elektra bude k dispozici jen TB a TDi, tak s plnou spokojenosti moc nepocitam. Kdyz uz to popojizdeni vydrzi nahodou motor, tak tu mame dalsi komponenty, ktere budou trpet: agm baterie, turbo, veci, ktere nepotrebuji, musim za ne zaplatit a jen mi komplikuji zivot. A to jen kvuli prekroucenym faktum o ekologicnosti "modernich" motoru, kdy se jednodussi a spolehlivejsi (dost mozna i ekologictejsi, protože vydrzi) motory prakticky nesmi vyrabet.
U aut to takto nefunguje. Budu-li jednou nahrazovat auto, tak pokud krome elektra bude k dispozici jen TB a TDi, tak s plnou spokojenosti moc nepocitam. Kdyz uz to popojizdeni vydrzi nahodou motor, tak tu mame dalsi komponenty, ktere budou trpet: agm baterie, turbo, veci, ktere nepotrebuji, musim za ne zaplatit a jen mi komplikuji zivot. A to jen kvuli prekroucenym faktum o ekologicnosti "modernich" motoru, kdy se jednodussi a spolehlivejsi (dost mozna i ekologictejsi, protože vydrzi) motory prakticky nesmi vyrabet.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Kriste pane. Vies aky je rozdiel medzi garazovou vyrobou a ze to vyrabali pomaly v kazdej garazi? Fakt taky problem pochopit pisany text?blackbox80 píše: 27.09.2020 12:42jako fakt gárážová výroba ?stano. píše: 27.09.2020 11:26 takze len z hlavy: Motorola, ON Semiconductor, ST micro, IBM, AMD, Broadcom, Micron, HiSilicon, Texas Instruments, S3, Hitachi, Toshiba, ON
Nepisem to iste, ked tak, doplnim nieco. Ale netvrdim, ze si to pisal ty.)) ty jsi marný
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 760
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
hele už z toho děláme OT a tohle má fakt hodně daleko do "pomaly v kazdej garazi" a to neplatilo ani za totace u nás, kde to bylo "garažovce" nejblíž
b) řešili jsme spíš důvody vývoje cen i přes zvýšení nákladů na vývoj a náročnější produkci
a) to není úplně tak pravda + RoHS
b) řešili jsme spíš důvody vývoje cen i přes zvýšení nákladů na vývoj a náročnější produkci
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13478
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Když to napíšeš takhle blbě, tak asi jo.

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
blackbox80: pravidla se nastavuji v jakemkoliv prumyslu, ale dopady na uživatele aut jsou jine a vice omezujici nez u pocitacu. Vis moc dobre, jak jsem to myslel.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To se tu bude mlet páté přes deváté. Ale napsat Ballu , měl jsi tehdy pravdu, co nyní potvrzují i automobilky, že to byl krok do slepé uličky.
A zase to půjde směrem hospodské řeči.
A zase to půjde směrem hospodské řeči.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Tomas_1
- Nováček
- Příspěvky: 146
- Registrován: 30.03.2008 08:13
- Bydliště: Hlohovec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Škoda, že tu na Slovensku nemáme také garážové firmy, ktoré by vyrábali čipy. 
Ešte doplním. Stano odpovedz mi na môj posledný príspevok.

Ešte doplním. Stano odpovedz mi na môj posledný príspevok.
Ford S-Max II 2.0 TDCI, 2017, 110kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
V CSR bola Tesla.stano. píše: 27.09.2020 12:56 Kriste pane. Vies aky je rozdiel medzi garazovou vyrobou a ze to vyrabali pomaly v kazdej garazi? Fakt taky problem pochopit pisany text?
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5807
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Kdyby to byla pravda, rád to napíšu.ballu píše: 27.09.2020 15:31 To se tu bude mlet páté přes deváté. Ale napsat Ballu , měl jsi tehdy pravdu, co nyní potvrzují i automobilky, že to byl krok do slepé uličky.
A zase to půjde směrem hospodské řeči.![]()
- Tomas_1
- Nováček
- Příspěvky: 146
- Registrován: 30.03.2008 08:13
- Bydliště: Hlohovec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A Stano mlčí, tak nič. 

Ford S-Max II 2.0 TDCI, 2017, 110kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ja som to uz pisal:
Ak mas menit kazde 3 roky, to by si musel mat 70t km rocne. Vtedy si kupis maloobjemovy turbobenzin?
Vydrz 200t km, 15t km rocne, 12 rokov ti vydrzi.stano. píše: 26.09.2020 16:40 Mas dve auta. Povedzme Fiesta. Na jazdenie 10-15t km rocne. Jedno ma motor so zarukou 200t km. A druhe ma zaruku 500t km, ale stoji o 20% navyse. Ktore auto si kupis?
Ak mas menit kazde 3 roky, to by si musel mat 70t km rocne. Vtedy si kupis maloobjemovy turbobenzin?
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tady je taky jeden hospodskej. Dost mozna to bude i novinarska kachnaballu píše: 27.09.2020 15:31 To se tu bude mlet páté přes deváté. Ale napsat Ballu , měl jsi tehdy pravdu, co nyní potvrzují i automobilky, že to byl krok do slepé uličky.
A zase to půjde směrem hospodské řeči.![]()

https://www.idnes.cz/auto/autoservis/za ... ?zdroj=top
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13478
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A opět fake news server? 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Musíš mít premium. Tak sem zkopíruj text PLS, rád bych si to přečetl
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Staci nadpis woe. Co kdyz je tam pak dal napsano, ze si nekdo delal prdel? 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti