Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 27.09.2020 12:55

Myslím, ze srovnávat pocitace a auta je dost mimo. Nikdo nikoho neomezuje ve vyvoji pocitacu, ani v jejich používání. Komu staci celeron, protože jede jen kancelarsky soft, tak si jede na 10 let starem pocitaci a az mu pc dožije, koupi si zase levnou konfiguraci, patrne levnejsi nez tehdy celeron, ale k plne spokojenosti mu poslouzi.
U aut to takto nefunguje. Budu-li jednou nahrazovat auto, tak pokud krome elektra bude k dispozici jen TB a TDi, tak s plnou spokojenosti moc nepocitam. Kdyz uz to popojizdeni vydrzi nahodou motor, tak tu mame dalsi komponenty, ktere budou trpet: agm baterie, turbo, veci, ktere nepotrebuji, musim za ne zaplatit a jen mi komplikuji zivot. A to jen kvuli prekroucenym faktum o ekologicnosti "modernich" motoru, kdy se jednodussi a spolehlivejsi (dost mozna i ekologictejsi, protože vydrzi) motory prakticky nesmi vyrabet.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 27.09.2020 12:56

blackbox80 píše: 27.09.2020 12:42
stano. píše: 27.09.2020 11:26 takze len z hlavy: Motorola, ON Semiconductor, ST micro, IBM, AMD, Broadcom, Micron, HiSilicon, Texas Instruments, S3, Hitachi, Toshiba, ON
Nepisem to iste, ked tak, doplnim nieco. Ale netvrdim, ze si to pisal ty.
jako fakt gárážová výroba ? :))) ty jsi marný
Kriste pane. Vies aky je rozdiel medzi garazovou vyrobou a ze to vyrabali pomaly v kazdej garazi? Fakt taky problem pochopit pisany text?

blackbox80
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 760
Registrován: 24.01.2020 17:38
Bydliště: Chrudim/PCE

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od blackbox80 » 27.09.2020 13:21

hele už z toho děláme OT a tohle má fakt hodně daleko do "pomaly v kazdej garazi" a to neplatilo ani za totace u nás, kde to bylo "garažovce" nejblíž
Ma.rt píše: 27.09.2020 12:55 Nikdo nikoho neomezuje ve vyvoji pocitacu
a) to není úplně tak pravda + RoHS
b) řešili jsme spíš důvody vývoje cen i přes zvýšení nákladů na vývoj a náročnější produkci

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13478
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 27.09.2020 14:01

stano. píše: 27.09.2020 12:56 Fakt taky problem pochopit pisany text?
Když to napíšeš takhle blbě, tak asi jo. :totlsmile:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 27.09.2020 14:14

blackbox80: pravidla se nastavuji v jakemkoliv prumyslu, ale dopady na uživatele aut jsou jine a vice omezujici nez u pocitacu. Vis moc dobre, jak jsem to myslel.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 27.09.2020 15:31

To se tu bude mlet páté přes deváté. Ale napsat Ballu , měl jsi tehdy pravdu, co nyní potvrzují i automobilky, že to byl krok do slepé uličky.
A zase to půjde směrem hospodské řeči.👍🏻
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
Tomas_1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 146
Registrován: 30.03.2008 08:13
Bydliště: Hlohovec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Tomas_1 » 27.09.2020 15:57

Škoda, že tu na Slovensku nemáme také garážové firmy, ktoré by vyrábali čipy. :hhura:

Ešte doplním. Stano odpovedz mi na môj posledný príspevok.
Ford S-Max II 2.0 TDCI, 2017, 110kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 27.09.2020 16:09

stano. píše: 27.09.2020 12:56 Kriste pane. Vies aky je rozdiel medzi garazovou vyrobou a ze to vyrabali pomaly v kazdej garazi? Fakt taky problem pochopit pisany text?
V CSR bola Tesla.

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5807
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 27.09.2020 16:56

ballu píše: 27.09.2020 15:31 To se tu bude mlet páté přes deváté. Ale napsat Ballu , měl jsi tehdy pravdu, co nyní potvrzují i automobilky, že to byl krok do slepé uličky.
A zase to půjde směrem hospodské řeči.👍🏻
Kdyby to byla pravda, rád to napíšu.

Uživatelský avatar
Tomas_1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 146
Registrován: 30.03.2008 08:13
Bydliště: Hlohovec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Tomas_1 » 27.09.2020 17:51

A Stano mlčí, tak nič. :roll:
Ford S-Max II 2.0 TDCI, 2017, 110kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 27.09.2020 18:28

Ja som to uz pisal:
stano. píše: 26.09.2020 16:40 Mas dve auta. Povedzme Fiesta. Na jazdenie 10-15t km rocne. Jedno ma motor so zarukou 200t km. A druhe ma zaruku 500t km, ale stoji o 20% navyse. Ktore auto si kupis?
Vydrz 200t km, 15t km rocne, 12 rokov ti vydrzi.
Ak mas menit kazde 3 roky, to by si musel mat 70t km rocne. Vtedy si kupis maloobjemovy turbobenzin?

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 27.09.2020 19:19

ballu píše: 27.09.2020 15:31 To se tu bude mlet páté přes deváté. Ale napsat Ballu , měl jsi tehdy pravdu, co nyní potvrzují i automobilky, že to byl krok do slepé uličky.
A zase to půjde směrem hospodské řeči.👍🏻
Tady je taky jeden hospodskej. Dost mozna to bude i novinarska kachna :-) nekterym to proste nevysvetlis.
https://www.idnes.cz/auto/autoservis/za ... ?zdroj=top
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13478
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 27.09.2020 19:23

A opět fake news server? :mrgreen:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 27.09.2020 19:24

Musíš mít premium. Tak sem zkopíruj text PLS, rád bych si to přečetl

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 27.09.2020 19:42

Staci nadpis woe. Co kdyz je tam pak dal napsano, ze si nekdo delal prdel? :D
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti