Atmosféra vs. downsizing motory
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
ballu: hele, ale fakt nemáš pravdu. Obětoval jsem tomu 10minut, projel jsem hodně příspěvků zde a stano měl editaci pouze u 2 asi z 20ti!!! a ještě ten čas editace byl pár minut potom, co to dopsal. Takže zřejmě oprava hrubky a pod. Todle bych neřešil, zbytečnost
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Si dalsi, co prekukne svetove spiknutie zidojasterov, rozumie celosvetovemu poriadku a fungovaniu, najlepsie vies co kde kto a ako. Ale nechapes pisanemu textu, v hlave sa ti to prekrucuje a potom su tvoje nazory a zavery akurat tak na srandu. No poprosim teda tie citacie. Napriklad ako teraz pises o tych centimetroch, zhora, zlava, sprava. Neboj, nenajdes. V hlave sa ti pomotkaloballu píše: 26.09.2020 08:19 Slovo "pomalu" má taky svou váhu.
Já nejsem krčmový znalec, což neustále podsouváš. Ten, koho popisuješ , vyzná se v pivě, jak se které dělá, ví, že Spišská borovička je lepší než ta z Peště , sedí tam každý den jako inventář, a to já nejsem....Já se tam zastavím nepravidelně ,dozvím se věci, které v novinách nenajdeš. U stolu sedí lidé s vědomostma a titulama, kterým by tvá rodina, ikdyž by dala své IQ na jednu hromadu, nesahala ani na kotníky. Tak se tu prezentuješ.
I ti, co tě dříve trochu brali vážně, mají z tebe prdel, muráru , centimetr sem, centimetr tam, "síla na osu ze spoda, z hora, z leva, prava" to jsou výrazy samozvaného odborníka na vše.

Niekolko stran sa s tebou nikto nebavil. Len si tu pisal svoje vylevy. Ja som na teba velmi dlho nereagoval, ale ty si len skakal okolo a div si sa neposral. Mne sa zda, ze si mnou posadnuty. No to je zlate

- Tomas_1
- Nováček
- Příspěvky: 146
- Registrován: 30.03.2008 08:13
- Bydliště: Hlohovec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Stano: Teda neviem o čo ti tu ide, ale pravdu rozhodne nemáš, čo sa týka motorov. Ja nie som nejaký odborník na motory, alebo servisák. Len ti tu napíšem čo som sa dopočul od kompetentnejších ako som ja.
1. Príbeh : Nové Mondeo s EcoBoost motorom na nemeckej dialnici vybuchol motor /roztrhol sa blok motora/. Bol naložený a teda aj ho "trochu" vytočil. Oprava výmena motora. Motor nevydržal ?
2. Origoš servis Fordu má na sklade 6 nových EcoBoost motorov, čo voľakedy nemal skladom ani jeden nový motor. Nebolo treba ...
3. V servise ti povedia, že zrejme si budeme musieť zvyknúť, že nové eko-motory vydržia max 100 000 km, tie staré sa predpokladalo tak 400 000 km. A že zopár motorov už vymenili ...
Takže mňa ani nemusia zaujímať krúžky piestov, ložiská ... stačí len chodiť s otovrenými očami ...
Potom si napr. takýto článok prečítaš : https://www.autoforum.cz/technika/proc- ... ni-duvody/ ... tak zrejme na tom niečo bude. Fyziku neoklameš, len sami seba môžeme (dočasne) klamať.
1. Príbeh : Nové Mondeo s EcoBoost motorom na nemeckej dialnici vybuchol motor /roztrhol sa blok motora/. Bol naložený a teda aj ho "trochu" vytočil. Oprava výmena motora. Motor nevydržal ?
2. Origoš servis Fordu má na sklade 6 nových EcoBoost motorov, čo voľakedy nemal skladom ani jeden nový motor. Nebolo treba ...
3. V servise ti povedia, že zrejme si budeme musieť zvyknúť, že nové eko-motory vydržia max 100 000 km, tie staré sa predpokladalo tak 400 000 km. A že zopár motorov už vymenili ...
Takže mňa ani nemusia zaujímať krúžky piestov, ložiská ... stačí len chodiť s otovrenými očami ...
Potom si napr. takýto článok prečítaš : https://www.autoforum.cz/technika/proc- ... ni-duvody/ ... tak zrejme na tom niečo bude. Fyziku neoklameš, len sami seba môžeme (dočasne) klamať.
Ford S-Max II 2.0 TDCI, 2017, 110kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
O 1,6 ecoboostech toho je tu dost.Na starou atmosféru naroubováné turbo a přímej vstřik a takhle to dopadlo.Byla ta stará 1,6 ošulená nabo se to dneska dělá z lepších materiálů,že se tohle už neděje.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A toto k comu? Zrazu sem vylepis svoje dojmy, osocis, ze nemam pravdu a zacnes splietat uplne od veci. Takze, v com nemam pravdu?Tomas_1 píše: 26.09.2020 15:20 Stano: Teda neviem o čo ti tu ide, ale pravdu rozhodne nemáš, čo sa týka motorov. Ja nie som nejaký odborník na motory, alebo servisák. Len ti tu napíšem čo som sa dopočul od kompetentnejších ako som ja.
1. Príbeh : Nové Mondeo s EcoBoost motorom na nemeckej dialnici vybuchol motor /roztrhol sa blok motora/. Bol naložený a teda aj ho "trochu" vytočil. Oprava výmena motora. Motor nevydržal ?
2. Origoš servis Fordu má na sklade 6 nových EcoBoost motorov, čo voľakedy nemal skladom ani jeden nový motor. Nebolo treba ...
3. V servise ti povedia, že zrejme si budeme musieť zvyknúť, že nové eko-motory vydržia max 100 000 km, tie staré sa predpokladalo tak 400 000 km. A že zopár motorov už vymenili ...
Takže mňa ani nemusia zaujímať krúžky piestov, ložiská ... stačí len chodiť s otovrenými očami ...
Potom si napr. takýto článok prečítaš : https://www.autoforum.cz/technika/proc- ... ni-duvody/ ... tak zrejme na tom niečo bude. Fyziku neoklameš, len sami seba môžeme (dočasne) klamať.
Este ti pre istotu okopirujem moj predchadzajuci prispevok:
Mas dve auta. Povedzme Fiesta. Na jazdenie 10-15t km rocne. Jedno ma motor so zarukou 200t km. A druhe ma zaruku 500t km, ale stoji o 20% navyse. Ktore auto si kupis?
Dnesne auta su v pomere k priemernemu platu velmi lacne. Pred 20 rokmi stali v absolutnych cenach viac a platy boli podstatne nizsie. To, preco mozu byt take lacne, je aj vdaka takemuto setreniu. Aj dnes sa daju kupit trvacne auta. Ale nestoja 14tisic eur.
A ze sa z casu na cas nieco poserie... To sa stavalo vzdy. A deje sa to nielen pri autach.
- Tomas_1
- Nováček
- Příspěvky: 146
- Registrován: 30.03.2008 08:13
- Bydliště: Hlohovec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ale to nie sú moje dojmy, ako to čítaš ? To je dnešná realita. A v čom nemáš pravdu ? Reagujem na to, ako si "sprdol" Ballu.stano. píše: 26.09.2020 16:40 A toto k comu? Zrazu sem vylepis svoje dojmy, osocis, ze nemam pravdu a zacnes splietat uplne od veci. Takze, v com nemam pravdu?
Este ti pre istotu okopirujem moj predchadzajuci prispevok:
Mas dve auta. Povedzme Fiesta. Na jazdenie 10-15t km rocne. Jedno ma motor so zarukou 200t km. A druhe ma zaruku 500t km, ale stoji o 20% navyse. Ktore auto si kupis?
Dnesne auta su v pomere k priemernemu platu velmi lacne. Pred 20 rokmi stali v absolutnych cenach viac a platy boli podstatne nizsie. To, preco mozu byt take lacne, je aj vdaka takemuto setreniu. Aj dnes sa daju kupit trvacne auta. Ale nestoja 14tisic eur.
A ze sa z casu na cas nieco poserie... To sa stavalo vzdy. A deje sa to nielen pri autach.
A ten tvoj príklad ? Nerobí sa dnes všetko toto okolo áut, kvôli ekológii ? Takže podľa teba je ekologickejšie vyrobiť jedno auto, alebo tri ?
Vieš reagoval som na teba len preto, pretože mi niekoho pripomínaš ...
Ford S-Max II 2.0 TDCI, 2017, 110kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak si pozri par prispevkov naspat. Ked som ho podla teba sprdol. Nech vidis styl a uroven vyjadrovania na ktoru som reagoval.
A kde mas vyrobenie jedneho alebo troch aut? Stale nechapes, co som pisal?
A kde mas vyrobenie jedneho alebo troch aut? Stale nechapes, co som pisal?
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 760
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
"levné" jsou, protože se sdílí vývoj i výroba a díky masové produkci/automatizaci (to platí pro více oborů např. i IT se výroba čipů a ostatních komponentů násobně prodražuje, ale cena nestoupá do závratných výšin i přes ohromnou inflaci .. kdo si pamatuje ceny např. PC v devadesátkách, tak ví a to ty PC v podstatě nic neuměli)
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Pred 20 rokmi neboli az take lacne. Tiez sa vyrabali masovo - aj ked nie v takom mnozstve ako teraz.
Presne ako pises, porovnanie s pocitacmi. A to vtedy rocne pocitace boli zastarane a dvojrocne uz na pokraji moralnej zivotnosti. Kto chcel hrat najnovsie hry, na dvojrocnom zeleze musel vyrazne sekat detaily.
Cim viac ich ludia kupovali, tym lepsie sa rozpustila cena vyvoja medzi predane kusy a tym mohli byt lacnejsie, co zas podporilo predajnost.
Presne ako pises, porovnanie s pocitacmi. A to vtedy rocne pocitace boli zastarane a dvojrocne uz na pokraji moralnej zivotnosti. Kto chcel hrat najnovsie hry, na dvojrocnom zeleze musel vyrazne sekat detaily.
Cim viac ich ludia kupovali, tym lepsie sa rozpustila cena vyvoja medzi predane kusy a tym mohli byt lacnejsie, co zas podporilo predajnost.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 760
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
takový drobný detail před 20 lety byla vozidla jednodušší a vyráběla se cca 1/2 toho co v současnosti(jasně tenhle rok bude asi slabší kvůli COVID) a to se toho ještě tolik nesdílelo(to se začlo rozjíždět až krátce na to) .. a ve výsledku se začalo sdílet i mezi různými výrobci nejen v rámci koncernu(IVI, motory, konstrukční prvky atd.) a přesně o tom to je i přes extrémní navýšení obtížnosti a nákladnosti výroby IT cena výrazně klesla(nejen za jednotku výkonu, ale všeobecně), protože se náklady rozpustí v počtu prodaných kusů ..
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ved PC to iste a objemy boli este mensie ako polovica. Staci pozriet cenu vyrobnych liniek mikrocipov (najlepsie cely FAB). Posledne roky to ide do zavratnych vysin. Volakedy nasvecovali wafery pomaly v kazdej garazi, dnes drzia krok iba Samsung, Intel, TSMC. Dalsi bud vyrabaju pamate (jednoduchsie na vyrobu) alebo dobiehaju linky na starsich vyrobnych procesoch.blackbox80 píše: 27.09.2020 08:46 takový drobný detail před 20 lety byla vozidla jednodušší a vyráběla se cca 1/2 toho co v současnosti
S motormi a autami celkovo je to to iste. Nemoze si kazda automoblika dovolit drzat komplet paletu motorov. No taketo partnerstva tu boli aj pred 20 rokmi. Ved napriklad Focus Mk1 mal v Europe benzinaky z Japonska. Podvozok tiez zdielal s Mazdou a Volvom.
- Tomas_1
- Nováček
- Příspěvky: 146
- Registrován: 30.03.2008 08:13
- Bydliště: Hlohovec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Podľa mňa si ho práveže nesprdol, preto to aj je v úvodzovkách. Ty si iný štýl a úroveňstano. píše: 26.09.2020 22:23 Tak si pozri par prispevkov naspat. Ked som ho podla teba sprdol. Nech vidis styl a uroven vyjadrovania na ktoru som reagoval.
A kde mas vyrobenie jedneho alebo troch aut? Stale nechapes, co som pisal?

1. A si nepochopil ... keď budem mať v priebehu 12 rokov 1 auto, alebo vystriedam 3 autá, čo je podľa teba ekologickejšie ?
2. Máš auto s trojvalcovým motorom ?
Naposledy upravil(a) Tomas_1 dne 27.09.2020 10:39, celkem upraveno 1 x.
Ford S-Max II 2.0 TDCI, 2017, 110kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 760
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Stano já netvrdil, že jsou auta levné hlavně díky šetření
- no nevím s tou gárží je to hodně ujetá představa ..
- baví tě psát skoro o tom samém co bylo v předešlém postu ?
a najednou je to jinak než jsi sám tvrdil divné
abych se vrátil k tomu downsizing(u), tak je celkem logické, že více namáhané materiály budou více trpět a světší pravděpodobností se dříve odporoučí do věčných lovišť

- no nevím s tou gárží je to hodně ujetá představa ..
- baví tě psát skoro o tom samém co bylo v předešlém postu ?



abych se vrátil k tomu downsizing(u), tak je celkem logické, že více namáhané materiály budou více trpět a světší pravděpodobností se dříve odporoučí do věčných lovišť
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
takze len z hlavy: Motorola, ON Semiconductor, ST micro, IBM, AMD, Broadcom, Micron, HiSilicon, Texas Instruments, S3, Hitachi, Toshiba, ON
Nepisem to iste, ked tak, doplnim nieco. Ale netvrdim, ze si to pisal ty.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 760
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
jako fakt gárážová výroba ?stano. píše: 27.09.2020 11:26 takze len z hlavy: Motorola, ON Semiconductor, ST micro, IBM, AMD, Broadcom, Micron, HiSilicon, Texas Instruments, S3, Hitachi, Toshiba, ON
Nepisem to iste, ked tak, doplnim nieco. Ale netvrdim, ze si to pisal ty.

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host