
turbo, matne si vzpominam, ze pri testu 2,0 ST neco takoveho rikali, ze je tam turbo velikosti 20 koruny, nemuzu posoudit, nevidel jsem
klika, porovnej si velikostne 3valec s treba 1,6 fordem, delal jsi tusim GO, tak jsi videl jak je velika, u novych motoru je spise problem ta velikost lozisek a ulozeni, pro co nejmensi odpor co zkracuje zivotnost, sam jsi napsal ze je blbost aby to dneska vydrzelo 1/2 mil km, navic jde o vydrz motoru a ten se netestuje na kazdy +-3 roky novy model, motor a co bylo pricinou jeho krachu se moc nezjistuje kdyz se meni rovnou celej
ten olej, proc se doporucuje vymena po 10-15k km a ne jako ze zacatku 30-40k km, protoze ten olej nestaci cistit filtr a stava se, ze pri zaneseni nedoda potrebne mnozstvi, treba pri studenem motoru nebo ve vys. otackach a pak tam pusti obtokem spinavej, no a diky vetsi karbonizaci to neni to prave orechove pro motor
ten retez byl podle me priklad, to je nasledek mit co nejnizsi celkovy odpor motoru, tedy jeho jednotlivych casti
krouzky, to same, co udelas pro zmenseni odporu(treni), das min krouzku nebo je zmensis ne?
mit tuhle malou 3v babetu, jak by rekl klasik


celkove byl tenhle clanek o novych typech motoru a nejen o sekackovych verzich

