
Studený motor
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- abe
- Junior
- Příspěvky: 201
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bohumin
ještě to startováni přes druhou baterku!Dozvěděl jsem se že to není o tom připojit z druhého auta plus na plus(to je v pořádku),ale jak se dává mínus na mínus to dělají asi všichni.Tak je psáno podle správnosti plus na plus a mínus na kostru né na minusový pol.Trochu jsem se dohadovali v práci a podle brožury DIESEL AGREGÁTU (elektrocentrála) startováni s pomocným zdrojem se startuje (mínus) přes kostru né na pol.Kluci to skoušeli a byla to pravda,dali poli na sebe a zdroj se choval jako vybity,pak to dali přes kostru a startér točil jako diví.Jen tak ke startováni z druhého auta 

- martyG
- Pokročilý
- Příspěvky: 812
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trenčín
- opicak
- Junior
- Příspěvky: 342
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Baterku jsem zatím ještě nekoupil, nějak mi to nesedí a mám pochybnosti
Dnes jsem v práci ještě baterku měřil - vymontovaná z auta na měřáku 13V pod zatížením 200A klesne na 11V a drží. Snad nekecám - houby tomu rozumím - dělal mi to odborník. V autě po zapnutí klíčku 13V v okamžiku startu klesne na 11,3V. Nechápu
Jak může při měření diagnostikou v servisní zásuvce ukazovat diagnostika při startu napětí kolem 9V a při měření přímo na baterii 11,3V
Jsem z toho jelen. Dnes baterie vypadala jako bezchybná. Celý den jsem ji nabíjel a pak auto proháněl Ostravou. Ani jediný problém!! Ale to nebyl ani před tím kromě startování ráno.Uvidím zítra - v 6 jdu startovat. Fakt to nechápu.










focus 1.8 TDCi 85kW kombi,rok výroby 2002, výbava GHIA


- ronin
- Nováček
- Příspěvky: 135
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lanškrounsko
Je to jak píšeš,když dáš (-) na (-) tak v podstatě nabíjiš vybitou baterku.Vždy se má dát mínus na kostru a pokud možno nejblíže ke startéru,protože potom dostane nejvíce proudu na start.(startér)abe píše:ještě to startováni přes druhou baterku!Dozvěděl jsem se že to není o tom připojit z druhého auta plus na plus(to je v pořádku),ale jak se dává mínus na mínus to dělají asi všichni.Tak je psáno podle správnosti plus na plus a mínus na kostru né na minusový pol.Trochu jsem se dohadovali v práci a podle brožury DIESEL AGREGÁTU (elektrocentrála) startováni s pomocným zdrojem se startuje (mínus) přes kostru né na pol.Kluci to skoušeli a byla to pravda,dali poli na sebe a zdroj se choval jako vybity,pak to dali přes kostru a startér točil jako diví.Jen tak ke startováni z druhého auta
-
- Nováček
- Příspěvky: 98
- Registrován: 02.02.2008 03:18
inak tak to robi kamos ze to da na kostru. Ktora cast minusu ma ist na kostru ? Ta v mojom vybytom aute alebo ta cast v aute ktore ma startuje?
Ronin : inak sa mi nezda ze by zalezalo ci das blizsie alebo dalej od startera. To podla mna nemoze mat vplyv. Zalezi skor natom najst kostru kde sa ti podari urobit najvatsiu dotykovu plochu.
Ronin : inak sa mi nezda ze by zalezalo ci das blizsie alebo dalej od startera. To podla mna nemoze mat vplyv. Zalezi skor natom najst kostru kde sa ti podari urobit najvatsiu dotykovu plochu.
FOFO 1.8 Tdci 74 kW r.v. 2004
-
- Nováček
- Příspěvky: 98
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Takze mi volali zo servisu . Chyba sa nasla. Je to odpaleny starter. Rozsypany rotor plus nejake magnetky vypadnute. Vobec nechapali ze vobec ten starter tocil a nebolo to na nom ani moc poznat.. Najhorsie je ze sa to neda repasovat a tak sa musi kupit novy Vo Forde 9900 skk a zohnal som zatial za 8600. Ak niekto ma starter alebo vie zohnat lacnejsie tak mi dajte prosim vediet. Dikes.
FOFO 1.8 Tdci 74 kW r.v. 2004
- abe
- Junior
- Příspěvky: 201
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bohumin
Takže nakonec špatné starty mohou byt i startérem
Ono asi na tom něco bude,buď fakt ta baterka která to pořádně neroztočí nebo přídřený startér.Ale že by nešel zrepasovat startér se mi nezdá,protože jsem to jednu dobu zjišťovál,když jsem si myslel že to může byt taky startérem,protože to někdy rychle zatočilo motorem a někdy se mi zdálo že to bylo líne.Pán opravář mi řek,že je to ještě mladé na to aby byl špatný,že pokaď točí,tak ho nechat napokoji.Jinak když budu chtit,tak ho proměři.Ale jinak že jde zrepasovat,takže zkus to ještě pozjišťovat
Jinak mi repasovál alternátor a spokojenost
A baterka už se veze,objednal jsem ji přes internet VARTA SILVER DYNAMIC 74Ah/750A docela nářez a cena je taky nářez 3500kč doufám že to bude ta baterie
dám pak vědět 





-
- Nováček
- Příspěvky: 98
- Registrován: 02.02.2008 03:18
abe
Ono to zalezi od toho co sa ti na startery pokazi. Mne sa rozsipal rotor a ten sa neda solo zohnat takze smola. Mam to od jedneho dobreho elektrikara potvrdene a ten mi uz zopar starterov a alternatotov zrepasoval. Mozno je ten moj starter na tom tak zle ze sa to proste neda.
Inak aj tak mi je divne ze mne sa zdalo ze toci v pohode bez nejakych problemou a pri tom je kaput. Este sa moze stat ze mi vymenia starter a auto nebude nadalej dobre startovat. To ich v tom servise asi ukrizujem.
Inak aj tak mi je divne ze mne sa zdalo ze toci v pohode bez nejakych problemou a pri tom je kaput. Este sa moze stat ze mi vymenia starter a auto nebude nadalej dobre startovat. To ich v tom servise asi ukrizujem.

FOFO 1.8 Tdci 74 kW r.v. 2004
- abe
- Junior
- Příspěvky: 201
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bohumin
Tak to jo,to už asi nikdo nedá dohromady.Možna ho kluci servismeni rozebrali a teď neví jak ho dát do dohromady
a proto to bylo možná tím startérem
Ale né,konec srandy.Jestli ten starter byl fakt chytli,tak to mohli být ty špatné starty tím.Třeba větši odběr než normálně,kdy baterka dostala pořádny proudovy šok při startu(tím pádem pokles napětí) a napětí napřiklad pro řid.jednotku a jiné el. součásky(vstřik atd.) už nebylo dostatečné a jedno s druhým,těžko říct.Samozřejmně jak ti to opraví,tak dej vědět jestli je už všechno O.K. 



- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Starter bude mit asi nejake lamely na rotoru zkratovane, a proto nekdy startuje v pohode s malym poklesem napeti a jindy s velkym poklesem napeti, zalezi, v ktere poloze zustane rotor stat. Bud se da zkrat odstranit, pretocenim komutatoru a vyskrabanim izolace mezi lamelami nebo je zkrat ve vinuti a do takove opravy se opravdu nikomu nechce. Vinuti neni jednoduche a znovu pripojeni k lamelam jeste slozitejsi.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů