Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4038
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od djdekl » 09.09.2020 12:20

U jakyho modelu ? Posli VIN

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13539
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 09.09.2020 12:56

1,5TDCi, Cmax, Grand Cmax, mal by aj Focus a Fiesta

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4062
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Sentik » 09.09.2020 14:03

Stanley_vy píše: 09.09.2020 11:03 Já otevřeně přiznám, že nového Focuse bych si aktuálně nekoupil. Teda koupil, ale jedině ST. Tříválec nechci. Ne, že bych mu nevěřil nebo si myslel, že je horší než čtyřválec. Jen se mi úplně nelíbí tříválec do auta takové velikosti k využití, které mám já (paralela atmo x turbobenzin). Ale nebudu nikoho přesvědčovat o tom, že mu nemůže/nebude dobře sloužit a potají ho určitě vymění. To už zavání fanatismem a trollením.
Přesně, já to viděl stejně. Přitom i ze zkušenosti co s tím mám, ten 3válec 1.5 jede naprosto v pohodě, 90 procent (víc? :roll: ) by vůbec nepoznalo, co v tom vlastně je a je jim to naprosto fuk, jede to fajn.
Já bych měl spíš takovej psycho blok, ale věřím, že těm co ho maj, poslouží nakonec hodně dobře.

Jinak u vás to vidím pořád na nový Galaxy nebo Smaxe a jak už jsem psal jinde, věřím, že u něj stejně nakonec skončíš :mrgreen: Bezpečnost a klídek na duši pro manželku a potomka na prvním místě, takže .. rozflákat prasátko, rozprodat vozový park a mazat do showroomu :mrgreen:
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
321910336
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1071
Registrován: 20.01.2012 23:10
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od 321910336 » 09.09.2020 17:33

Škoda že corona zkreslí údaje. Bylo by fajn porovnat prodejní čísla Dacie, kdy prodávali atmosféry a teď kdy přecházejí na turbomotory. Ještě nedávno byla 1.6i jasná volba a musí přeci všem kromě pirátů silnic stačit. Teď piloti Dacie zase na diskuzích pláčou, jak fašistická EU zakázala 1.3 Tce
Ford Focus 2018 1.0 92 kw Titanium Obrázek
Ford Focus 2007 1.6 74 kW Trend LPG

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13539
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 09.09.2020 18:15

Akoze zakazala? Ved Renaulty predavaju s novym 1.33TCe.
Dacia ma v ponuke bezproblemovy 0.9TCe s nepriamym vstrekom.

Uživatelský avatar
321910336
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1071
Registrován: 20.01.2012 23:10
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od 321910336 » 09.09.2020 19:54

0.9 tce je starej, teď je novej 1.0 tce a v Dusteru byl 1.3 tce 110kw, ale moc se prodávál= hodně pokut za emise
Ford Focus 2018 1.0 92 kw Titanium Obrázek
Ford Focus 2007 1.6 74 kW Trend LPG

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13539
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 09.09.2020 19:58

Je stary a bezproblemovy. Do Dacii isli vzdy generacne starsie (odladene) veci z Renaultu a Renault nasadzoval novinky. Preto aj Dacia ma (stale) starsi 0,9TCe a Renault uz (novsi) 1,0TCe.

Konkretne Duster to mal neviem ako. No narovinu, to auto ma aerodynamiku krabice od topanok (ako mnoho dalsich). Takze tam sa nahanaju asi za kazdym mililitrom spotreby.

Uživatelský avatar
321910336
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1071
Registrován: 20.01.2012 23:10
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od 321910336 » 09.09.2020 20:16

0.9 už jen v dobíhajících modelech a v Dusteru snad ani nebyl. Tam už jen tříválec turbo 1.0, nebo nafta.
Ford Focus 2018 1.0 92 kw Titanium Obrázek
Ford Focus 2007 1.6 74 kW Trend LPG

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13539
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 09.09.2020 20:21

Pisem, ze Duster neviem. Logan, Sandero, Lodgy a myslim ze aj Dokker mali (aj) 0,9TCe. Teraz Lodgy 1,33TCe a naftu, Dokker iba nafta.

Duster 1,33TCe ved maju v cenniku :?:

Uživatelský avatar
321910336
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1071
Registrován: 20.01.2012 23:10
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od 321910336 » 09.09.2020 20:56

V konfigurátoru už není. Jde mi o to, že ti, co by si nikdy nic než 1.6i nekoupili teď potichu přejdou na litrový tříválec s turbem.
Ford Focus 2018 1.0 92 kw Titanium Obrázek
Ford Focus 2007 1.6 74 kW Trend LPG

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4976
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 09.09.2020 21:19

Ono nic jinýho jim nezbyde.Ta 1,6 nebyl zrovna trhač asfaltu.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 09.09.2020 21:22

A většina bude spokojená, protože to pojede od nižších otáček a jízdní komfort bude někde jinde! A O TOM TO JE!!!!!

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 09.09.2020 21:38

Jizdni komfort jinde? Kdyz to dole ma o par Nm vic a nahore to dostává na prdel od atmosky... no nevim..Porovnavat Nm pri 1500, aby neco vyslo pro litr,je demagogie. 1500 ot.neni dobre ani pro jeden motor.
Ja teda radeji motor,kde ten nejaky vykon ma aspon nahore. Dole je to k prdu, kdyz to pri akceleraci pak umira...
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13539
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 09.09.2020 21:51

Velmi vela ludi v zivote nevytoci motor cez 4000 otacok - lebo to prilis huci, lebo nechcu pokazit motor, lebo to potom vela zerie.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 10.09.2020 08:10

no vidíš, přitom jednoznačně pravdivý je jen ten první důvod.
Pokazit motor - je to přesně naopak, pro motor je dobré ho občas prohnat. Nízké otáčky při zátěži nesvědčí žádnému motoru.
Spotřeba - i vyšší otáčky můžou být ve spotřebě příznivější, hlavně při záteži.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů