Atmosféra vs. downsizing motory
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4038
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13539
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
1,5TDCi, Cmax, Grand Cmax, mal by aj Focus a Fiesta
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 4062
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Přesně, já to viděl stejně. Přitom i ze zkušenosti co s tím mám, ten 3válec 1.5 jede naprosto v pohodě, 90 procent (víc?Stanley_vy píše: 09.09.2020 11:03 Já otevřeně přiznám, že nového Focuse bych si aktuálně nekoupil. Teda koupil, ale jedině ST. Tříválec nechci. Ne, že bych mu nevěřil nebo si myslel, že je horší než čtyřválec. Jen se mi úplně nelíbí tříválec do auta takové velikosti k využití, které mám já (paralela atmo x turbobenzin). Ale nebudu nikoho přesvědčovat o tom, že mu nemůže/nebude dobře sloužit a potají ho určitě vymění. To už zavání fanatismem a trollením.

Já bych měl spíš takovej psycho blok, ale věřím, že těm co ho maj, poslouží nakonec hodně dobře.
Jinak u vás to vidím pořád na nový Galaxy nebo Smaxe a jak už jsem psal jinde, věřím, že u něj stejně nakonec skončíš


Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Škoda že corona zkreslí údaje. Bylo by fajn porovnat prodejní čísla Dacie, kdy prodávali atmosféry a teď kdy přecházejí na turbomotory. Ještě nedávno byla 1.6i jasná volba a musí přeci všem kromě pirátů silnic stačit. Teď piloti Dacie zase na diskuzích pláčou, jak fašistická EU zakázala 1.3 Tce
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13539
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Akoze zakazala? Ved Renaulty predavaju s novym 1.33TCe.
Dacia ma v ponuke bezproblemovy 0.9TCe s nepriamym vstrekom.
Dacia ma v ponuke bezproblemovy 0.9TCe s nepriamym vstrekom.
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
0.9 tce je starej, teď je novej 1.0 tce a v Dusteru byl 1.3 tce 110kw, ale moc se prodávál= hodně pokut za emise
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13539
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Je stary a bezproblemovy. Do Dacii isli vzdy generacne starsie (odladene) veci z Renaultu a Renault nasadzoval novinky. Preto aj Dacia ma (stale) starsi 0,9TCe a Renault uz (novsi) 1,0TCe.
Konkretne Duster to mal neviem ako. No narovinu, to auto ma aerodynamiku krabice od topanok (ako mnoho dalsich). Takze tam sa nahanaju asi za kazdym mililitrom spotreby.
Konkretne Duster to mal neviem ako. No narovinu, to auto ma aerodynamiku krabice od topanok (ako mnoho dalsich). Takze tam sa nahanaju asi za kazdym mililitrom spotreby.
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
0.9 už jen v dobíhajících modelech a v Dusteru snad ani nebyl. Tam už jen tříválec turbo 1.0, nebo nafta.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13539
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Pisem, ze Duster neviem. Logan, Sandero, Lodgy a myslim ze aj Dokker mali (aj) 0,9TCe. Teraz Lodgy 1,33TCe a naftu, Dokker iba nafta.
Duster 1,33TCe ved maju v cenniku
Duster 1,33TCe ved maju v cenniku

- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
V konfigurátoru už není. Jde mi o to, že ti, co by si nikdy nic než 1.6i nekoupili teď potichu přejdou na litrový tříválec s turbem.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ono nic jinýho jim nezbyde.Ta 1,6 nebyl zrovna trhač asfaltu.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A většina bude spokojená, protože to pojede od nižších otáček a jízdní komfort bude někde jinde! A O TOM TO JE!!!!!
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jizdni komfort jinde? Kdyz to dole ma o par Nm vic a nahore to dostává na prdel od atmosky... no nevim..Porovnavat Nm pri 1500, aby neco vyslo pro litr,je demagogie. 1500 ot.neni dobre ani pro jeden motor.
Ja teda radeji motor,kde ten nejaky vykon ma aspon nahore. Dole je to k prdu, kdyz to pri akceleraci pak umira...
Ja teda radeji motor,kde ten nejaky vykon ma aspon nahore. Dole je to k prdu, kdyz to pri akceleraci pak umira...
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13539
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Velmi vela ludi v zivote nevytoci motor cez 4000 otacok - lebo to prilis huci, lebo nechcu pokazit motor, lebo to potom vela zerie.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
no vidíš, přitom jednoznačně pravdivý je jen ten první důvod.
Pokazit motor - je to přesně naopak, pro motor je dobré ho občas prohnat. Nízké otáčky při zátěži nesvědčí žádnému motoru.
Spotřeba - i vyšší otáčky můžou být ve spotřebě příznivější, hlavně při záteži.
Pokazit motor - je to přesně naopak, pro motor je dobré ho občas prohnat. Nízké otáčky při zátěži nesvědčí žádnému motoru.
Spotřeba - i vyšší otáčky můžou být ve spotřebě příznivější, hlavně při záteži.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů