Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 04.09.2020 12:26

Na escortu jsem menil jen volnobezny ventil a termostat. Jinak nic. A mam pocit, ze uz zetec jezdil na A1, nebo ne? Mel skoro 200tkm a nic mu nebylo, krome lehke rzi na lemech blatniku.
Na duratecu z 2001 jsem resil sani, na soucasnem z 2010 nic.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4976
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 04.09.2020 12:27

U escorta byl hlavní problém kastle,shnila dřív než se něco zásadního stačilo vysypat.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 04.09.2020 12:36

Jak kterej, ale vlastně jo, protoze jinak to melo životnost hodne dlouhou. Ani spojku jsem neměnil,proste nic. Proti S125 to byl ale Mercedes :-D
Na mondeu 2001 zase kvetly dvere dole zevnitr a trochu pak i prahy za prednim kolem.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3126
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od jenikHK » 04.09.2020 12:40

ballu píše: 04.09.2020 12:08 A co píši, prkotiny, žádný kleknutí. U mondea to bylo trochu jiné, tam byl základ pro průser zadělán od začátku . Tlakem na emise a použití již z linky lehkoběžných olejů A1. V tehdejší době pramalé kvality a k tomu motor nebyl uzpůsoben a neumazal se. Základem byl stále blok s klikou a písty ze Siéry. Jen se navěšaly na něj ekologické chujoviny a ty se převážně sraly.
Ze kterého motoru, respektive bloku, Duratecy vychází?
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4038
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od djdekl » 04.09.2020 13:05

No ze Sierry urcite ne :-) Escorti Zetec jezdil taky na "vodicku" a bez problemu

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 04.09.2020 13:17

Takze A1, co? Tenkrát jsem si jeste olej neměnil, jen vim, ze mi mechanik vzdycky rikal, ze tam da fordi Castrol. Tehdy jsem ani netusil, co to znamená.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
321910336
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1071
Registrován: 20.01.2012 23:10
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od 321910336 » 04.09.2020 18:12

A neměli jste internet, diskuzní fóra a další, takže komu se to vysralo, postěžoval si doma Mařce a dal to Frantovi do opravy. Dneska Pepíkovy z horní dolní praskne píst a ví to celý svět.
Ford Focus 2018 1.0 92 kw Titanium Obrázek
Ford Focus 2007 1.6 74 kW Trend LPG

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 04.09.2020 22:37

Tenkrát ses k informacim dostal taky, pokud jsi znal nekoho od fochu.
No témat na prasklej pist tu máme dost, tak asi na tom neco bude :)
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6882
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Karel2 » 05.09.2020 11:56

http://dfens-cz.com/skoro-100-000-km-s-1-2-tsi/ zajimave cteni o problemech ktere "neexistuji" :mrgreen:
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 05.09.2020 12:23

Takhle spatny ecoboosty ale nejsou. Tyhle tsi byly totální omyl.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 05.09.2020 13:10

Musím ty chlapy u piva zdrbat, co mně navykládali, ikdyž v servisech šéfují. Jen haní skvělou koncepci.😨
Ten Vaculík v testu po 114 tisících měl pravdu. Nejlepší, co se může na trhu koupit.👍🏻🤣🤣🤣
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 05.09.2020 13:22

Hlavne je zdrbej, proc to neni ve statistikach, jak by si tu mnozi prali :-) jj, insider informace jsou fakt nekdy k nezaplaceni.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 05.09.2020 13:38

Kdyby to udělali, tak okamžitě nešéfují servisu aut , ale tak akorát servisu praček.🤣🤣🤣🤣
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 05.09.2020 13:50

Je mi to jasný. Koho chleba jis...
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6882
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Karel2 » 05.09.2020 15:03

321910336 píše: 04.09.2020 18:12 A neměli jste internet, diskuzní fóra a další, takže komu se to vysralo, postěžoval si doma Mařce a dal to Frantovi do opravy. Dneska Pepíkovy z horní dolní praskne píst a ví to celý svět.
no konkretne esco, puma, scorpio sierra a dalsi na fordfans foru jsou tu pekne dlouho, nepodarilo se mne dohledat od kdy, snad jeho letity clenove vzpomenou, takze i historie zminovanych motoru je celkem znama :D
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů