Ze Tobe vadi, ze v atmosce je spatne slyset, jak mlada rve?smoula píše: 03.09.2020 13:43 A to je to o čem mluvímS turbobenzínem bys mohl jet mnohem rychleji a přítelkyně si bude chrochtat, nebo tě vzrušovat
![]()

Ze Tobe vadi, ze v atmosce je spatne slyset, jak mlada rve?smoula píše: 03.09.2020 13:43 A to je to o čem mluvímS turbobenzínem bys mohl jet mnohem rychleji a přítelkyně si bude chrochtat, nebo tě vzrušovat
![]()
No zrovna escort 1.6/1.8 byl 16V s krasne dlouhymi kvalty... pri 130 km/h 3250 ot., paradajenikHK píše: 03.09.2020 16:01 Vy jste ale pamětníci![]()
Ještě před atmosférama s krátkými převody byly aji atmosféry s dlouhými. Ale to byly ještě doby dvouventilu, většina ctyrventilu byla nahnana do otáček (aby využila výhod ctyrventilu).
Ona je to též otázka rozsahu převodovky, ne jen kolik má převodových stupňů.
To sice ano, ale to resis tlumeni vozu v prubehu casu a to se opravdu zlepsuje. Ale pokud motor toci 4000 nebo 3000, bude to vzdy rozdil a to je dane vyhradne prevodovkou a charakterem motoru. Ono 3000 v dieselu je taky neco jineho nez v benzinu.fofok píše: 03.09.2020 16:13 Hlučnost není daná převodovkou ani atmosféramaje to i konstrukcí a úsporou materiálu.Fofo 2 můžeš vycpávat čím chceš a stejně bude hlučnej a některý dneska už možná všechny auta ve 180 točej víc než fofo2 ve 130 a jsou tichý jak lví pšouk,že i přítelkyni slyšíš šeptat.Stejně tak některý dnešní tichý auta můžeš vycpat navíc čím chceš a maximálně tak zlepšíš akustiku rádia.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 2 hosti