Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No fakt je, že těch motorů po smrti před 100tkm je nějak moc. A začínaj klekat i 1.5 EB. Toť realita, bohužel. Jak mně by se líbilo mít výkonný motor s plochou křivkou točivého momentu, který bude jezdit za 6l/100km. Ale je to něco za něco. Pokud tuhle loterii prohraješ, je to dost drahý. Několikanásobně víc, než když atmoška začne žrát olej a to už v drtivé většině má hodně namotáno. Je hloupost před tím zavírat oči a moudřejší to brát trochu sportovně. Většina TB těch 100tkm samozřejmě přežije.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5808
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Sorry jako, ale kde jsou ty klekajici motory? Tady na fóru je pár jednotlivců, nikdo že stálých členů, pár článků na autoforu od Prokopce, který Ford nesnáší až a hrob a???
Já už mám skoro 9000 km po smrtelne hranici 50k km a úplna pohodě. Vypadá to, že dam navzdory odbornika z Bohunic i první tehnickou na první motor!
Já už mám skoro 9000 km po smrtelne hranici 50k km a úplna pohodě. Vypadá to, že dam navzdory odbornika z Bohunic i první tehnickou na první motor!
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Kde jsou? V servisech. Tvuj jeden motor statistiky nedela.
Jak vis, ze v pohodě? Delal sis rozborku motoru?
Jak vis, ze v pohodě? Delal sis rozborku motoru?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24764
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
nejaka oficialni statistika by nebyla? nebo jsi jen rano kolem servisu a bylo tam plno? 

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Oficialni statistiky na tohle nikdo vyrábět nebude. Rikal mi to muj byvaly mechanik, který delal 20 let fordy.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Sem slyšel, říkal mi to známý, mám to od kamaráda, co má kamaráda! Pánové, to chce něco oficiálního, nebo z dobrého zdroje! 

-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Oficiálně bude automobilka ukazovat "podívejte se, kolik se nám toho sype"? To asi nemyslíš vážně...
On dělal fordy 20 let, má kontakty, takže není důvod mu nevěřit. Už když jsem přemýšlel o novém autě někdy v r. 2014, tak mě odrazoval od 1.6 EB, že to není dobře udělané.
Nicméně reakci JPP jsem očekával, můžu vám tu mazat třeba med kolem pusy, jak mám známý na fordí centrále, pokud to zlepší věrohodnost. Ale říkám, jak to je.
On dělal fordy 20 let, má kontakty, takže není důvod mu nevěřit. Už když jsem přemýšlel o novém autě někdy v r. 2014, tak mě odrazoval od 1.6 EB, že to není dobře udělané.
Nicméně reakci JPP jsem očekával, můžu vám tu mazat třeba med kolem pusy, jak mám známý na fordí centrále, pokud to zlepší věrohodnost. Ale říkám, jak to je.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
My chceme ale ty kleklý 1,5 EB.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Já třeba slyšel, že nad vadnými 1.5 EcoBoost se občas ztrácejí letadla a lodě. Zaručená informace, říkal mi to kámoš



- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6882
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
panove, at uz nekdo rekne jsou na h..., jsou perfektni, tak to nikdo nedokaze, protoze nejaky statistiky a podobne neexistuji, vzdy to bude jen JPP nebo neci nazor, snad se to da trochu zduvodnit, kde jsou pripady treba tady na foru, ale i to se da zpochybnit, ze je to 0,000 z celkoveho poctu motoru
v podstate se da zpochybnit jakykoliv nazor a na cokoliv 


Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Asi tak. Ja jsem tu nikde nepsal o tom, ze se rozsypou vsechny, nebo většina. Proste se ty zavady s pisty objevuji stale. Uvidíme, jak se to vyvine v case, o 1.6EB se taky dlouho psalo, jak jsou to skvele a spolehlive motory.
Kdo bude jezdit dalky, muze byt asi v klidu. Zvazit takovy motor musi ten, kdo jezdi v pro tyto motory nevhodhem rezimu.
Kdo bude jezdit dalky, muze byt asi v klidu. Zvazit takovy motor musi ten, kdo jezdi v pro tyto motory nevhodhem rezimu.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Dost mě tu baví obhajoba EB motorů od fordu lidma co mají motory od VW, které jsou větší "nedodělky"
Jeden motor (1.0tsi) má dlouhou jedničku, protože se do almary nevejde velké kolo
tím enormě stěžuje a zatěžuje spojku, manévrování atd...
Druhý motor (1.5tsi) je mnohem horší než 1.5EB (4r) nemá charakter, průběh výkonu, problém se sw)
Ale ok "pánové" přece jste doSPĚLI (někam), tak ve svém věku máte zapotřebí psát stylem ..."My chceme ale ty kleklý 1,5 EB......Já třeba slyšel, že nad vadnými 1.5 EcoBoost se občas ztrácejí letadla a lodě. Zaručená informace, říkal mi to kámoš"
Sem rád, že takové nedodělky nemám ve svém blízkém životním okolí a zvednu obočí nad sociální výbavou některých jen zde
Opovrhujete hospodskými řečmi, ale vy jste jako z bravíčka vystřižení - ale jen tak dále je to Vaše prezentace.
K věci.... moje priority (průběh výkonu, výkon vs. spotřeba, výdrž (komponentů), servis. náklady), zvuk, charakter.
Atmosféra vs. downsizing motory
maličké auto - atmo
rodiný hatch, kombi, sedan - atmohybrid (ford 2,5l
)
mé auto (kupé, sedan) - atmo (V6-V8 2,5-4l)

Jeden motor (1.0tsi) má dlouhou jedničku, protože se do almary nevejde velké kolo


Druhý motor (1.5tsi) je mnohem horší než 1.5EB (4r) nemá charakter, průběh výkonu, problém se sw)
Ale ok "pánové" přece jste doSPĚLI (někam), tak ve svém věku máte zapotřebí psát stylem ..."My chceme ale ty kleklý 1,5 EB......Já třeba slyšel, že nad vadnými 1.5 EcoBoost se občas ztrácejí letadla a lodě. Zaručená informace, říkal mi to kámoš"
Sem rád, že takové nedodělky nemám ve svém blízkém životním okolí a zvednu obočí nad sociální výbavou některých jen zde

Opovrhujete hospodskými řečmi, ale vy jste jako z bravíčka vystřižení - ale jen tak dále je to Vaše prezentace.
K věci.... moje priority (průběh výkonu, výkon vs. spotřeba, výdrž (komponentů), servis. náklady), zvuk, charakter.
Atmosféra vs. downsizing motory
maličké auto - atmo
rodiný hatch, kombi, sedan - atmohybrid (ford 2,5l

mé auto (kupé, sedan) - atmo (V6-V8 2,5-4l)
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jezdil si vůbec s tím 1.5 TSI? Nebo jenom plácáš a někde si to slyšel? Naopak, jeho průběh výkonu je vcelku lineární a táhne, bez nějaké turbo díry. Rozhodlě lepší než 1.6 TDCI co jsem měl kdysi dávno
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ne nejezdil... vycházím jen ze stránek SM a ano 1.6 tdci 66kw je nej motorizace v autě typu ff2.
Mám nula srovnání a tuním jen kamna, jsem v tomhle velmi omezen.
Mám nula srovnání a tuním jen kamna, jsem v tomhle velmi omezen.

- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Takže jsme opět u hospodských keců bez nějakých hlubších zkušeností a znalostí, které narozdíl od tebe máme a docela velké, neboť máme zkušenost jak TDCI, Duratecy a teď i turbobenzíny 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 3 hosti