Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 02.09.2020 21:49

No fakt je, že těch motorů po smrti před 100tkm je nějak moc. A začínaj klekat i 1.5 EB. Toť realita, bohužel. Jak mně by se líbilo mít výkonný motor s plochou křivkou točivého momentu, který bude jezdit za 6l/100km. Ale je to něco za něco. Pokud tuhle loterii prohraješ, je to dost drahý. Několikanásobně víc, než když atmoška začne žrát olej a to už v drtivé většině má hodně namotáno. Je hloupost před tím zavírat oči a moudřejší to brát trochu sportovně. Většina TB těch 100tkm samozřejmě přežije.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5808
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 02.09.2020 21:56

Sorry jako, ale kde jsou ty klekajici motory? Tady na fóru je pár jednotlivců, nikdo že stálých členů, pár článků na autoforu od Prokopce, který Ford nesnáší až a hrob a???

Já už mám skoro 9000 km po smrtelne hranici 50k km a úplna pohodě. Vypadá to, že dam navzdory odbornika z Bohunic i první tehnickou na první motor!

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 03.09.2020 07:04

Kde jsou? V servisech. Tvuj jeden motor statistiky nedela.
Jak vis, ze v pohodě? Delal sis rozborku motoru?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24764
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ZaQik » 03.09.2020 07:08

nejaka oficialni statistika by nebyla? nebo jsi jen rano kolem servisu a bylo tam plno? :)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 03.09.2020 07:48

Oficialni statistiky na tohle nikdo vyrábět nebude. Rikal mi to muj byvaly mechanik, který delal 20 let fordy.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 03.09.2020 08:02

Sem slyšel, říkal mi to známý, mám to od kamaráda, co má kamaráda! Pánové, to chce něco oficiálního, nebo z dobrého zdroje! :)

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 03.09.2020 08:42

Oficiálně bude automobilka ukazovat "podívejte se, kolik se nám toho sype"? To asi nemyslíš vážně...
On dělal fordy 20 let, má kontakty, takže není důvod mu nevěřit. Už když jsem přemýšlel o novém autě někdy v r. 2014, tak mě odrazoval od 1.6 EB, že to není dobře udělané.

Nicméně reakci JPP jsem očekával, můžu vám tu mazat třeba med kolem pusy, jak mám známý na fordí centrále, pokud to zlepší věrohodnost. Ale říkám, jak to je.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4976
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 03.09.2020 08:51

My chceme ale ty kleklý 1,5 EB.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 03.09.2020 09:15

Já třeba slyšel, že nad vadnými 1.5 EcoBoost se občas ztrácejí letadla a lodě. Zaručená informace, říkal mi to kámoš :mrgreen: :mrgreen:

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6882
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Karel2 » 03.09.2020 09:20

panove, at uz nekdo rekne jsou na h..., jsou perfektni, tak to nikdo nedokaze, protoze nejaky statistiky a podobne neexistuji, vzdy to bude jen JPP nebo neci nazor, snad se to da trochu zduvodnit, kde jsou pripady treba tady na foru, ale i to se da zpochybnit, ze je to 0,000 z celkoveho poctu motoru :nixw: v podstate se da zpochybnit jakykoliv nazor a na cokoliv :lol:
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 03.09.2020 09:27

Asi tak. Ja jsem tu nikde nepsal o tom, ze se rozsypou vsechny, nebo většina. Proste se ty zavady s pisty objevuji stale. Uvidíme, jak se to vyvine v case, o 1.6EB se taky dlouho psalo, jak jsou to skvele a spolehlive motory.
Kdo bude jezdit dalky, muze byt asi v klidu. Zvazit takovy motor musi ten, kdo jezdi v pro tyto motory nevhodhem rezimu.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od TomFocus » 03.09.2020 09:44

Dost mě tu baví obhajoba EB motorů od fordu lidma co mají motory od VW, které jsou větší "nedodělky" :palec_nahoru:
Jeden motor (1.0tsi) má dlouhou jedničku, protože se do almary nevejde velké kolo :totlsmile: tím enormě stěžuje a zatěžuje spojku, manévrování atd... :palec_nahoru:
Druhý motor (1.5tsi) je mnohem horší než 1.5EB (4r) nemá charakter, průběh výkonu, problém se sw)
Ale ok "pánové" přece jste doSPĚLI (někam), tak ve svém věku máte zapotřebí psát stylem ..."My chceme ale ty kleklý 1,5 EB......Já třeba slyšel, že nad vadnými 1.5 EcoBoost se občas ztrácejí letadla a lodě. Zaručená informace, říkal mi to kámoš"
Sem rád, že takové nedodělky nemám ve svém blízkém životním okolí a zvednu obočí nad sociální výbavou některých jen zde :bebng:
Opovrhujete hospodskými řečmi, ale vy jste jako z bravíčka vystřižení - ale jen tak dále je to Vaše prezentace.

K věci.... moje priority (průběh výkonu, výkon vs. spotřeba, výdrž (komponentů), servis. náklady), zvuk, charakter.
Atmosféra vs. downsizing motory
maličké auto - atmo
rodiný hatch, kombi, sedan - atmohybrid (ford 2,5l :palec_nahoru: )
mé auto (kupé, sedan) - atmo (V6-V8 2,5-4l)
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 03.09.2020 09:54

Jezdil si vůbec s tím 1.5 TSI? Nebo jenom plácáš a někde si to slyšel? Naopak, jeho průběh výkonu je vcelku lineární a táhne, bez nějaké turbo díry. Rozhodlě lepší než 1.6 TDCI co jsem měl kdysi dávno

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od TomFocus » 03.09.2020 10:01

Ne nejezdil... vycházím jen ze stránek SM a ano 1.6 tdci 66kw je nej motorizace v autě typu ff2.
Mám nula srovnání a tuním jen kamna, jsem v tomhle velmi omezen. :wink:
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 03.09.2020 10:03

Takže jsme opět u hospodských keců bez nějakých hlubších zkušeností a znalostí, které narozdíl od tebe máme a docela velké, neboť máme zkušenost jak TDCI, Duratecy a teď i turbobenzíny ;)

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 3 hosti