Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13541
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 27.08.2020 22:40

Mne dal zabrat presne opacny pripad. Zoslapnutie na podlahu ok, uvolenenie plynu sposobilo dymovu clonu. To je aka kategoria? :D

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4976
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 31.08.2020 23:05

Ještě k těm starým autům v perfektním stavu jsem si dneska vzpomněl a vyfotil tři parkovací místa u marketu kolem mojeho auta.
Přílohy
PSX_20200831_225913.jpg
PSX_20200831_225952.jpg
PSX_20200831_230005.jpg
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 01.09.2020 04:28

Důchodci na týdenním nákupu 🤔
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od TomFocus » 01.09.2020 06:01

Ale houby, dělají to i mladá, nová auta ať už opravdovým únikem nebo prasackym přístupem mechaniků. Když pochcijou kapalinama motor něco utrou a zbytek okape - všechny auta nemají pod motorem celoplošnej dekl co pobere 2l kapalin.
Můžu vyfotit stovky míst u mě v podzemce kde parkují vesměs nova-zanovni auta a kolik je tam olejových skvrn.
Dané téma se řeší ve SM v rubrice bazar (i mladá auta mají často úniky) a AT rozborka aut po 100k km (ojeté cauto, ale cca rok staré).
Ano chčije velké množství starých i nových aut 0,5-4r stáří, tak nevysilujte. Zkuste s takovou olejničkou parkovat pár dní u apartmánů v A, CH :mrgreen: nebo u mě na dvoře na chalupě :nunu:
PS - nesnáším když mě auto krom klimi ukapava.
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5808
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 01.09.2020 11:01

ad Fofok: Toto je je ještě OK. Až bude možnost, vyfotím vyhrazení místa zaměstnanců Tesco v Brně.

To s tím krytem je samozřejmě pravda. Picasso nám začalo ukapávat po dvaceti letech - poté co tam mechanik nevrátil kryt motoru.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13541
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 01.09.2020 12:08

Tu 21 miest vyhradenych len pre majitelov. Malinko okvapkane jedno, zvysnych 20 suchych. Ci to nebude niecim inym.
Ano, vsetci tu mame uplne nove S-klasse Mercedesy.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 01.09.2020 15:51

Neni lehky unik kapalin na STK zavada, se kterou se projde?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od TomFocus » 01.09.2020 16:13

Rosení ano, kapání ne.
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4976
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 01.09.2020 16:15

Lehký únik je lehká,ale pokud to technikovi kape za krk jako tohle tak se za to má vyhazovat.Takovíhle koláče co nakapou za chvíli za dobu nákupu asi nebudou lehkej únik.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 01.09.2020 17:59

A když mu kapne 500? :)
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13478
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 01.09.2020 20:15

Před stk se to utře hadrem a tu chvíli to vydrží. :mrgreen:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 01.09.2020 22:48

...anebo tak :hhura:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Jemar
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1693
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: čáslavsko

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Jemar » 02.09.2020 04:24

Řešit počet kapek na stáních u supermarketu má snad smysl hned po otevření parkoviště, po několika letech už je to k ničemu. Vypovídací hodnota 0
S původním tématem už to má pramálo společného. :D

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 02.09.2020 05:00

Něco se přeci musí najít, proč auta starší pěti let, musí do kovošrotu.
Když se vrátím k tématu, tak nejhůře na tom jsou lidé, kupující koktavky třetí řady za suprovou cenu a na tacháči něco do stovky. Motory dělaný s větší vůlí, než bylo konstrukčně dáno, jinak se motory zadřely. Proto větší vůle a tím pádem magická stovka a motor jde do kopru totálně vymlácený s tekutunou 5W20 , zvanou olej.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 02.09.2020 08:13

Ale no tak! Nikdo nepíše, že auta starší pěti let musí do kovošrotu.

No a já třeba četl a mám i zkušenosti(osobní, nikoliv hospodské a JPP :D :D nad 100tis km, takže dle tebe by to už mělo mít druhý motor, což nemělo), že trojkové octavie jsou na tom mnohem lépe jak dvojkové. Co se týče motorů, bytelnosti a pod! A teď babo raď :mrgreen:

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti