
Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13541
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Mne dal zabrat presne opacny pripad. Zoslapnutie na podlahu ok, uvolenenie plynu sposobilo dymovu clonu. To je aka kategoria? 

-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ještě k těm starým autům v perfektním stavu jsem si dneska vzpomněl a vyfotil tři parkovací místa u marketu kolem mojeho auta.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Důchodci na týdenním nákupu 
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ale houby, dělají to i mladá, nová auta ať už opravdovým únikem nebo prasackym přístupem mechaniků. Když pochcijou kapalinama motor něco utrou a zbytek okape - všechny auta nemají pod motorem celoplošnej dekl co pobere 2l kapalin.
Můžu vyfotit stovky míst u mě v podzemce kde parkují vesměs nova-zanovni auta a kolik je tam olejových skvrn.
Dané téma se řeší ve SM v rubrice bazar (i mladá auta mají často úniky) a AT rozborka aut po 100k km (ojeté cauto, ale cca rok staré).
Ano chčije velké množství starých i nových aut 0,5-4r stáří, tak nevysilujte. Zkuste s takovou olejničkou parkovat pár dní u apartmánů v A, CH
nebo u mě na dvoře na chalupě
PS - nesnáším když mě auto krom klimi ukapava.
Můžu vyfotit stovky míst u mě v podzemce kde parkují vesměs nova-zanovni auta a kolik je tam olejových skvrn.
Dané téma se řeší ve SM v rubrice bazar (i mladá auta mají často úniky) a AT rozborka aut po 100k km (ojeté cauto, ale cca rok staré).
Ano chčije velké množství starých i nových aut 0,5-4r stáří, tak nevysilujte. Zkuste s takovou olejničkou parkovat pár dní u apartmánů v A, CH


PS - nesnáším když mě auto krom klimi ukapava.
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5808
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
ad Fofok: Toto je je ještě OK. Až bude možnost, vyfotím vyhrazení místa zaměstnanců Tesco v Brně.
To s tím krytem je samozřejmě pravda. Picasso nám začalo ukapávat po dvaceti letech - poté co tam mechanik nevrátil kryt motoru.
To s tím krytem je samozřejmě pravda. Picasso nám začalo ukapávat po dvaceti letech - poté co tam mechanik nevrátil kryt motoru.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13541
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tu 21 miest vyhradenych len pre majitelov. Malinko okvapkane jedno, zvysnych 20 suchych. Ci to nebude niecim inym.
Ano, vsetci tu mame uplne nove S-klasse Mercedesy.
Ano, vsetci tu mame uplne nove S-klasse Mercedesy.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Neni lehky unik kapalin na STK zavada, se kterou se projde?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Rosení ano, kapání ne.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Lehký únik je lehká,ale pokud to technikovi kape za krk jako tohle tak se za to má vyhazovat.Takovíhle koláče co nakapou za chvíli za dobu nákupu asi nebudou lehkej únik.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A když mu kapne 500? 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13478
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Před stk se to utře hadrem a tu chvíli to vydrží. 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
...anebo tak 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1693
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Řešit počet kapek na stáních u supermarketu má snad smysl hned po otevření parkoviště, po několika letech už je to k ničemu. Vypovídací hodnota 0
S původním tématem už to má pramálo společného.
S původním tématem už to má pramálo společného.

-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Něco se přeci musí najít, proč auta starší pěti let, musí do kovošrotu.
Když se vrátím k tématu, tak nejhůře na tom jsou lidé, kupující koktavky třetí řady za suprovou cenu a na tacháči něco do stovky. Motory dělaný s větší vůlí, než bylo konstrukčně dáno, jinak se motory zadřely. Proto větší vůle a tím pádem magická stovka a motor jde do kopru totálně vymlácený s tekutunou 5W20 , zvanou olej.
Když se vrátím k tématu, tak nejhůře na tom jsou lidé, kupující koktavky třetí řady za suprovou cenu a na tacháči něco do stovky. Motory dělaný s větší vůlí, než bylo konstrukčně dáno, jinak se motory zadřely. Proto větší vůle a tím pádem magická stovka a motor jde do kopru totálně vymlácený s tekutunou 5W20 , zvanou olej.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ale no tak! Nikdo nepíše, že auta starší pěti let musí do kovošrotu.
No a já třeba četl a mám i zkušenosti(osobní, nikoliv hospodské a JPP
nad 100tis km, takže dle tebe by to už mělo mít druhý motor, což nemělo), že trojkové octavie jsou na tom mnohem lépe jak dvojkové. Co se týče motorů, bytelnosti a pod! A teď babo raď 
No a já třeba četl a mám i zkušenosti(osobní, nikoliv hospodské a JPP



Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 1 host