Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13541
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 21.08.2020 17:56

stano. píše: 21.08.2020 14:57 .... a prejde aj dymiaci naftak.
Ako podla teba dostanu nalepku tie vraky na cestach? Hrkotajuce napravy, kazdy diel karoserie inej farby, zvetrane svetla bez jasnej kresby, hrzdave diery velke ako past, emisie ani nevravim.
Opat si si vybral selektivne len hrdzu. Nepisem o hrdzavom leme blatnika. Prehnitu karoseriu naskrz a rozpadnute nosne casti nesmie mat. Potom je to vrak. Je silne narusena pevnost karoserie.
O svetlach svietiacich do nebies, pripadne s cinskymi vybojkami, ani nehovorim. Ale to by mali aj zeleni kontrolovat a nie stat za krikom a jebat ludi za +10km/h na vypadovke.
Tu na okoli o takejto zazracnej stanici STK tiez neviem. Najblizsia je cca hodinu cesty. Jazdia tam vsetci z okolia. A nalepku dostanu. To je ten problem.

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4976
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 21.08.2020 19:32

Už jsem to tu psal,jinde mají na starší auta větší daně a pojištění a platí se to podle emisí.Čím míň vypouštíš emisí,tím míň platíš.Motivuje to lidi kupovat novější auta.U nás by to chtělo taky v nějaký míře zavíst,jinak se těch vraků ne silnici nezbavíme.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13479
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 21.08.2020 21:03

Motivovat k něčemu lidi je jedna věc, ale ti lidi na to musí mít finance.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4976
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 21.08.2020 21:09

Výmluva.Lidi mají peníze,jen je potřeba je pošťouchnout,aby se zbavili orezlin a kupovali novější nebo nový a když ne,alespoň nebudou takový zácpy 😄
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13479
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 21.08.2020 22:00

Mám dvě auta. Jedno má 20 let a to druhé 10. Dovolím si tvrdit, že oba jsou ve skvělém technickém stavu. U staršího kosmetiku neřeším. Jak mě chceš motivovat k tomu, abych si koupil nový skvělý oturbený holící strojek?
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4976
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 21.08.2020 22:13

Zdáním ti ty vraky a buď to dáš sešrotovat nebo koupíš nový anebo budeš jezdit na kole :mrgreen: Já nevím podívej se jak to funguje jinde a to jsou západní demokracie co neměly 40 let bolševika.Začal bych třeba dovozem starších ojetin jak to tu už bylo.Vrakoviště Evropy se nám neříká pro nic za nic.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13479
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 22.08.2020 09:25

Soudruzi demokraté, neustále nesrovnávejte jak to je jinde.Je třeba i porovnat jaké jsou jinde platy a kolik průměrných platů, po zaplacení výloh na bydlení, je třeba na koupi nového auta. :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6882
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Karel2 » 22.08.2020 10:34

fofok: promin, ale Ty, jako zaprisahly "nepritel" vseho pred 89 a schvalujes tehdejsi metody, tedy regulace atd.? Ted v lete jsem projezdil republiku a muzu rici, ze vrak jsem nevidel ani jeden, tedy jedouci na ceste. Ty auta starsi jsou vetsinou v dobrem, ci vybornem stavu a vetsinou je ridi starsi ci stari lide a ti najedou kolik 2-5k km/rok a navic je jich cimdal min. Ac jsem nejak nebyl priznivcem prisnejsich metod na STK(fotky+prime napojeni) tak se ukazuje, ze maji smysl, pomalu zmizely "sroty" a muzu ric, ze kdo pusti "srot" tak je blazen, protoze je dohledatelnej(technik) a pak pri problemech ma obrovsky problem, navic dnes primhouri oko jen pri bagatelnim problemu, to je nazor technika STK. Kourici auta co potkavam, tak spatne cipnuta auta ci stare nakladaky a to minimalne, proste ze je neco v registrech, neznamena, ze to i jezdi, coz ukazal pruzkum v mem odkazu. Dnes je popularni tzv. uhlikova stopa, tak porovnej udrzovane 10-20 let stare auto s malym najezdem a nove auto kazde 2 roky s 20k km/rok najezdem. Ty "oficialni" pruzkumy jsou delany pro to, aby se nakupovaly stale nova a nova auta, proste lobby automobilek. Vsechny tyhle EKO poplatky maj podle me jen jeden duvod, vybrat vic penez.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4976
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 22.08.2020 11:10

To psali na seznamu😄 jak z kamer poznají rok výroby aut😄nesmysl samozřejmě,že v průměru jezdí ve skutečnosti starý auta 7,6 let.Stimul a impulz musí udělat vláda jinak se to nepohne.Vraky se sem budou dovážet dál a na silnicích jezdit taky.Podívej se u marketů na parkovišti na zámkovce na olejovou stopu,to jsou kolikrát koláče oleje a na každým fleku 😄
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13479
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 22.08.2020 11:23

Koláče od oleje zůstávájí i po relativně nových autech, tak nemel nesmysly a k tomu tescu si zajdi sám.
Podle čeho poznáš co je šrot? Podle roku výroby? Troufám si tvrdit, že můj dvacetiletý starouš je v lepším stavu jako pětiletá služební fábie od manželky z práce. :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6882
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Karel2 » 22.08.2020 11:39

fofok: vim ze to nema cenu, ale prece a to je stare 9 let :wink: https://www.euro.cz/byznys/jaka-auta-sk ... ich-863409
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 22.08.2020 11:53

fofok píše: 21.08.2020 22:13 Zdáním ti ty vraky a buď to dáš sešrotovat nebo koupíš nový anebo budeš jezdit na kole :mrgreen: Já nevím podívej se jak to funguje jinde a to jsou západní demokracie co neměly 40 let bolševika.Začal bych třeba dovozem starších ojetin jak to tu už bylo.Vrakoviště Evropy se nám neříká pro nic za nic.
Vek auta nerika nic o tom, zda je to vrak. Memu predchozimu mondeu bude 20 let a stale, pokud vim, jezdi bez problemu a splnuje emise, ktere se od dnesnich norem nijak zasadne nelisi. Podle me je ekologictejsi to dojezdit, dokud je to v takovém stavu, nez to "motivacne" zlikvidovat.
Dalsi vec je ta, ze clovek taky musí mit nastavené priority, ze je ochoten koupit nové auto za pul mega a pak v nem jezdit treba jen 10 tis.km rocne. To se ciste ekonomicky moc nevyplati. Pokud clovek vybira ojetinu s rozumem, ma velkou sanci, ze nebude resit zadne drahe opravy. A uzitnou hodnotu to ma stejnou.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4976
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 22.08.2020 12:18

Pomalu šestnáct let průměr vozovýho parku je vlastně v pořádku 😄a bude to stoupat.Já jen,že by se s tím mělo něco dělat,jinak to tu zašrotujem,ale zas takový polorozpadlý pasti se sem nevozej jako kdysi,ty jdou do Rumunska😄takže možná nějakej pokrok tu je😄
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 22.08.2020 14:49

Fofok, máš nějaké osobní problémy? Tvé názory a postoje jdou poslední dobou mimo realitu dnešního života, jako by jsi žil na jiné planetě.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od TomFocus » 22.08.2020 15:22

Fofok je typickej cecháček, vysírá, hádá se schválně, stojí si za nesmyslama, má golfa a rozumuje u forda a s tímhle postojem se ohání západním smýšlením a myšlením. (většina zapadaku se chová diametrálně odlišne než ty, který se jejich hodnotami ohanis)
Padám smíchy chlape :perfect:
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 4 hosti