Atmosféra vs. downsizing motory
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Proč bych neměl? Jediné co mě pohoršuje, že na to není svolávačka. Podobných na poddimenzované/nedotažené šrouby všeho možného jsou mraky.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Kdyz o tom vedeli, muselo se podle me jednat o mnohem vice pripadu. 5 výskytu je nic, i kdyz ty důsledky jsou fatalni.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6882
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
no bodejt, 1.

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Bavíme se o koncepci motoru a ne o špatném prolisu vany a nízké hladině oleje v zatáčkách.stano. píše: 18.08.2020 18:37 Selektivna slepota a skleroza![]()
Kolko skvelych 5 valcovych atmosfer, 2,5 litrovych, mokry sen tamojsich odbornikov, klaklo na nedostatocne mazanie? Casto to boli vikendovky a najazd mali podobny.
A takový tady byl klid, jen přilezeš a hned se navážiš.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2979
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A jaký vliv má koncepce motoru na to, že se ulomí šroub držící olejovou pumpu?
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13541
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Taky, ze je to zrovna vhodne pre upevnenie demagogie a sebaklamu.
Aj ta praskajuca hadica chladenia, po ktorej sa uvarili motory, bola urcite preto, ze su to trojvalce. Stvorvalec by vypustil do okruhu mikrorobotov a trhlinu by opravili.
Aj ta praskajuca hadica chladenia, po ktorej sa uvarili motory, bola urcite preto, ze su to trojvalce. Stvorvalec by vypustil do okruhu mikrorobotov a trhlinu by opravili.
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5810
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Souhlas - šrou i matička má s koncepcí motoru pramálo společného. Je to jen šlendrián a nedůslednost, která by se se stejným přístupem i u atmo V8.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
O tom zadna..a takhle kurevsky se dnes auta delaj. Motory zprskany podle uredniku a veci, ktere na autech fungovaly desetileti, tak zpusobuji fatalni zavady. Turba byly uz proverenou komponentou a debilni sroubek snad ani nemá cenu komentovat. To neni nic proti vyvoji, ale jen udiv nad tim, kde vsude se setri.
Divme se pak, ze průměrný vek aut je k 15 rokum, kdyz ty auta velmi casto jeste bez problemu funguji a novy zmetek stoji pul mega.
Divme se pak, ze průměrný vek aut je k 15 rokum, kdyz ty auta velmi casto jeste bez problemu funguji a novy zmetek stoji pul mega.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13541
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Octavia pri uvedeni v 1996 - cena od 349000Kc (co som nasiel za 1.6 MPi)
Octavia 2013 - cena od 335000Kc za 1.2 TSi - a vybava je uz v zaklade vyssia, bezpecnost neporovnatelne lespia, takisto aj komfort
Po 17 rokoch je uvadzacia cena vlastne rovnaka.
Priemerna mzda v Cesku:
1996 - 9825Kc
2013 - 25128Kc
To je vyse 2,5 nasobok.
Ci stale akoze porovnavame to iste?
Octavia 2013 - cena od 335000Kc za 1.2 TSi - a vybava je uz v zaklade vyssia, bezpecnost neporovnatelne lespia, takisto aj komfort
Po 17 rokoch je uvadzacia cena vlastne rovnaka.
Priemerna mzda v Cesku:
1996 - 9825Kc
2013 - 25128Kc
To je vyse 2,5 nasobok.
Ci stale akoze porovnavame to iste?

-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A? To je normální, ze technika zlevnuje a zdokonaluje se. I kdyz zrovna prvni tsi a atmosky, tam bych o zdokonalení moc nemluvil.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6882
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Technika se mozna zdokonaluje, ale kvalitou pokulhava i v barvach, driv byla barva tvrda, dnes je to jako nastrik PLASTI DIPem, porad je to i po letech mekky
vodovy barvy nam byl cert dluznej.
K tomu sroubu, kdy se uvolni? Preci otresy a ty maj trivalce vetsi a proto to asi odeslo po delsi dobe. U 3hrnku to odeslo po 100k km a u 4hrnku po 200k km.
Stejne bych chtel videt ten sroub, treba to byla natahla cina ci spatne nastavenj moment, cert vi.

K tomu sroubu, kdy se uvolni? Preci otresy a ty maj trivalce vetsi a proto to asi odeslo po delsi dobe. U 3hrnku to odeslo po 100k km a u 4hrnku po 200k km.

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13541
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tej techniky je v autach stale viac a viac. A preco sa zlacnuje? Jednym z dovodov je samozrejme aj zlacnenie materialovych a vyrobnych nakladov.Ma.rt píše: 19.08.2020 16:46 A? To je normální, ze technika zlevnuje a zdokonaluje se. I kdyz zrovna prvni tsi a atmosky, tam bych o zdokonalení moc nemluvil.
Stare mobily stali viac ako mesacny plat. Casto funguju dodnes. Teraz bezne ludia vyhodia 300Eurovy mobil po 2 rokoch, ze ved co, stary, a kupia si novy. Ked je nieco podobne pri autach, mudrosraci uz uraduju. Odporucam teda kupit pomerovo k hodnote penazi nejaky Eckovy Mercedes. Ten tiez vydrzi 400t km a 15-20 rokov. Aaaale to zas nieeeee. Radsej nejake lacne a potom frflat, ze to nevydrzi ako volakedy.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Třeba vibrace motoru.Konik píše: 19.08.2020 12:32 A jaký vliv má koncepce motoru na to, že se ulomí šroub držící olejovou pumpu?
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5810
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Okenko "jinam":
Ačkoli tomu název tématu neodpovídá, že se řeší banalni téma, že jednoduchý a lety prověřeny motor nestartuje za tepla. Nicméně není to problém, je to vlastnost! A vlastně jsou s tím všichni úplně v pohodě. Být to turbobenzin nebo trvalec, je již na stole dopis do Haagu.
viewtopic.php?t=50736&start=15
Ačkoli tomu název tématu neodpovídá, že se řeší banalni téma, že jednoduchý a lety prověřeny motor nestartuje za tepla. Nicméně není to problém, je to vlastnost! A vlastně jsou s tím všichni úplně v pohodě. Být to turbobenzin nebo trvalec, je již na stole dopis do Haagu.
viewtopic.php?t=50736&start=15
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Přesně tak! Nebo problém se starty u 2.0i, kdy se musí občas zmáčknout plyn po startu aby to nechcíplo. Olejžroucí 1.6 74kW, ale na tu nedá nikdo dopustit
Každý motor má své problémy. Nyní je doba turbobenzínů. Až bude zase něco nového, tak ballu bude psát tehdá, když sem jezdil s oturbenou 1.5tkou, to byla doba! Skoro se to nesralo 


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 4 hosti