Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6882
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Karel2 » 12.08.2020 07:09

nejucinejsi cisteni karbonu je vodou, strikanou do sani, pri vrelem motoru, zkouselo se to i u dieslu a jde to, sice chrochta, ale opatrne to jde :D kdysi jsem tu i daval video z motoru esca RS
edit: osobne ted cerpam jen "premiovy" benzin verva 100 atd., ale i u neho si nejsem jist jestli je "cistej", koupit dneska auto (starsi) je problem, at uz je s jakykoliv motorem, jde jen omezit riziko a starsi bych koupil asi jen od sebe :D
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6882
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Karel2 » 18.08.2020 06:16

jak uz dal Standa.64 do tematu monit. tisku https://www.autoforum.cz/predstaveni/dl ... .sznhp.box
Pekne je prirovnani s kopaci :D , stejne to ale moc nechapu, tlak oleje sel dolu a zadna kontrolka ci rovnou rid. jednotka nezastavila motor? Ze by setrili jako s cidlem na jine zdejsi fieste? 8)
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 18.08.2020 08:15

No tak pánové, je v článku těch imaginárních 100 tisíc, co oturbované babety bez poruchy nepřelezou, spíše padnou za vlast. Nebudu to zdejším zastánců turbobabet vracet způsobem, jakým oni napadali můj názor a přesvědčení, že to byla cesta do slepé uličky.
Spíše by se měli zamyslet nad tím , co papouškují z manuálů a zfalšovaných testů , předložených výrobcem a s dodatkem. Že si koupili to nejlepší co mohli.
Zapomněli na to , že existují lidé, kteří technickým selským rozumem ví, že co prezentuje výrobce je hovadina. Ale naše ovce to žerou a běda , kdo vystoupí z řady, a napíše, že to je pičovina proto a proto.
Máš důkaz, jen hospodský řeči.........
nabudu se opakovat.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 18.08.2020 08:16

Již si můžete pomalu dávat minutu ticha za padlé motory😅😅
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4062
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Sentik » 18.08.2020 08:39

Moje němčina už bohužel neni co to bejvalo, ale vzhledem k tomu, že tyhle motory nepadaj všude po okolí jako mouchy a když tam čtu v original članku to vyjádření Fordu - proč nebyla udělaná ta servisní akce, která bejt udělaná měla při běžným servisu?

https://www.autobild.de/artikel/ford-fi ... 44713.html

Pokud tam byl relativně známej problém a nikdo ho nevyřešil (dle všeho servis, kterej o tom věděl) tak se nemůžou asi divit, že to dopadlo jak to dopadlo..
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5810
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 18.08.2020 08:42

Sentiku, nerejpej se v tom! Prostě nevydrží, rozumíš? V 50. tis. km na ohrabky! Nevytrží nevydrží nevydrží a nevydrží!

Stačí jeden článek z motoblesku od fanouška Fordu Prokopce a zasloužilí členové fóra mají středu už v úterý ráno. :lol:

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4062
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Sentik » 18.08.2020 08:52

No já si právě říkám, že podobným prasáckým přístupem k servisu, údržbě a honbou za kliknutím a senzací by se dal zadřít asi i V8 v Mustangu a možná i rychleji, jen by to stálo větší balík :mrgreen:

Ale tak Autoforum, Prokopec a Ford ... to je vždy jen o senzaci a špíně, TSIčku by se tohle samozřejmě nikdy, ale naprosto nikdy nestalo a neni znám jediný případ na celým širým internetu, že by lehlo. :D
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4976
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 18.08.2020 09:34

Počkám si na článek v auto bildu a na opotřebení ostatních částí motoru,jestli taky vyměnili motor jako ve škodovce :mrgreen:
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6882
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Karel2 » 18.08.2020 09:49

Je sice pekne, jak pise ve vyjadreni Ford, ze prevzal naklady oprav vice aut, ale co po zaruce, ja mam napr. 110k za 9 let :nixw: Pokud koukam na prubeh oprav, tak to auto bylo za trest. Myslim co vse se udelalo v garanckach a opravach. Otazka ale zni, jak s tim jezdili, ale to je v podstate jedno, ten motor to mel vydrzet.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 18.08.2020 10:02

Mel..ale kazdy tu kliku nema :-(
Nejak se jim ztratila i ta ekologicnost. V nákupní tasce 0-100 za 12s a jezdili s tim skoro za 7? Pak cele auto klekne kvuli jednomu poddimenzovanemu sroubu, asi byl z Katódy Olomóc :-D
Setri se krute, kontrola kvality asi taky nic moc. Ty motory, to je jen spicka ledovce. Hlavne ze se to nabusi všelijakými nesmyslnymi asistenty, cool dotykovymi displeji, ktery jsou pro nastavovani cehokoliv naprosto nevhodne atd. a samotný zaklad auta je spis jako víkendova hracka.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4976
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 18.08.2020 10:06

A ty úniky chladící kapaliny,který se tam řešili snad dvakrát.Jsem myslel že na tohle byly svolávačky.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 18.08.2020 10:45

No a to je dalsi vec, ze po nekolika svolavackach to delaj porad stejne blbe :-(
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9506
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od phofy » 18.08.2020 12:00

Zrovna sem ten článek četl na seznamu, po přečtení sem si řekl, že se juknu k nám na forum co si o tom myslí odborníci :mrgreen:

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 18.08.2020 12:24

Co si o tom mysli odborníci, to ses docetl v tom clanku. Nic moc, co? Myslim, ze i atmosféricka 1.6ka 92kW by dala ve Fieste prum.spotrebu 7 na sto a 0-100 by byla někde za 10,5.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9506
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od phofy » 18.08.2020 12:27

Spis bych chtel videt jak s tim jezdili, za 7l sem snad stim nikdy nejel :mrgreen:

A sluzebni TSI mozna jezdi do 7l, ale to clovek porad drzi pod plnym :mrgreen:

A druha vec je, ze to psal Prokopec, takze asi tak :mrgreen:

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 12 hostů