Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4979
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 17.11.2019 12:40

Ale na motoru vyjímky nejsou.Těžko ti někdo dá 7 let na brzdy,tlumiče,řemeny,náplně atd.Jinak ty máš kámo problém a hodně velkej.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 17.11.2019 17:14

Já problém nemám, ale ty evidentně ano. Nechápeš vůbec nic. Že já vůbec na tebe reagují. Pokaždé si vše přeořeš k obrazu svému a podstata ti uniká. Je jedna stránka věci, co záruka obsahuje, a druhá jak se k tomu servis postaví.
Takových více a veb bude vzkvétat.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4979
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 17.11.2019 17:28

Na zeleným fóru je taky jeden troll,kterej má vždy ve všem pravdu.Ty už máš dvacet let po záruce,tak proč se o to zajímáš?
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 17.11.2019 18:14

No jsem zvedav, jak budou vypadat dnešní auta 20 let po zaruce :-D
Pritom by to bylo tak ekologicke, uz cca 20 let jsou ty benziny docela ciste co se tyce splodin.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 17.11.2019 19:11

fofok píše:Na zeleným fóru je taky jeden troll,kterej má vždy ve všem pravdu.Ty už máš dvacet let po záruce,tak proč se o to zajímáš?
A opět potvrzuješ, že jsi mimo mísu. Vše má základní záruku, pak se připlácí za něco , co ví, že již z výroby má tendenci se posrat. Tak proč to vůbec kupujete.
Nyní ještě že škodovky, oktávie I. řada bez problémů, II. již problémy, a III. ta má problém těch 100 tis. najet.
V bazaru ji koupíš v suprovém stavu s nájezdem 90 tisíc, do dvaceti tisíc jde motor do kytek, kupuješ nový za 120 tisíc , a prodáváš s tím, že jsi prodělal i gatě. Přímo od šéfa neautorizovanéhi servisu.
Dle i něho, jednou z příčin 0W20 olej. Tak si prodluž záruku, pak
se ti koupě vozů vyplatí :lol:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6889
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Karel2 » 17.11.2019 19:19

fofok píše:Ty už máš dvacet let po záruce,tak proč se o to zajímáš?
Tohle mne pripomnelo jeden dokument o historii turbomotoru BMW ve F1, kde vzali starej blok motoru a trochu ho vytunili :D . Drive se vse delalo poctive, spise s poradnou rezervou a proto ty motory tolik vydrzi i dnes po x desetiletich. Dneska je to spotrebka, najedes +-100k a potrebujem aby jsi si koupil novy auto a tak porad dokola. No a kdyz si k tomu pridame EU a jejich ekoteroristy+zelene silence tak jsme kde jsme. Kazda automobilka se k tomu postavi nejak aby to "osidila" a mame se jako uzivatele o cem hadat na forech. :lol: Neco k tomu motoru ze stareho bloku je tu.https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_vok
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3128
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od jenikHK » 17.11.2019 19:25

ballu píše: V bazaru ji koupíš v suprovém stavu s nájezdem 90 tisíc, do dvaceti tisíc jde motor do kytek, kupuješ nový za 120 tisíc , a prodáváš s tím, že jsi prodělal i gatě. Přímo od šéfa neautorizovanéhi servisu.
Dle i něho, jednou z příčin 0W20 olej. Tak si prodluž záruku, pak
se ti koupě vozů vyplatí :lol:
Něco na tom bude - vzpomínám si, když OIII kupoval funglovku kamarád - příplatek na prodloužení záruky do 100 tis. km byl v podstatě směšný, ale na 150 tis. už to bylo podstatně více, nikoliv cena záruky 100 tis x1,5.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4979
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 17.11.2019 19:56

No o tom jestli jsou auta kvalitnější spolehlivější než bývaly se tu může vést nekonečná debata.Lidi rádi zapomínají to špatný a je to stejný asi jako když za komančů bylo líp.Ballu ty už zase pohádkaříš.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 17.11.2019 20:27

To ze jsou atmosky obecne spolehlivejsi, o tom asi debatu vest nemusime. Takze kazdy stoji pred rozhodnutím, zda mu lepsi dynamika a spotreba stoji zato. Ja nerikam, co je dobre. Ale mam důvody,proc jsem si atmosku vybral. A není duvod se tu napadat, automobilky a servisy vyjebavaji s námi vsemi.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5822
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 17.11.2019 21:34

Ballu...perla za perlou. Napřed Renault, kde je 100% turbomotoru, co se nedoziji 100k km. Vzápětí mě posle se stejnou pohádkou do Fordu. No a teď k tomu přidá ještě OIII. Musím se preptat v práci, proč do dnes nedrzime OI, když všechno potom je tak špatný.

Ballu, myslím, že při vhodné meditkaci se to dá je ještě léčit. Husova 2, Brno-Černovice. .
Naposledy upravil(a) Stanley_vy dne 17.11.2019 21:44, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13492
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 17.11.2019 21:42

neklouže Ti spojka? :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5822
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 17.11.2019 21:46

Já mám obe spojky naprosto v pořádku. Akorat na EB ted trochu palim gumy. Ale to jednou taky poznáš. :perfect:

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13492
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 17.11.2019 21:52

Doufám, že ještě nějaký čas ne... počkám, až se automobilky vyřádí na pokusných králících. :wink:
Já jen, že jsem se Tě v jiném tématu na něco ptal, ale asi odpovídáš je na to, co chceš.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 17.11.2019 22:00

Taky to tak vidim.. nerad bych byl nešťastným beta testerem :) ale jak rikam, kazdeho tohle boj.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5822
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 17.11.2019 22:29

miki21 píše:Doufám, že ještě nějaký čas ne... počkám, až se automobilky vyřádí na pokusných králících. :wink:
Já jen, že jsem se Tě v jiném tématu na něco ptal, ale asi odpovídáš je na to, co chceš.
Odpověď nosím už několik dní v hlavě, ale byl jsem líný ji napsat. Teď už ji tam máš. ;)

Jenom pozor, aby ještě nějaká auta byla, než se vám to bude zdát dost vyzkoušené. S tímto přístupem jsme tu ještě teď mohli vybírat koně..

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti