Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 4979
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ale na motoru vyjímky nejsou.Těžko ti někdo dá 7 let na brzdy,tlumiče,řemeny,náplně atd.Jinak ty máš kámo problém a hodně velkej.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Já problém nemám, ale ty evidentně ano. Nechápeš vůbec nic. Že já vůbec na tebe reagují. Pokaždé si vše přeořeš k obrazu svému a podstata ti uniká. Je jedna stránka věci, co záruka obsahuje, a druhá jak se k tomu servis postaví.
Takových více a veb bude vzkvétat.
Takových více a veb bude vzkvétat.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 4979
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Na zeleným fóru je taky jeden troll,kterej má vždy ve všem pravdu.Ty už máš dvacet let po záruce,tak proč se o to zajímáš?
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No jsem zvedav, jak budou vypadat dnešní auta 20 let po zaruce 
Pritom by to bylo tak ekologicke, uz cca 20 let jsou ty benziny docela ciste co se tyce splodin.

Pritom by to bylo tak ekologicke, uz cca 20 let jsou ty benziny docela ciste co se tyce splodin.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A opět potvrzuješ, že jsi mimo mísu. Vše má základní záruku, pak se připlácí za něco , co ví, že již z výroby má tendenci se posrat. Tak proč to vůbec kupujete.fofok píše:Na zeleným fóru je taky jeden troll,kterej má vždy ve všem pravdu.Ty už máš dvacet let po záruce,tak proč se o to zajímáš?
Nyní ještě že škodovky, oktávie I. řada bez problémů, II. již problémy, a III. ta má problém těch 100 tis. najet.
V bazaru ji koupíš v suprovém stavu s nájezdem 90 tisíc, do dvaceti tisíc jde motor do kytek, kupuješ nový za 120 tisíc , a prodáváš s tím, že jsi prodělal i gatě. Přímo od šéfa neautorizovanéhi servisu.
Dle i něho, jednou z příčin 0W20 olej. Tak si prodluž záruku, pak
se ti koupě vozů vyplatí

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6889
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tohle mne pripomnelo jeden dokument o historii turbomotoru BMW ve F1, kde vzali starej blok motoru a trochu ho vytunilifofok píše:Ty už máš dvacet let po záruce,tak proč se o to zajímáš?


Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3128
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Něco na tom bude - vzpomínám si, když OIII kupoval funglovku kamarád - příplatek na prodloužení záruky do 100 tis. km byl v podstatě směšný, ale na 150 tis. už to bylo podstatně více, nikoliv cena záruky 100 tis x1,5.ballu píše: V bazaru ji koupíš v suprovém stavu s nájezdem 90 tisíc, do dvaceti tisíc jde motor do kytek, kupuješ nový za 120 tisíc , a prodáváš s tím, že jsi prodělal i gatě. Přímo od šéfa neautorizovanéhi servisu.
Dle i něho, jednou z příčin 0W20 olej. Tak si prodluž záruku, pak
se ti koupě vozů vyplatí
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Test driver
- Příspěvky: 4979
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No o tom jestli jsou auta kvalitnější spolehlivější než bývaly se tu může vést nekonečná debata.Lidi rádi zapomínají to špatný a je to stejný asi jako když za komančů bylo líp.Ballu ty už zase pohádkaříš.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To ze jsou atmosky obecne spolehlivejsi, o tom asi debatu vest nemusime. Takze kazdy stoji pred rozhodnutím, zda mu lepsi dynamika a spotreba stoji zato. Ja nerikam, co je dobre. Ale mam důvody,proc jsem si atmosku vybral. A není duvod se tu napadat, automobilky a servisy vyjebavaji s námi vsemi.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5822
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ballu...perla za perlou. Napřed Renault, kde je 100% turbomotoru, co se nedoziji 100k km. Vzápětí mě posle se stejnou pohádkou do Fordu. No a teď k tomu přidá ještě OIII. Musím se preptat v práci, proč do dnes nedrzime OI, když všechno potom je tak špatný.
Ballu, myslím, že při vhodné meditkaci se to dá je ještě léčit. Husova 2, Brno-Černovice. .
Ballu, myslím, že při vhodné meditkaci se to dá je ještě léčit. Husova 2, Brno-Černovice. .
Naposledy upravil(a) Stanley_vy dne 17.11.2019 21:44, celkem upraveno 1 x.
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13492
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
neklouže Ti spojka? 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5822
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Já mám obe spojky naprosto v pořádku. Akorat na EB ted trochu palim gumy. Ale to jednou taky poznáš. 

- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13492
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Doufám, že ještě nějaký čas ne... počkám, až se automobilky vyřádí na pokusných králících.
Já jen, že jsem se Tě v jiném tématu na něco ptal, ale asi odpovídáš je na to, co chceš.

Já jen, že jsem se Tě v jiném tématu na něco ptal, ale asi odpovídáš je na to, co chceš.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Taky to tak vidim.. nerad bych byl nešťastným beta testerem
ale jak rikam, kazdeho tohle boj.

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5822
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Odpověď nosím už několik dní v hlavě, ale byl jsem líný ji napsat. Teď už ji tam máš.miki21 píše:Doufám, že ještě nějaký čas ne... počkám, až se automobilky vyřádí na pokusných králících.![]()
Já jen, že jsem se Tě v jiném tématu na něco ptal, ale asi odpovídáš je na to, co chceš.

Jenom pozor, aby ještě nějaká auta byla, než se vám to bude zdát dost vyzkoušené. S tímto přístupem jsme tu ještě teď mohli vybírat koně..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 3 hosti