Příspěvek
od Ma.rt » 19.10.2019 19:43
IvanSt píše:Dej už pokoj s těma atmoškama
https://automix.denik.cz/magazin/stanou ... 80704.html
Samozřejmě že vyšší účinnost není jediným důvodem, proč automobilky nyní tak intenzivně investují do vývoje tříválcových motorů. Menší počet válců znamená méně materiálu a tedy nižší náklady na výrobu. Při počtu vyrobených kusů jde o výraznou úsporu. Menší rozměry motoru také umožňují výrobu aut s větším vnitřním prostorem nebo také jednodušší zástavbu prvků pasivní bezpečnosti, případně dovolují umístit akumulátor u hybridních automobilů.
Ve speciálu SM z minulého roku o tříválcích jsou reálné naměřené hodnoty 1.0EB "92kW" - 104,5kW při 6375ot/min a 214,7Nm při 1895ot/min. Tyhle tříválce rozsekaly drtivou většinu starých atmosfér snad ve všech disciplínách.
Tak tu nemel blbosti, kdyz o nakladech na vyrobu v prubehu zivotniho cyklu produktu vis prd

2.0 duratecu namerili 114kw, tak v cem kdo co rozsekal?
3valec je proste na hov.o, to si muzes myslet, co chces
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001